ik dacht dat bij Ruud het probleem bij hem lag ivm teelbalkanker dacht dat hij zo goed als onvruchtbaar was toch
Ja klopt inderdaad, het is en blijft ook best ongelooflijk zo snel als dat ineens 'gelukt' was. Maar ze zijn er natuurlijk wel superblij mee. Tja.... hij heeft inderdaad absoluut geen vrienden gemaakt met zijn acties....
Ja, er worden er twee door elkaar gehaald, volgens mij. Debbie is tijdens haar zwangerschap door haar echtgenoot in de steek gelaten. http://www.babyboom.nl/index.php?option ... Itemid=133. Over haar man staat verder niets vermeld. Je weet natuurlijk nooit wat er zich achter gesloten deuren heeft afgespeeld, maar je drie maanden zwangere vrouw verlaten... ik zou dat als vader later niet graag aan mijn kinderen uit willen hoeven leggen later. Marye en Ruud waren (geloof ik) bezig met IVF en hij is toen bij haar weggegaan... ik dacht niet dat zij zwanger was, toch?
Misschien een leuk tipje: als je fan wordt van babyboom, dan krijg je het zwangerzap boek van babyboom cadeau! Eenmalig schrijft de NCRV een kleine 6 euro van je rekening af en dan krijg je het boek wat normaal iets van 20 euro kost. op www.babyboomfan.nl is meer te lezen. Groetjes van Kiki
Hoi Kiki, Dank je wel voor de tip! Ik heb dit meteen gedaan. Ben benieuwd wanneer het boek in huis is, lekker lezen..
Hoi hoi, Een supergoeie tip van het babyboom boek! Heb het ook gelijk gedaan. Nu maar wachten tot 'ie binnen is!
Hoi hoi, Heeft iemand het boek al binnen? Ik kreeg gister wel een brief dat ie onderweg is. Ik hoop dat ik 'm vandaag krijg.
Ik heb het boek al een dikke week binnen! Hartstikke leuk om te lezen, het is in een vlotte stijl geschreven en niet belerend. Ook vind ik de korte intervieuws met de deelnemers van babyboom erg leuk. En het is dus echt een koopje, nog geen 6 euro. Groet van Kiki
Nee hoor die zijn nog niet bevallen, staat ook op de site van babyboom, op 30 mei is ze met verlof gegaan en toen was ze 34 weken.
ik kreeg vandaag ook de brief ....en ze wensten me veel plezier met het boek .....het boek heb ik alleen niet
Ik heb 'm vandaag ook niet gekregen! Zul je zien dat 'ie morgen komt, zit ik de hele dag op school. Nu maar hopen dat 'ie door de brievenbus past.
die zag ik een maand of wat geleden nog in het Ajax home rondlopen, toen wes ze nog zwanger want ze had nog een behoorlijke buik