Hoi! wij gaan volgende week op vakantie naar menorca. Iemand ervaring met de supermarkten daar? Is daar bijv Olvarit te koop? En pyamapapjes? Nog tips wat we ECHT mee moeten nemen? Wat daar niet te koop is? Alvast bedankt! Groetjes Claudia
wij gaan ook volgende week (woensdag ) naar menorca. Waar gaan jullie heen? Ik kreeg van mijn vriendin (die in juni is geweest) de tip om iig luiers (duur daar) en waterschoentjes mee te nemen
Hoi, Op Menorca is eigenlijk alles te krijgen voor babies ne peuters. Luiers in overvloed. Spaanse merken maar ook de gewone pampers. inderdaad wel duurder hoewel de "Spaanse luiers" niet duur warne en ook prima hun werk deden. Je hebt in de supermarkten allerlei soortje potjes voeding. Ik heb geen olvarit gezien maar wel de Duitse en Spaanse varianten. De duitse heet bijv Hip Happ of zo. Is allemaal ook prima. Pyamapajes weet ik niet zo. Ik zou wel je eigen merk flesvoeding meenemen, evenals medicijnen, zetpilletjes, neusspray e.d..
Idd, wat Novanne zegt. Je hebt gewoon de Pampers en Huggies (ook zwemluiers) in de supermarkten. Verder ook pakjes kant en klare melk en potjes, maar geen olvarit. De prijs scheelt wel per supermarkt. Bij Bettabuy bijvoorbeeld (weet niet waar je zin op Menorca, maar in Cala 'n Bosch zit een Bettabuy) zijn de pampers veel goedkoper dan bij de Spar. Alvast een fijne vakantie!
ach, hier hadden wij gewoon alles meegenomen, behalve potjes. Kleine meis at al bijna met ons mee, en dat hebben we gewoon doorgezet..na de vakantie at ze helemaal met de pot mee Ze was dan al wel 1,5 jaar oud. Pampers nemen niet voeel ruimte in, en als je veel gaat zwemmen enz heb je er ook niet zoveel nodig.. Pampers en andere merken luiers, ook voeding kon je wel overal kopen...maar zo duur!! Ik had opvolgmelk bij...maar die wilde madam dus niet in de vakantie...ze heeft gewoon normale melk gedronken uit de supermarkten....(handig! na de vakantie dus ook geen opvolgmelk meer!) Ach...je kunt alles krijgen...enkel dus duurder. Ik zou het meenemen en verder niet zoveel stressen. (waterschoentjes! een hele goeie tip, die hebben wij dus daar gekocht hahaha)
Als je kindje een moeilijke eter is zou ik Olvarit potjes meenemen. Hadden wij ook gedaan en wat was ik daar blij mee Wat luiers kan je ook makkelijk los tussen kleding stoppen, daar zijn ze toch een stuk duurder. Verder zou ik zeker zetpillen meenemen en wij hadden bijna alles mee en pastte makkelijk in de koffers. Denk aan eigen tuitbeker etc. Ook namen wij tussendoortjes mee paar liga's, rozijnendoosjes van Zonnatura etc.
gaan naar arenal den castell..en jullie? waterschoentjes; goeie tip maar waar vind ik die nu nog in nl?
Ik had van alles mee naar Menorca afgelopen juni. Maar had daar erg spijt van. Luiers kun je overal kopen. Als je bij Cala 'n Bosch zit heb je ook nog op de weg naar Cuitadella een megasupermarkt (supermercado). Hier is het helemaal goedkoop. Opvolgmelk Nutrilon kun je halen bij de apotheek. Potjes voeding zijn duurder dan in NL maar ik had geen zin om dat mee te slepen in de koffer. Alleen zou ik wel avondpap of ochtendpap meenemen. Hier hebben ze niet echt een goed alternatief voor.
Wij gaan 1 september naar Tamariscos!! Hoe doen jullie dat met de koffers en de kindjes en inchecken enzo... voorzie al helemaal dat we bepakt en bezakt zijn en dat we dan niet meer wetenhoe we al die spullen bij de incheck moeten krijgen..
Alles op zo'n karretje stouwen en de kleine in de buggy laten Zo hebben wij het gedaan. M'n ouders (die hebben ons weggebracht) zijn meegelopen naar de incheck en hebben even op de kleine in de buggy gepast.