Begin helemaal af te kicken hier... ik schrok me kapot.. dacht dat mijn forum hier geblokkeerd was!! Kreeg 'Gevraagde informatie niet toegestaan' te zien en die melding krijg ik altijd alleen maar als ik iets open wat niet mag... blokkades dus Gelúkkig kan niemand erop hihhii en lag het dus niet aan hier... PFIEUW!
Gelukkig jullie zijn ook hier Belastingdienst, gek wordt ik er van. Hoop gedoe, wel betalen, niet betalen, verrekenenen. Zeggen dat we 3900 euro terug krijgen, wordt weer verrekend blijft er zo goed als niets over.. Tegenvaller dus Elin had krampen tussen de middag dus is niets meer van slapen terecht gekomen.Komt ook al de hele dag om de 2 uur voor een voeding. Straks komt mijn zusje nog even een bakkie doen.
ingeltje, ja was gezellig hoor levi en kyani hebben zich wel goed vermaakt . En Der dochtertje is lief! Echt een zoet meisje met wel soms krampjes, maar dat hoort er helaas bij! Kaatje, springt levi al met zijn skippybal weg? MInder dat ze dus toch wakker bleef Hopelijk ken je vandaag nog ergens even slapen...
Aaaah wat leuk, een skippybal!! Fijn dat het gezellig was! Parr: ja mág ook hier spammen Kaatje: je mag me wel een PB doen met je B S N en die van je mannetje, dan kijk ik ff wat ik voor je kan zien!
Zo mijn zwager liet net ook voor het eerst iets van zich horen ( hadden nog niet eens een felicitatie gehad ) nu nog niet maar hij komt morgen middag langs. Jottum Queen, nee hij heeft het wel geprobeerd maar lukt hem niet om er op te zitten dus toen werd hij door de kamer gesmeten.
Heb een beetje moeite om jullie namen weer in nevelen gehuld te typen hier hahaha Fijn zeg Kaatje... eindelijk een felictatie... kind is al bijna 18 joh
haha ja dat heb ik ook. En je leest verkeerd want hebben nu nog GEEN felicitatie gehad. denk dat hij van mijn smoeder een rotschop heeft gekregen dat hij moet komen omdat Ferry en ik klaar met hem zijn. Morgen wordt ons eerste uitje Gaan een regenboogrekening openen bij de rabobank ( wel auto voor de deur parkeren )
kaatje, komt echt wel oefening baart kunst hoor. succes en veel plezier met jullie uitje morgen! hier morgen lekker naar sprookjesbos als mooi weer word. Neem dan ook mijn oma mee ziet die ook nog eens wat anders dan een huiskamer... Anders gaan we zwemmen mocht het toch gaan regenen.