vond het heel fijn om te lezen dat arnoud en coretty een tweeling krijgen. lees nu dat het met hun zoontje niet goed gaat. wat verdrietig! eindelijk zwanger na zoveel tijd en dan weer dit te verwerken. is dat verhaal van ruud echt waar? kan het me nauwelijks voorstellen! zou ik voor marije wel heel zuur vinden! ik hoop dat zij ondertussen een leuke man gevonden heeft! het verhaal van fanny en olof, vind ik ook zo naar. het is ze zo gegund! ik vind het trouwens voor alle stellen, die in babyboom lieten zien dat zwanger worden en een gezond kind krijgen niet vanzelfsprekend is, verdrietig! ik heb zelf wel veel gehad aan het programma in de tijd dat ik het al lang vond duren voor ik zwanger raakte (en ik heb achteraf natuurlijk geen klagen!). heel fijn dat moeilijk zwanger worden door het programma meer bespreekbaar geworden is en dat er meer begrip gekomen is. hoop dat de deelnemers daar zelf ook profijt van hebben!
Hier wordt er ook weer braaf gekeken met de nodige traantjes in de ogen. Ik heb me ook als fan aangemeld ben benieuwd wanneer ik het boek krijg. Wist ook niet dat je dit kon en dat terwijl de babyboom site in mijn favorieten staat.
Ja, Fanny houdt zich zo groot..maar je ziet de pijn en het verdriet in haar ogen. Ze zou een fantastische mama zijn! Dat weet ik zeker (geldt natuurlijk ook voor haar partner!...maar die dan papa he ).
Nu op tv op net 1 bij max of zo iets. een moeder die haar dochter mee heeft gedaan met babyboom... ze is 5 weken bevallen van een zoontje Kyen ( weet niet hoe je het schrijft)
ik bedoelde dit verhaal van ruud. je hoort natuurlijk maar 1 kant van het verhaal, maar vind het moeilijk om me in ruud te verplaatsen! (zeker als het waar is dat hij al lang vreemd ging met haar terwijl marije allerlei behandelingen onderging.) lijkt me ook wel heel erg snel dat ruud en zijn nieuwe vriendin samen al weer een baby zouden hebben. misschien wordt wel haar kindje uit een eerdere relatie bedoeld?
ik heb even een vraag voor de dames die kijken, voor ik ga kijken wil ik graag weten of de artsen ook in beeld zijn, of aan het woord?
Ga ook weer voor zitten.... Vanavond is het ook een verdrietige aflevering omdat er ook 2 baby's overleden zijn......