september/oktober 2014 voor een tweede. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mini ons, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sdenise: goed je rust pakken waar t kan hoor!

@ brightness: 9 maanden op, 9 maanden af ja? Hier was het 9 maanden op en 18 maanden af..... Ga ik deze keer voor de 9 :D

@ floralie: denk dat ik idd ook voor t spiraaltje ga hierna hoor, lekker weinig omkijken naar, lijkt me erg fijn!

@ happy: geeft niks hoor!

@ navara: waar hangt dat van af of je mag stoppen? Je man? :D
    Oh lekker bijna vakantie, geniet ervan meis!!

Thnx voor jullie lieve woorden meiden!
    Op zich red ik me wel hoor, maar merk dat ik gewoon echt heel erg moe ben en echt tijd om te rusten is er niet. Probeer m'n weekenden ook steeds zo rustig mogelijk te houden, maar iedere keer gebeurd er toch weer een hoop waardoor er van rusten weinig komt... Ach komt goed! Straks als iedereen vakantie heeft gehad gaan wij lekker vakantie vieren! Eind september begin oktober..... Wordt vast een vakantie vol passie aangezien mijn laatste ring er 14 sept uit gaat :D

2. Navara2010

Navara2010 Actief lid

15 okt 2012
    184
    1
    18
    Navara :D
    Antwerpen
    @ engeltje : idd het hangt van men ventje af :p ik heb hem eral van kunnen overtuigen om volgende maand te stoppen wat heel moeilijk was :p Hij wou er pas voor gaan rond december / januari .. maar toch maar lekker blijven door zeuren en toen ik het opgegeven had veraste hij mij om te zeggen dat ik na mijn 2de pilstrip mocht stoppen ( dan is het doosje leeg :p ) dus ikke heel blij :D
    Genier er dan maar 100 % van van je vakantie en hope dat het dan snel lukt!

Wat voor werk doen jullie eigenlijk allemaal ? ik werk in een kinderdagverblijf ondertussen al 4 jaar en sinds kort ben ik daar medeverantwoordelijke van onze opvang :)
    zijn jullie allemaal van Nederland ? ik ben van België trouwens ( aangezien dat dit een nederlandse site is :) )

Nog een fijn weekend toegewenst aan iedereen

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Navara,

Ik heb lang in de kinderopvang gewerkt ( eigenlijk ben ik onderwijsassistent) , ik heb sociaa cultureel werk gedaan (maar daar is erg weinig baan in, was wel erg leuk!), en op de kunstacademie gezeten (maar daar is ook bijna geen werk in), maar ben nu dus voornamelijk fotograaf :).

@engeltje,

Probeer lekker te rusten op je vakantie, met wat vleugen passie in de avond ;), ben heel benieuwd, wat gaan jullie doen op vakantie (waarheen) ?

@vandaag

lekker in de ochtend naar een binnenspeeltuin geweest (wel heeelll rustig nu dus dat was lekker en zoonlief heeft enorm genoten) !

Morgen lekker een dagje voor mezelf met een vriendin :)

4. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ navara: ik werk ook in de kinderopvang. Ben adjunct vestigingsmanager, denk hetzelfde als jij dus ongeveer ;)
    Alweer 11 jaar kinderopvang trouwens ondertussen!!
    En ik kom uit Nederland idd...

Ohhh nog eventjes dus en dan kan je er ook alweer lekker voor gaan, heb er zo'n zin in! Zeker als ik zie hoe mn binkie reageert op beebjes!

@ sdenise: leuk dat je naar de binnenspeeltuin bent geweest, naar welke gaan jullie meestal?

Hier vandaag geklust met mn schoonvader ( ok klinkt gek op dit forum ) aan mn mannetje zn nieuwe bed! Hij krijgt een hoogslaper, ben zo benieuwd hoe hij dat gaat doen! Kan ook goed zijn dat ik de eerste tijd zn matras op de grond eronder leg hoor... Eerst even kijken of hij er goed uit kan klimmen, erin klimmen zal in ieder geval niet echt een probleem zijn voor onze klimaap!

5. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pfff il zit alweer op dag 33 van mijn cyclus. Ik baal er echt vreselijk van!

6. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    @eenwens, yeah spannend nu al beginnen :)

@Engeltje, ik denk wel dat ze dat zelf ooit heeft besloten. Weet niet precies hoe dat is gegaan. aah wat naar ook van je oma.. gaat dat nu psychisch weer beter?
    aaah wat sneu voor je konijntje! Hoe gaat dat nu?
    Je zoontje weer vrij van diarree? Zoonlief heeft dat hier ook gehad met het warme weer... Zooo zielig he... Goed smeren met sudocreme he....
    Hoe gaat het met je oom? Operatie geen nare gevolgen gehad verder?
    Hoe is het gesprek over je zwager gegaan? Heftig hoor zulke gesprekken. Zijn jullie diegene die over zijn zorg gaan?
    Ook lekker laat vakantie. Wij ook alleen dan de eerste 3 van september. Heeeeeeerlijk he als iedereen weer aan de slag is.... Wij hebben ook in de vakantie mijn eerste "echte" vruchtbare periode....
    Hahahaha geklust met je schoonvader... Klinkt inderdaad leuk ;)
    Spannend een hoogslaper. Ik wil zelf ook een bed gaan maken. Een peuterbed. En dan schilderen met woezel en pip. Heb het geboortebord van onze zoon ook helemaal zelf gemaakt :)

@Brightness, ja ik wil ook ooit in het ziekenhuis gaan solliciteren, maar eerst moeten we dan zekerheid hebben over mijn man zijn bedrijf en goede cijfers zeg maar. Dan zal ik zeker niet uitsluiten dat ik ga switchen.
    Hoe gaat het nu met je dochtertje?

@Sdenise, spraak nu nog niet maakt geloof ik niet uit. Had je al bij cb geinformeerd? ik ben pas heeeel laat gaan praten. Geloof net voordat ik naar school ging ofzo. Ik was daar te lui voor en vond wel handig om dingen te blijven aanwijzen haha...
    Welke binnenspeeltuin zijn jullie naartoe geweest?

@Navara, jeetje wat stom zeg. Sommige mannen he.... Ongelofelijk vind ik dat altijd....
    Momenteel werk ik in de gehandicapten zorg met ouderen (sinds paar weken). Daarvoor bij kind en jeugdigen in de gehandicaptenzorg en daarvoor weer in de psychiatrie voor mn opleiding... Heb ook op een medisch kinderdagverblijf gewerkt... Erg interessant.
    Ik kom uit Nederland.

@Floralie, spannend dat je al begonnen bent! Aaaaah.... Vandaag nog ongesteld geworden?
    Wel redelijk gemiddelde cyclus toch? Ik zei bij de internist dat ik tussen 28 & 34 zat en toen zei ze dat dat ongeveer gemiddeld was.

@Happy, welkom! gezellig dat je komt kletsen.

Zo, weer ff op iedereen gereageerd... Sorry dat ik er steeds een week niet ben... Mn oma komt haar delier niet uit en dat is echt emotioneel.... Gelukkig is het vandaag redelijk gegaan en heb dr vanochtend gezien en dat was naar omstandigheden redelijk goed gelukkig.. Ze reageert zo leuk op ons zoontje... Dat doet je echt goed.. Maja het is afwachten want ze ligt al zo lang in dr bed en ze wil er zooooooo graag uito m te lopen.. Maja daar is ze echt te zwak voor.... Ze zou naar een verpleeghuis/verzorgingshuis gaan, maar de arts is heel eerlijk geweest en die ziet dat niet gebeuren... Het is afwachten hoe het nu gaat lopen... Ze reageerd heel erg negatief wanneer bepaalde mensen zijn geweest... Mn ouders moeten dan ook iedere dag naar haar toe als ze onrustig is omdat het vpk personeel dr dan niet rustig krijgt... Echt zo naar voor dr... het is dus afwachten hoe verder......

Nou wij beginnen volgende ronde.... Moet eind augustus ongeveer ongesteld worden... Zit nu op dag 15 van de gemiddeld 31 dus ff afwachten... Ben nog niet met foliumzuur begonnen... Had ik nog geen zin in zoooooo stom... Ga ik volgende ronde mee beginnen of eind deze ronde....

Zoonlief heeft vd week veel last gehad van zijn doorkomende kiezen (onder en boven 1 aan dezelfde kant....) Echt weer 3 nachten gehad zoals hij was als "baby"... Dat ik voor 00.00u 3/4 x eruit kon om hem te troosten (gelukkig nu maar 3 minuten ipv 10 minuten zoals eerst)... Of 1 x in de nacht rond 3/4 uur.... Maja dat hebben we er tegenwoordig wel voor over aangezien dat gelukkig niet vaak voorkomt.... Nu slaaptie alweer 2/3 nachten door....

Moet zeggen dat het momenteel wel weer meer begint te kriebelen om voor een tweede te gaan.... Ook omdat ik zie dat zl baby's zo geweldig vindt... Echt van die smeltmomenten zijn dat hihi...
    Tis wel zo dat onze activiteit op het gebied van de intieme momenten laag is momenteel... Allebei zijn we druk... Ik lig meestal al te slapen als ml naar bed komt... Of ik ben zo moe dat ik in slaap val als ml tegelijk naar bed komt... Hij speelt vaak nog eerst een spelletje op zn telefoon... Ik weet ook niet altijd of hij zin heeft zeg maar en heb geen zin in alleen maar het antwoord: Nou, doe maar ff niet... etc...
    Herkenbaar hier?

We gaan zo weer lekker slapen... Hopelijk kunnen we nog wat oefening uit gaan voeren ;)

P.s. de groep wordt zo lekker groot. Wat vinden jullie ervan om het een "besloten groep" te maken?

7. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Wat een leuke topic! Ik wil mij hierbij aansluiten! Wij hebben ook plannen om in oktober voor een tweede te gaan.. Ik heb mijn spiraal nog niet laten verwijderen! Ik moet zeggen dat ik het erg spannend vind!

8. Navara2010

Navara2010 Actief lid

15 okt 2012
    184
    1
    18
    Antwerpen
    @mini ons hier veel activiteit maar meestal begint ml :) ik ben meestal te moe om het start schot te geve :p eig wel erg maja ... hier zie ik er zo naar uit naar ons toekomstig spruitje nog 1week en dan nog een pilstrip en we beginne eraan dit zal rond 16 sept zijn denk ik ... :) wat bedoel je met een besloten groep ?

@ACEM welkom :)

9. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ floralie: he wat balen zeg! Hopelijk word je snel ongi!

@ minions: met m'n oma gaat t op zich wel weer wat beter ja. Psychisch is het met ups en downs en dat zal wel altijd zo blijven, maar nu is het weer even rustig.
    M'n konijntje gaat gelukkig ook de goede kant op!
    Binkie is diarree vrij...
    Met m'n zwagertje gaat t slecht. Ze willen hem misschien op straat gaan zetten vanuit de instelling! Kan toch niet!???!! Zijn nu het een en ander aan t uitzoeken, maar is niet makkelijk als je niet veel van de gehandicaptenzorg af weet...

Hier wisselt de activiteit in de slaapkamer heel erg, maar t heeft zeker wel eens op een hoger pitje gestaan! Zijn vaak gewoon veel te moe en onze werktijden matchen ook niet zo met elkaar ;)

Later meer, moet nu gaan werken. Fijne dag meiden!

Oh en een besloten club lijkt me prima!

10. Floralie

Floralie Actief lid

2 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    #190 Floralie, 11 aug 2014
    Laatst bewerkt: 11 aug 2014
    Ik had niet goed geteld! Gisteren was dag 34 en vandaag gelukkig dag 1! Ronde 1 is van start gegaan. Spannend en leuk!

@mini ons: wat vreselijk naar dat het nog steeds niet goed gaat met je oma. Is de kans groot dat ze hier nog weer helemaal goed van hersteld? Heel veel sterkte!

Onze kindjes zijn ongeveer even oud. Heb je tijdens de zwangerschap van je zoontje ook in het mei-mama's topic meegepraat? Je naam komt me wel bekend voor. Wat vervelend he die kiezen! Mijn dochter heeft sinds vrijdag ineens 2 boven kiezen door. Onder staat echt op knappen. Ze slaapt 's nachts goed maar overdag was het drama en wilde ze de hele dag alleen maar huilen in mijn armen. Zo verschrikkelijk zielig!

Leuk he om er weer voor te gaan! Ik ben er ook echt helemaal klaar voor. Dochter is gek op baby's en kindjes, dus ik ben erg benieuwd. Hebben jullie veel kleine kindjes in jullie omgeving?

Ik vind een besloten groep geen gek idee.

@Acem: welkom in de groep!

@Engeltje: FIjn dat het beter gaat met je konijn en met je zoon! Wat een gedoe zeg met je zwager! Wat lastig dat je dan ook niet goed weet wat je moet doen. Kun je de zorgverzekeraar niet eens bellen? Die hebben vaak zorgbemiddelaars.

11. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    Ja dank je wel...
    Ik zal mij even kort voorstellen.
    Ik word binnenkort 28 jaartjes en woon al ruim 2 jaar samen.
    We hebben een kindje van 3 jaartjes, hij wordt in dec. 4 jaar.

Na een lang gesprek met mijn partner willen we voor een tweede gaan. Is meer mijn wens, hij wilde tot volgend jaar wachten maar hij beseft ook dat we ouder worden en dat ons zoontje een broer of zusje verdient.

De eerste stap naar de dokter om mijn spiraal te verwijderen vind ik erg eng en ook wel spannend omdat het dan zo officieel is. Ik weet ook echt nog niet wanneer ik deze afspraak moet plannen.

12. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Enen kort berichtje. Moderators kan er iets gedaan worden zodat er geen nieuwe mensen mee kunnen kletsen en de groep besloten wordt? Anders wordt het erg druk en onoverzichtelijk.

Vanavond hopelijk meer meiden. Tot straks.

13. Navara2010

Navara2010 Actief lid

15 okt 2012
    184
    1
    18
    Antwerpen
    Ik heb vandaag foliumzuur aangeschaft :) kan ik dit best nu al pakken of pas de dag dat ik mijn laatste pil heb genomen ?

Nog 4 dagen en men meisje is eindelijk terug wat mis ik men meisje toch super hard :(

14. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ floralie: we hebben vandaag contact gehad met een andere zorginstelling hier in de buurt en het hele verhaal voorgelegd. Zij gaven aan dat ze m'n zwagertje absoluut niet zomaar op straat kunnen zetten zonder dat ze een ander verblijf voor hem hebben gevonden. Ze merkte aan mijn man dat ons vertrouwen daar ook compleet weg was en gaf aan dat we wel als we dat wilden bij hun konden inschrijven zodat zijn verhaal al bekend is bij hun en dat hij op een wachtlijst komt. Erg fijn gesprek! Waarschijnlijk zou hij daar ook als t echt nodig mocht zijn bij hun op een crisisplek terecht kunnen.

Oh en hier idd veel kleine kinderen om ons heen en ook veel zwangeren! Vandaag weer een zwangere erbij!!! Ik wil oooohooookkkk!!! Nog maar een maandje ongeveer, 14 september gaan we beginnen!!!!

@ acem: welkom nog!

@ mini ons: denk dat we zelf een besloten club moeten openen... Ik beheer er al 1, zal ik er nog 1 aanmaken?

@ navara: ik las laatst, liefst een maand voordat je zwanger bent al... Ik ga ze van de week dus ook maar weer kopen!

15. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Weet niet of er nu iemand online is, maar weet iemand een leuke naam dan voor ons clubje?

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hetgeen wat je kan doen is een besloten club aanmaken bij de clubs.
    Wij kunnen er niet voor zorgen dat leden zich hier niet toe mogen voegen, dat is in onze ogen niet vriendelijk.

17. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Snap ik blis.

is prima engeltje. Jij weet hoe dat moet en ik niet haha

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik wil het doen, maar wat is een leuke naam? Heb geen inspiratie

19. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Heb als het goed is iedereen uitgenodigd om lid te worden van de club. Mocht ik je toch vergeten zijn stuur dan even een pb!

Als we compleet zijn kunnen we het hier sluiten, dan zal ik wel even een moderator een seintje geven ;)

20. mini ons

mini ons Actief lid

20 sep 2012
    253
    23
    18
    Prima zo tog?! Heb me toegevoegd maar hoe nu verder?
    Hoe kunnen wee daar kletsen? Ik ken dat helemaal niet op deze manier:)

Deel Deze Pagina