september/oktober 2014 voor een tweede. Wie nog meer?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door mini ons, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Lekker dat jullie bijna klaar zijn met verhuizen, lijkt me idd best vermoeiend en dan zeker met een dreumes erbij!
    Gaan jullie verhuizen binnen de regio waar je nu woont of wel een stukje verder weg?

Dat m'n mannetje er niet was voelde wel een beetje gek hoor! Maar had een bbq voor 80 man georganiseerd, dus ik kon me daar heerlijk op focussen. Ml was aan t werk helaas ;)
    Moet wel zeggen dat ik die nacht echt zo heerlijk heb geslapen! Dus wat dat betreft is t wel voor herhaling vatbaar ;)

2. Brightness2013

Brightness2013 Niet meer actief

@ Engeltje; Wat goed zeg! Voor herhaling vatbaar dus.. (En hopelijk kan jij dan ook met een rustig gevoel gaan slapen! hihi)

@ Sdenise; Gezellig..het ziet er naar uit dat wij te gelijk gaan starten voor een brusje! Vind je het ook zo spannend? Verhuizing, pittig! Maar fijn als het achter de rug is! Wij zijn vorig jaar verhuist en riep toen; dit doe ik nooooooit meer. Oeh wat heb ik een hekel aan verhuizen en de stress er om heen. Maar als je er eenmaal zit, is het zo fijn!

3. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @engeltje
    5 min lopen vanaf het oude huis en je bent er ;) dus lekker dichtbij (vind ik ook wel fijn vind de buurt erg leuk).

Mijn koekje slaapt ook wel eens bij oma (maar vanaf een maand 3 is dat) en ik vind het heerlijk, ga dan altijd in de avond keertje naar de bios of iets anders... Weet niet of ze dat nog wilt met nog 1tje.. :p

@Brightness
    Ja HEEELLLL spannend, heb zulke kriebels maar weet echt dat het beter is om te wachten (verhuizing en werk dat gedaan moet worden) daarnaast vind ik 3 jaar toch wel een mooi verschil (of bijna 3 als we geluk hebben ;))....Mijn jongste is wel een handenbinder dus vind het wel fijn als die wat beter kan praten en zindelijk is (of bijna zindelijk) .

En idd nu even doorbikkelen maar we krijgen er 3 extra slaapkamers bij en het lijkt me heerlijk die ruimte !

Vandaag naar het strand geweest (in de ochtend), alleen met zoonlief op de fiets... IK BEN KAPOT

4. Brightness2013

@SDenise; ik vind het ook zo spannend hihi kan niet wachten. Maar jou banner is handig..zo weet ik ongeveer hoelang het nog duurt :D
    Inderdaad een mooi verschil, hier maar een klein verschil qua leeftijd (als het allemaal mag lukken) maar dat is ook een bewuste keuze. Ben ik gelijk "klaar". Haha zeggen we nu, maar in ieder geval wel de komende jaren!
    Ooh wat een ruimte! Fijn zeg. Zou ik ook wel willen. Hier gelukkig ook 3 slaapkamers, maar 4 zou ideaal zijn.
    Wat gezellig naar het strand. Het is echt warm.. hier dagje NIETS doen. Heb ramadan, en loop met m'n dochter een rondje buiten maar that's it. Anders is een migraine aanval gegarandeerd :)

5. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Snap ik :) ik was nog nooit eerder alleen met fiets en al naar het strand gegaan (heb geen rijbewijs maar hoop die dus voor de volgende wel te halen als ik wat meer verdien aankomende maand) dus dit was een primeur, alleen de ochtend geweest (anders vind ik het te heet)... maar ik moest constant achter hem aanrennen dus mijn portie sport heb ik wel gehad ;)

eerst wilde ik al eerder starten maar voelde nog niet helemaal goed, mijn zoon kan heel druk zijn en dat begint nu de communicatie begint te komen niet te minderen maar het werkt gewoon beter :), dus toen kwam er weer ruimte in mijn hoofd voor een ander beebje...

en knap hoor ramadan in deze hitte (sowieso is vasten lastig of het nu zomer of winter is, maar met die hitte heb je toch sneller dorst denk ik)..
    Ik heb 1 x meegevast met een joods feest en dat vond ik ook al heel zwaar...

6. Brightness2013

Logisch, ik was al overhit na dat ene rondje met m'n dochter, laat staan fietsen haha! Dat zou wel fijn zijn je rijbewijs!

Heel goed dat je je gevoel volgt, bij ons stond beebje 2 pas (in ons hoofd) over een jaar of 2 op de planning..maar ja ons gevoel zegt nu anders haha.
    Maar snap wel heel goed wat je bedoeld, mijn vriendin heeft een kind van bijna 2 en is nu zwanger en ziet er best tegenop. Kleine kan nog niet veel, en is flink aan het peuterpuberen.

Haha ramadan, 4 jaar geleden had ik niet geloofd als iemand mij had verteld dat ik dat zou volhouden. Heb het toen ook een keer geprobeerd (was nog geen moslim toen) en ik ging bijna van mijn stokkie! Maar gek genoeg gaat het me nu super af..zelfs vrijwel geen migraine.
    Dus herken helemaal wat je zegt :D

Werk je ook? Hier werk ik 18 uur verdeeld over 2 dagen, en vond de combinatie in het begin super lastig. Man doet een 3jarige opleiding en werkt, dus er komt veel op mijn schouders neer. Best heavy, maar uiteindelijk m'n draai gevonden. Zie daar wel weer erg tegenop mochten we nog een kleintje mogen verwelkomen. Maar ach, voor latere zorg.

7. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Hoe lang moet je vriendin nog ? Ik zou nu hoogzwanger het moeilijk hebben met mijn zoontje, hij kan net niet genoeg... als hij bijna drie is is dat ook weer anders! Nu is hij nog net geen peuter ;)

Ik werk als zzp'er , ik ben kunstenaar en fotograaf.. ik verdien daarom heel wisselend. Soms veel, soms weinig, mijn partner werkt wel gewoon fulltime. En soms werk ik naast mijn werk (als er niet zoveel werk is). Maar ik vind het ook moeilijk, sowieso hoe het eruit ziet met 2 vind ik nog wel heel spannend hoor ...

Ik ga trouwens morgen een zwangerschapstest kopen, ik ben deze strip in de tweede week een pil vergeten. Rond die tijd ook onveilig gevrijd ( maar dat doen we altijd , want ik slip de pil) maar ik weet dus eigenlijk niet wanneer ik moet testen, over 5 dagen ga ik mijn stopweek in... dus nu testen heeft eigenlijk geen zin toch ?
    Ik ga testen omdat ik me beetje gek voel laatste twee weken, veel moe...veel honger, kat zit contanst bij me (normaal nooit), lust bepaalde smaken niet....misschien word ik wel gewoon ongesteld (en ben ik gewoon een beetje teveel aan het voelen, maar toch het voelt raar)...

8. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    @ sdenise: misschien kan ik je een keer inhuren dan voor leuke foto's? :) woon ook vlakbij Den Haag!
    En spannend dat je een test gaat kopen! Ik zou zelf wel even wachten tot de dag dat je ongesteld moet worden, maar weet niet of je dat volhoudt hihi. En ja wat een onderneming he om in je uppie naar t strand te gaan met je dreumes :D Mijn binkie rent ook echt alle kanten op!

@ brightness: petje af hoor dat je meedoet met de ramadan! Doe je nu alles volgens het geloof of dat niet?

9. Brightness2013

@ SDenise; Niet zolang meer, over een maandje is ze uitgerekend!
    Best heavy dus!

Oh wel interessant jou werk, maar het word inderdaad even kijken hoe en wat. Best spannend. Ik heb een 0 uren contract en verdien daarom ook wisselend, terwijl ik over het algemeen standaard 2 dagen werk (soms 1), we kunnen gelukkig zelf roosteren.

Oh wat spannend!! Ik zou nu nog niet testen...pas een paar dagen na dat je je stopweek begonnen bent.
    Wel merkwaardige kwaaltjes.. het zal toch niet? :D

@Engeltje; Dankjewel, nou ik probeer alles zo goed mogelijk te doen, dat is mijn streven, maar ik geloof er wel in dat ieder het op zijn eigen manier doet, en dat is/was echt mijn eigen weg erin vinden.
    Verder ben ik ook een echte Hollandse, daar kan niemand omheen, en de normen en de waarden die ik van huis uit heb meegekregen, neem ik zeker mee in mijn leefwijze nu.

10. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    @Brightness

Lijkt mij ook heavy ja, als ik nu zwanger blijk te zijn zou ik het ook wel heavy vinden... hij is dan 2,5 als de volgende komt..als ik niet zwanger blijk te zijn dan doen we het toch echt even veilig tot zijn verjaardag hoor! ;)

Ja wisselend werk is altijd moeilijk maarja als ik daarop moet wachten is hij 10 als ik kan beginnen denk ik ;) En met 1 salaris redden we het ook net, dus alles wat ik werk is extra en dat is wel fijn...

Ja ik ben heel benieuwd ! :O Mijn buik blijft rommelen ....

Wat gaan jullie in het warme weer doen? Zoonlief is bij de gastouder en ik ga zo eventjes werken (als nanny).
    En vandaag laatste werkdag van ml , daarna moeten we heel er veel gaan inpakken en klussen, maar na het verhuizen heeft hij nog een weekje, dus hoop dat we dan leuke dingen kunnen doen...

11. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    O en engeltje , tuurlijk mag je me een x inhuren , in mijn
    Nieuwe huis komt er een grotere ruimte waar ik kan fotograferen
    dus dat is fijn ! En op dit moment mijn website met portetfoto's aan het afmaken :)
    Ik stuur hem door als hij af is :) kan wel wat voorbeeldjes
    Plaatsen als jullie dat leuk vinden ?

12. Brightness2013

Dat geloof ik, maar uiteindelijk komt het wel goed, maar pittig is het wel.
    Wat spannend nu met je pil, hihi, voel met je mee. Hier vorige maand ook, ben al gestopt met de pil (pil is onbetrouwbaar door medicijnen) maar was toch even bang toen.

Hier doen we vrij weinig, rust, zwembadje in de tuin.. lekker genieten dus!

Zou leuk zijn als je wat voorbeeldjes plaats, als je toevallig hier in de buurt woon zou ik je ook een x willen inhuren :D

13. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Deel 1 :)

Bijgevoegde bestanden:

14. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    deel 2

Bijgevoegde bestanden:

15. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Deel 3 (even wat dingen uitgekozen :))

Bijgevoegde bestanden:

16. Brightness2013

Wat gaaf!!! Super mooi!

17. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Dankjewel ! :)

18. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Leuke foto's sdenise!! Ik fotografeer zelf ook maar dan echt als hobby voor mijzelf en soms voor vrienden. Misschien kan ik ook nog wat van je leren :D

@ brightness: lijkt me best wel heftig om ineens je levensstijl om te gooien en om daar je weg in te vinden zodat het nog wel echt bij jou en je normen en waarden past! Ik vind het ook wel heel bijzonder en interessant als mensen dat doen hoor! Petje af!

Ik heb gewerkt met het warme weer en heb de kindjes vooral lekker in de badjes en onder de neveldouche laten spelen. Binnen hebben we airco en vanmiddag hebben ze dan ook nog even een tijdje lekker binnen gespeeld. M'n schoonmoeder heeft op de kleine man gepast en ze hebben vooral lekker in ons zwembad gezwommen ;) Kreeg echt weer heerlijke foto's van die heerlijke bink van me!

Ik zal ook even een foto spammen die ik lang geleden van m'n kanjer heb gemaakt...

19. Smitje

Smitje Bekend lid

30 okt 2012
    512
    41
    28
    Vrouw
    SDenise, mooie foto's! En spannend, wie weet toch al eerder zwanger.

Het lijkt me pittig om met dit weer en deze lange dagen te vasten. Hoe gaat het?

Ik heb eergisteren een vroege test gedaan en die is wit gebleven. Ik was ook wel heel erg vroeg..:D Toch grappig hoe dat werkt; ik had me zo voorgenomen er niet te veel mee bezig te willen zijn, maar kan me niet bedwingen om vroeg te testen.

Fijn weekend!

20. Brightness2013

@ engeltje; mooie foto zeg! Ik ben "jaloers" wou dat ik die skills had hihi. Prachtige kinderen allebei!
    Ja maar het was een lange weg hoor, heb er uiteindelijk 2 jaar over gedaan voor ik echt moslima werd. Het is wat je zegt, een heel ander leven, en daar had ik ook echt de tijd voor nodig. En ik wilde gewoon 100% zeker weten dat dit het voor mij was, al had ik dat gevoel al vanaf het eerste boek dat ik las, het is niet zomaar iets! Bij veel dingen die ik zag/hoorde en las dacht ik: is dit nou het geloof of cultuur? Dat was gewoon puzzelen.
    Mijn man is ook moslim, en zijn ouders komen uit Marokko, maar ze zijn echt zo Hollands als wat. Dat vind ik super fijn, zo kom je geen obstakels in de cultuur tegen, maar ben je alleen met het geloof bezig. En zo kan ik daar de ene dag een heerlijke couscous eten, en de dag erna hutspot :p Haha.

Warm was het he? Ook voor de kinderen, maar die beleven vaak wel lol met het water! En wat een luxe, airco.. zou ideaal zijn.

@ Smitje; Het valt mee, maar ik doe ook niet veel moet ik zeggen. Houd me echt rustig, en achter staat een badje dus zoek de verkoeling wel op.

Pff spannend zeg, voel je al wat? houd je ons op de hoogte?

Deel Deze Pagina