hey meiden wij gaan ook zeker kijken aangezien wij meededen met het programma. en idd diana en jeroen hebben nog geen kindje en zijn 11 juli uitgerekend een week na ons.
Ze was in verwachting van een 2ling. Daarom frank en ronald omdat die ook een tweeling is (toch?) en omdat ze gek van ajax zijn.Helaas is er 1 overleden in haar buik.....
nee, er zijn 2 bevruchte eicellen teruggeplaatst. Maar 1 eicel deed niets (weet eve niet hoe ik het anders omschrijven moet) De kans bestond dus op een 2ling ivm 2 teruggeplaatste cellen, maar 1 ontwikkelde zich goed
Gebeurd vaker hoor (vaker wel dan niet) als je twee embryo's terugplaatst er maar (tis maar wat je maar noemt ) blijft zitten! Ze is dus "gewoon" zwanger van 1 kindje. Elmo
Ow en over Arnoud en Coretty: Ze zijn inderdaadn in verwachting van twins! Een jongen en een meisje. 1 van de kindjes is niet gezond...hun kleine zoon, het meisje doet het wel super. Het jongetje gaat het niet halen, dat is bevestigd. Het zijn dus bijzonder moeilijke tijden voor hun! Ik vind het zo ontzettend sneu...lijkt me vreselijk om in hun situatie te zitten. Ik betwijfel ook of we hun terug gaan zien in Babyboom, ik denk van niet. Ze zijn zo ontzettend onbeschoft behandeld door vele kijkers! Vanaf hier wens ik ze ontzettend veel sterkte! Elmo
@Elmo: ik ben te lui om het zelf op te zoeken maar is dat het stel met die oudere man en erg veel geld?
Ja inderdaad, zij hebben een leeftijdsverschil en een goede job! *oude man met veel geld vind ik persoonlijk niet echt een fijne omschrijving *
Oh leuk! Wist niet dat dit kwam joh... Was toen het vorige keer kwam ook net zwanger, vond dat echt leuk om te zien toen. Maar voor dat stel met leeftijdsverschil en een goed betaalde baan was het wel sneu. Wat mensen allemaal over hen schreven op internet, nou.... Volgens mij is dat allemaal gewoon puur afgunst en omdat ze het financieel goed hebben mogen ze geen kinderwens (meer) hebben ofzo. Ben wel benieuwd, ga zeker kijken!
Je hebt helemaal gelijk. Ben vandaag niet op mn subtielst. Had ook niet meegekregen dat veel mensen zo negatief op hen reageerden. Ik heb niet zo veel met ze maar hoop van harte dat hun wens vervuld kan worden. En dan te weten dat het met 1 van je baby's niet goed gaat, dat gun je helemaal niemand.
pfff heb weer met tranen op de bank gezeten! Vond dat die Renee zit erg goed hield toen ze naar haar werk moest, ik zat toen ik het zag dat ze afscheid moest nemen van haar meisje te janken op de bank .
Ik heb net de 1e aflevering gekeken. Ik hoorde toevallig op de radio dat het was. Mooi om te zien. Wat sneu voor Fanny en Olof dat 't nog niet gelukt is... Ik gun het hun echt! Maar fantstisch voor Jeroen en Diana dat 't met hun zwangerschap goedgaat. Ik begreep zó goed wat zij bedoelde toen ze zei als ze eerder jonge moeders met een kinderwagen zag: ,,Wanneer mogen wij...'' Echt gaaf dat zij dan ook over een paar weekjes mogen pronken met hun kind. Ik blijf 't zeker volgen, maar zal wegens vakantie wel wat achteraf op Internet moeten bekijken.
Ook ik heb met tranen op de bank gezeten... vooral de twee koppels uit (in) de MMM vond ik erg confronterend er erg vers! Ik kijk de volgende keer zeker weer!