Meiden, duim voor jullie!!! Gelukkig zitten wij hoog dus hier geen waterschade! Wel balen voor de meiden die hier wel last van hebben. Hopelijk is het snel opgelost!
Heel veel succes Vlinder erg spannend, maar zal vast wel goed komen hoor . De artsen weten wel wat ze doen (hoor mij met mijn onzekerheid )....
Zo! Ik ben vandaag net op de valreep ongesteld geworden . Houdt dus in dat ik morgen kan gaan bellen voor mijn eerste FM. Ze willen namelijk nog 1 cyclus natuurlijk volgen . Verder mag ik 29 september naar de arts, om te starten en alles door te bespreken .
goedemorgen meiden, @wenne, heel veel succes vanmiddag! @marnat, timon, balen dat jullie wateroverlast hebben gekregen van het weer van de afgelopen week! Dikke knuffel! @hier, vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de eerste FM... had helaas maar 3 follikels zitten. had zo gehoopt op meer! Nu moet de gonalf omhoog en donderdag terug komen!
Babii, het is je eindelijk gelukt! Wel jammer dat je nog t/m 29 september moet wachten. Marjolinos, hopelijk zal de ophoging van gonal z'n ding gaan doen.
lieve babii wat spannend allemaal! onze aug poging is helaas mislukt.. zaterdag ongesteld geworden! maar we mogen van de poli gelijk weer verder want we hebben er nog 2 in de vriezer. Zit vandaag op dag 3 dus vanavond mag de eerste puregon spuit er weer in. en volgende week maandag eerste fm alweer.
Meiden met waterschade, gaat het weer beter?? Komt er misschien al langzaam een eind in zicht?? Of zijn jullie er nog wel een tijdje meer bezig... Vlinder, prikles valt best wel mee, niet?? Je weet waar je het voor doet... Babii, spannend hoor, en succes de 29e. Marjolinos, succes alvast voor donderdag, hoop dat de Gonal beter helpt nu. N-Sky, wow, bij jullie gaat het ook weer snel verder. Succes hoor. Jij krijgt bij een gestimuleerde cryo TP wel hormoonspuiten?? Ikke niet, hoef alleen maar hormoontabletjes te slikken, vreemd...is waarschijnlijk ook weer bij iedereen anders...
@ Marjolinos: Hopelijk doet de ophoging van de gonal goed zijn werk. Ik moest ook altijd veel gonal spuiten. @norwegian: Balen dat deze poging mislukt is Wel erg fijn dat je meteen door mag. Succes. @Babii: En al gebeld voor de 1ste FM. Dus nog 1 maandje voordat je afspraak arts hebt. Hopelijk ga je die niet nodig hebben. @vlinder3: En prikles gehad? In Tilburg allemaal erg lieve meiden. Spannend allemaal he meis. @ hoe is het met de waterschade? Water al weggetrokken? Dikke knuff meiden @ Hier: Nou hier gaat het als een sneltrein. Net geweest voor de 1ste FM en ik heb woensdag gewoon al de punctie. Vorige behandeling duurde gewoon ruim 1,5 week langer. Had dit zo NIET verwacht.... Pfff de zenuwen beginnen te komen. Maargoed ben er wel blij mee dat het zo voorspoedig verloopt.
Norwegian-sky, wat rot dat de aug poging is mislukt .. Hoop dat deze 2 cryo's je meer geluk gaan brengen!!! La femme nikita, schiet het bij jou een beetje op meissie? Wennes spannend! En wat snel al.. Fijn toch minder dagen spuiten .. Hoop op een super oogst woensdag. Heel erg veel succes meis. Marjolinos, wat balen maar 3 follikels maar soms is dat helemaal nog niet zo erg. Poekie bijv uit het juli-aug topic had ook maar 3 follikels bij de punctie en is nu mooi zwanger!!! Hoop toch dat er nog meer gaan groeien.. Babii morgen niet vergeten te bellen he hihi, net als vandaag! Foei foei foei.. Hoop dat deze cyclus eindelijk je bms eens iets gaat groeien. Hier wachtende tot woensdag dan heb ik de uitgangsecho/fm meting.. Ben benieuwd!
Jeetje, veel meiden hebben deze week de fm. Vlinder, de prik instructie vond ik erg spannend. Kan jij tegen naalden? N-S, wat vreselijk balen dat je ongi bent geworden. Ga je nu een gestimuleerde cryo tp krijgen? wat moet je gebruiken? Nikita, de platen zijn zo goed als droog. Nu eens kijken of ze vervangen moeten worden en sowieso schilderen. Alleen niet vergeten om te melden bij de verzekering! Wennes, je mag wel heel snel door naar de punctie. WOW! Veel succes.
@ Timon, ben blij dat die menstruatie op tijd kwam haha. Ken me lichaam inmiddels heel goed . Hoef niet tot de 29e te wachten, althans wel met de start van de IVF. Moet nu eerst morgenochtend bellen voor een FM in de "natuurlijke" cyclus. Nu maar hopen dat die komt met een mooi dik BMS, want dat is het belangrijkste voor me. Zitten we misschien nog samen in de wachtkamer haha. Moest wel even wennen, want in mijn vorige ziekenhuis kon ik bellen wanneer ik wilde (overdag) en had dan al een afspraak voor een FM. In het UMCU moet ik dus eerst de IVF afdeling bellen en volgens mij zijn die geopend van 08.30 uur tot 11.30 uur? Morgen maar even bellen! @ NS, meissie, wat ontzettend rot dat de poging mislukt is . Heb nog zoooo geduimd voor je meissie. Op naar een volgende poging met hopelijk een prachtig resultaat. @ Wennes10, woowie meid! Dat is inderdaad wel heel snel. Snap dat de zenuwen door je lijf gieren, is niet meer dan logisch. Ook voor jou duim ik voor een prachtig resultaat! @ Shantii, sssttttt waarom verklap je dat nou . Nee hoor schat, voor de mensen die even raar opkijken. Shantii en ik kennen elkaar haha, dus zij zit me geheimpjes hier te verklappen, dat is pas *foei, foei en nog eens foei*. Wat spannend zeg je eerste FM alweer. Gewoon in het ziekhuis in Nederland toch?
Nou Babii, ik denk dat ik voor een echo pas eind september weer zal komen. Deze ronde staat alleen de afspraak met de fa op het programma. Het zou geweldig zijn als je bms het nu helemaal naar wens gaat doen. Ha, de zon breekt weer even door. Helaas wat teveel (donkere wolken) die er steeds weer voor gaan.
@ Timon, nou ik moet de 29e voor mijn gesprek, weet niet wanneer jij moet voor een FM . Ja het zonnetje komt en gaat hier .
N-S, waarvoor is de puregon? Ga je er nog iets naast gebruiken? Babii, ik heb nu nog geen idee wanneer ik naar het UMC mag. Ik heb het vermoeden dat ik rond 23-9 ongi zal worden. Hoe of wat erna weet ik dus niet. Dat hoor ik 10-9.
@wennes, kan me voorstellen dat dat als verrassing kwam! Maar idd wel fijn dat je dan wel minder hoeft te spuiten! @shantii, ik weet ook wel dat 3 nog niet zo slecht is, maar had toch gehoopt op meer. Maar wie weet zijn het er donderdag wel meer!
Ah, ga nu toch wel een beetje balen dat wij niet gelijk doormochten. Een verplichte rustronde na een poging is standaard in Voorburg. Ga maar eens ovutesten gebruiken, want dat moet straks ook met de cryo en heb dat nog nooit gedaan, oeps.
Jemig, wat wordt hier toch altijd enorm veel geschreven (kan het vaak niet helemaal bijhouden, maar ik ga het proberen) Oei tjee waterschade , hoop dat het goed gaat met het uitbreiden van de waterschade en dat er kan worden begonnen met het (weer) opknappen. Wat een K** klus, maar ja... helaas: wie mooi wil gaan moet pijn lijden (RSI in je schilderhand) Vlinder: succes morgen . Zo klaar en het is te doen, hoor *zegt ze stoer * Okee de Deca vindt ik minder, maar de puregon vliegt er zo in. Wennes, wat snel??? wat is snel eigelijk bij jou? Op dag hoeveel heb jij je punctie? De eerste keer was ik ook heel snel en het resulteerde in een heel mooi kloppend hartje (dat helaas niet meer klopt, maar dat is een ander verhaal). NS: oei balen zeg! Maar nu al weer verder aan het denken. Knap hoor. Succes met tp-en. Marjolinos: 3 folli's , maar ze kunen zich verstopt hebben hadden ze bij mij de eerste keer ook gedaan (en was dus goed resultaat ) Babii: succes met je FM enzo! @hier: het wordt DD!!! Dus op 13 sep is de eerste FM al gepland (zit aan de pil, dus goed te plannen )
@ Marjah, stomme vraag, maar DD = Düsseldorf??? Ben benieuwd hoe het protocol in het UMCU is met de pil etc. of ze daaraan doen etc.
Babii, spannend dat je binnenkort mag beginnen! Hier in het UMCG is de pil wel verplicht, dus als deze IUI niet geslaagd is, beginnen we daar meteen mee.