September/Oktober 2010 WIE? Babii (1e IVF poging) - UMCU La femme Nikita (1e cryo TP van 1e IVF) - Endokrinologikum Hamburg MaaikEmile - Erasmus MC Marnat (2e ICSI poging) - Umcg Groningen Shantii - (1e cryo tp van 2e ICSI) - Zhs Hengelo/kliniek Dusseldorf Timon (1e ICSI poging: cryo) - UMCU Wennes (2e IVM poging) - EZ in Tilburg WANNEER? 23-8 Shantii bellen naar Dusseldorf inverband met cryo poging 10-9 Timon afspraak fa ivm gestimuleerde cryo poging ECHO'S/follikelmetingen 25-9 Wennes uitgangsecho 30-9 Wennes 1ste FM 13-10 Marnat eerste echo eitjes kijken fm PUNCTIES TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE TESTEN ZWANGER HELAAS NIET ZWANGER MK* Wennes, je staat erbij!
Welkom Wennes @ Lafemme Nikita, nee helaas helpt het niet met ondersteuning van medicatie, het weigert gewoon te groeien . Voor degee die het vroeg. Mijn hele lichaam is naar de *** van de prikpil. Daarvoor spontaan zwanger geweest, helaas een MK. Als ik stopte met de pil een pracht cyclus en nu dus niks meer. Ja nu al 3x spontaan een ei gehad, maar met dun BMS. @ Shantii, ik ben er niet van overtuigd meis. Hij reageerde al niet eens op 75 IE Gonal ..... Hoe is het met jou verder lieverd? Beetje uitgeraasd gisteren?
@ All: IVM is een wetenschappelijk onderzoek en hierbij halen ze de follikels al voordat ze rijp zijn uit de baarmoeder en worden ze in het lab gerijpt. Dus kan ideaal zijn voor mensen die pco hebben en veel kans hebben op overstimulatie. Maar het zit nog in de onderzoeksfase. Voordeel moet zijn minder hormonen spuiten, maar punctie daarentegen is wel pijnlijker omdat de follikels nog heel klein zijn. Normaal is een follikel zo rond de 20 mm als ze de punctie doen, bij IVM doen ze de punctie als follikel tussen de 8 en 12 mm is. @ Babii: Wanneer heb je weer overleg met arts? Moet toch iets zijn voor je BMS.
Shantii, wat heb je vandaag uit Dusseldorf te horen gekregen? Wanneer kan jij met de cryo poging starten?
Ze had toch pas op donderdag de afspraak met de gynaecoloog staan? Ik ga slapen meiden. Slaap lekker.
September/Oktober 2010 WIE? Babii (1e IVF poging) - UMCU La femme Nikita (1e cryo TP van 1e IVF) - Endokrinologikum Hamburg Marjolinos (1e IVF poging) - EZ in Tilburg MaaikEmile - Erasmus MC Marnat (2e ICSI poging) - Umcg Groningen Shantii - (1e cryo tp van 2e ICSI) - Zhs Hengelo/kliniek Dusseldorf Timon (1e ICSI poging: cryo) - UMCU Wennes (2e IVM poging) - EZ in Tilburg WANNEER? 23-8 Shantii bellen naar Dusseldorf inverband met cryo poging 10-9 Timon afspraak fa ivm gestimuleerde cryo poging ECHO'S/follikelmetingen 25-9 Wennes uitgangsecho 30-9 Wennes 1ste FM 13-10 Marnat eerste echo eitjes kijken fm 30-8 Marjolinos eerste FM PUNCTIES TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE TESTEN ZWANGER HELAAS NIET ZWANGER MK*
ik heb mezelf ook op de lijst gezet! Bij mij begin ik wat bijwerkingen van de medicijnen te hebben (opvliegers, dorst) maar gelukkig valt het me heel erg mee!
Marnat, ik herken je gevoelens wel hoor. Soms ben ik ook echt bang dat we nooit een eigen kindje kunnen krijgen. Bij ons is de kans op een spontane zwangerschap ook nul, en we moeten dus ook echt ons kindje 'laten' maken. Mag ik vragen waarom ICSI bij jullie?? Bij ons licht het puur en alleen aan 2 dichte eileiders bij mij...:x Nee meiden, Shantii has gister haar bel afspraak, namelijk de 23e... Heb op het lijstje gespiekt, maar wat zijn we nieuwsgierig hé... Babii, wat vervelend, ik hoop dat ze je hiermee kunnen helpen. Marjolinos, spannuuuung...en succes... Heb je al een beetje een idee wanneer ongeveer je punctie zou kunnen zijn??
@ Marjolinos, natuurlijk mag je erbij! Klets gezellig mee. Wil natuurlijk wel een deal he . Dat we allen zwanger raken deze ronde hihi. @ Lafemme Nikita, nou de kans is klein, maar wil gewoon alles op alles gezet hebben voor ons kindje. Gelukkig heeft mijn man nog hoop, want zonder dat was ik allang in een beerput gezakt haha.
Nikita@ IUI Kon niet te weinig zaad, en nu was er wel weer veel voor icsi . Verder is alles goed bij ons.
Nee nog geen idee, hoop eigenlijk volgende week zaterdag of zondag, dan kan mijn man gemakkelijk thuis blijven,anders is het nog maar de vraag!
Hebben gister wel gebeld met Dusseldorf, maar de gyn was druk en de assistente kon de vragen niet beantwoorden dus nu hebben we voor aankomende donderdag een belafspraak staan! Ben heel benieuwd!
Ben ook reuze benieuwd Shantii. Ik schrijf iedere keer bijna je andere naam haha. Ben dat zo gewend .
Ik kom me hier ook alvast melden, volgende week laatste IUI, mocht deze niet slagen dan in September voor 1 maand aan de pil en Oktober starten met onze 1ste IVF poging.
Babii, toevallig was ik zojuist op een duits zwangerschaps forum, en daar schreef iemand het volgende: Ze dronk: Himmerblättertee en Frauenmantelkraut (ook als thee), en haar BMS was in 2,5 week tijd 1,5mm dikker geworden. Heb geen idee hoe deze kruiden in het nederlands heten, maar als je interesse hebt kunnen we het eens googlen. Of misschien loop je wel in DD, en kun je het zonder problemen kopen. De Himmernlättertee is schijnbaar ook goed om tegen het einde van de zwangeschap te nemen, het bevorderd de bevalling... Spannend Sammie, hoop ook dat IVF niet nodig is. En Shantii, nou dan denken we donderdag weer aan je... Marnat, nou dan hopen we dat ICSI zijn werk goed doet bij jullie...
September/Oktober 2010 WIE? Babii (1e IVF poging) - UMCU La femme Nikita (1e cryo TP van 1e IVF) - Endokrinologikum Hamburg Marjah (3eIVF) - Utrecht of DD Marjolinos (1e IVF poging) - EZ in Tilburg MaaikEmile - Erasmus MC Marnat (2e ICSI poging) - Umcg Groningen Shantii - (1e cryo tp van 2e ICSI) - Zhs Hengelo/kliniek Dusseldorf Timon (1e ICSI poging: cryo) - UMCU Wennes (2e IVM poging) - EZ in Tilburg WANNEER? 23-8 Shantii bellen naar Dusseldorf inverband met cryo poging 30-8 Marjah afspraak Utrecht en daarna kiezen Utrecht of DD 10-9 Timon afspraak fa ivm gestimuleerde cryo poging ECHO'S/follikelmetingen 25-9 Wennes uitgangsecho 30-9 Wennes 1ste FM 13-10 Marnat eerste echo eitjes kijken fm 30-8 Marjolinos eerste FM PUNCTIES TERUGPLAATSING/WACHTBANKJE TESTEN ZWANGER HELAAS NIET ZWANGER MK* Hoi meiden, Tja ik mag me ook wee eens melden. Volgende week heb ik nog een gesprek in utrecht om te horen wat zij nog denken te kunnen. In Alkmaar hebben ze iig niet zoveel hoop meer. Dus ben benieuwd... DD daarentegen was (natuurlijk) weer wel hoopvol! Waaaaah wie moet je nu geloven???? Volgende week keuze maken waar de volgende poging plaatsvindt. Nu al wel lekker aan het pillen Kus, Marjah