@ Floralie; Hopelijk zal deze zwangerschap een stuk fijner verlopen, zodat ook jij er lekker van kan genieten! Lijstje zou indd kunnen.. Als iedereen door geef wanneer je gaat stoppen met de pil, maak ik een lijstje aan (sorry dames ga niet alles terug lezen ) @minions; Dankjewel, erg lief. Ik had altijd al een bepaald gevoel bij de islam. Normaal kreeg ik altijd de kriebels van een geloof, maar bij de islam nooit gehad (puur gevoel) en nadat het uit ging met mijn toenmalige vriend, en al het (negatieve) nieuws op TV, werd in nieuwsgierig, het trok me gelijk aan. Heb me ook nog (kort) verdiept in andere geloven, omdat ik een wel overwogen keuze wilde maken, maar "dat" gevoel had ik niet. Ik heb het inderdaad goed geregeld zo, maar soms verlang ik zo naar het leven zonder werk, lijkt me zoveel stress minder, maarja het financiƫle is wel weer fijn Spannend wanneer ze je op gesprek laten komen, hopelijk wachten ze er niet te lang mee, weet je tenminste waar je aan toe bent. Heb je al een test gedaan na wat er afgelopen maand is gebeurt
Ik ben al gestopt met de pil. Ik ben 23 jaar en dit wordt ons 2de kindje. Vanaf september willen we er echt voor gaan.
Oke ik begin met een lijstje. NOD-Lijst September/Oktober 2014 Topic♥ 1. Floralie, 23 jaar, Begint in September, 2e kindje (al gestopt met de pil) 2. Brightness, 24 jaar, Begint in November?, 2e kindje (al gestopt met de pil) Dames, jullie kunnen het lijstje zelf bijvullen, of geef de benodigde gegevens door dan doe ik het Zwanger, Ongesteld, Twijfel geval.
NOD-Lijst September/Oktober 2014 topic ♥ 1. Floralie, 23 jaar, begint in september, 2e kindje (al gestopt met de pil) 2. Brightness, 24 jaar, begint in november?, 2e kindje (al gestopt met de pil) ------------------------------------------------------------------------------------------------- Zwanger , Ongesteld , Twijfeltest, Negatieve test , In afwachting van de start maand. Dames, als je op de lijst wil; pas het lijstje aan of geef de benodigde gegevens door dan pas ik hem aan
NOD-Lijst September/Oktober 2014 Topic♥ 1. Floralie, 23 jaar, Begint in September, 2e kindje (al gestopt met de pil) 2. Brightness, 24 jaar, Begint in November?, 2e kindje (al gestopt met de pil) 3. SDenise, 25, Begint in December, 2de kindje (nog niet gestopt met de pil) Dames, jullie kunnen het lijstje zelf bijvullen, of geef de benodigde gegevens door dan doe ik het Zwanger, Ongesteld, Twijfel geval.
NOD-Lijst September/Oktober 2014 Topic♥ 1. Floralie, 23 jaar, Begint in September, 2e kindje (al gestopt met de pil) 2. Brightness, 24 jaar, Begint in November?, 2e kindje (al gestopt met de pil) 3. SDenise, 25, Begint in December, 2de kindje (nog niet gestopt met de pil) Dames, jullie kunnen het lijstje zelf bijvullen, of geef de benodigde gegevens door dan doe ik het Zwanger, Ongesteld, Twijfel geval.
NOD-Lijst September/Oktober 2014 Topic♥ 1. Floralie, 23 jaar, Begint in September, 2e kindje (al gestopt met de pil) 2. Brightness, 24 jaar, Begint in November?, 2e kindje (al gestopt met de pil) 3. SDenise, 25, Begint in December, 2de kindje (nog niet gestopt met de pil) Dames, jullie kunnen het lijstje zelf bijvullen, of geef de benodigde gegevens door dan doe ik het Zwanger, Ongesteld, Twijfel geval. We gaan verder met jou lijstje SDenise, overzichtelijker door het lettertype, heb ons alleen van roze afgehaald (zwanger)
Hoi meiden mag ik meekletsen??? Ik ben 27, woon in almere, en heb een dochter van 2,5. Wij gaan volgende maand weer voor! Heel erg spannend weer!
Welkom LadyS; ik zou zeggen, voeg jezelf toe aan het lijstje! Leuk dat je ook voor een 2de kindje gaat.
Welkom floralie en ladys!! Sorry beetje veel om bij te lezen vandaag, ik haak hier weer even in en zal mijzelf ook nog even op het lijstje zetten!
Uhmm bij nader inzien..... Kan iemand mij erbij zetten? Hihi dacht makkelijk even te quoten en het erbij te zetten, maar volgens mij klopt t dan niet helemaal.... Jullie mogen t me ook gewoon uitleggen hoor Oeh en ben ik nou gewoon de oudste? Niet gewend! In het clubje van m'n vorige kindje was ik de jongste Engeltje23, 27 jaar, begint eind september, 2e kindje (Nog niet gestopt met de nuvaring)
NOD-Lijst September/Oktober 2014 Topic♥ 1. Ladys1987, 27 jaar, begint in augustus, 2de kindje 2. Floralie, 23 jaar, begint in september, 2de kindje (geen pil gebruikt) 3. Engeltje23, 27 jaar, begint eind september, 2de kindje (nog niet gestopt met de nuvaring) 4. Brightness, 24 jaar, begint in november?, 2de kindje (al gestopt met de pil) 5. SDenise, 25 jaar, begint in december, 2de kindje (nog niet gestopt met de pil) Zwanger, Ongesteld, Twijfel geval. Ik heb het lijstje op volgorde gezet van wie/wanneer begint.
Leuk LadyS welkom! Zoonlief ligt lekker te slapen, nu 4 handen op 1 buik aan het kijken . Vandaag bij een vriendin geweest met een zoontje van dezelfde leeftijd en bijna uitgerekend voor haar 2de kindje ! Wat hebben jullie vandaag gedaan? Toch vind ik het soms nog wel heuulll spannend hoor .
@ sdenise: het is ook heel spannend, maar dat zal het ook nog zijn als je er later mee begint Net ook 4 handen op 1 buik gekeken, maar vond hem een beetje saai in vergelijking met die van vorige week! Ben wel erg benieuwd waarvoor haar vriend vast zit aangezien hij nog best een tijd moet zitten! Hier vandaag lekker naar het strand geweest, eerst lekker ontbeten in een strandtent en daarna heerlijk gespettert! Binkie vind t echt superleuk om keihard de zee in te rennen om vervolgens weer heel hard weg te rennen voor de hoge golven.... Meneertje kent echt totaal geen angst dus het is echt oppassen geblazen, maar wel heerlijk om te zien! Hij ging ook 1 x koppie onder, maar dan help je hem overeind en dan gaat hij weer vrolijk verder. Vanmiddag lekker in de tuin gespettert en nog even naar mn oma geweest in het revalidatie centum. Binkie was nog niet eerder daar geweest, dus dat vond hij wel erg gek! Mn oma was wel erg blij om hem te zien
@ ladys1987; welkom! Gezellig dat je mee komt kletsen @ de rest; 4 handen op 1 buik, helemaal vergeten! Zo lekker terug kijken, thanks voor de tip.
Ik heb 4 handen op 1 buik nog nooit gezien. Zijn dat nieuwe afleveringen of oude van een aantal jaar terug (die vind ik online). Is het bij jullie ook zulk mooi weer?