hoe weet je dat murmel? ging hij soms bij marije weg omdat zij zwanger was? er zit nauwelijks 9 maanden tussen!
Je kunt alles van vorig jaar terugzien. Ben al de hele dag aan het kijken Veel afleveringen zijn het hihi.Moet deze topic niet lezen want nu weet ik al dat Colette en die oudere man een tweeling krijgen
Hahahahaha.... betrapt Nee, om heel eerlijk te zijn weet ik niet 100% zeker hoe het exact is gegaan, er zat wel iets meer dan 9 maanden tussen, maar niet veel meer inderdaad, maar ik weet wel dat hij nu een supertrotse papa is en heel blij.
Ik blijf het schandalig vinden tegenover Marije... Hoewel er vast meer achter zal zitten dan je in babyboom te zien hebt gekregen. Ik zat bijna te janken bij dat stukje over baby dylan vanavond, wat erg. Heb je alles klaar, alles op orde, baby welkom, lang gewacht, 26 weken je baby gedragen, heb je eindelijk je groot wonderwens in je handen, wordt 't je weer afgenomen! En wat dapper hoe ze erover praatten, daar heb ik bewondering voor. 't Lijkt me echt één van de ergste dingen die je kunt overkomen. Ook bewondering voor Margreet met die twee kleintjes. Wel vond ik vanavond Kitty en Marinjo erg veel aan bod komen, ik had verwacht dat er nóg een stel aan bod zou komen.
mmmhh ik moet het nog kijken .....maar sorry hoor die kitty en marinjo ....mmhh blijf het een apart stel vinden
Vind het ook een apart stel... gaan ze zeggen dat ze liever geen meisje willen, pff.. hoeveel mensen kunnen er uberhaupt geen kindje krijgen denk ik dan. Niet echt slim om zoiets op tv te gaan verkondigen.
net wat marriedgirl zegt ze hebben vreemde uitdrukkingen ........maar ik ga er niet te veel over zeggen ...dadelijk kom ik ze tegen hier ....
Het is anders niet alsof het kindje liefde tekort komt omdat het een jongen is hoor! Beetje vreemd om hun daarvoor te 'veroordelen' vindt ik..
ik veroordeel ze ook niet op hun liefde voor hun kindje op voorkeur voor geslacht ..... ze komen soms alleen vreemd uit de hoek ..met opmerkingen en zo
Moest nog denken aan die uitzending met die nepbaby... Die ze moesten verzorgen. Waarom hun wel en die andere stellen niet?
Daar hadden ze destijds zelf voor gekozen,omdat ze volgens hun, nog nooit voor een echte baby hadden gezorgd, zelfs nog nooit opgepast.. En met die pop konden ze oefenen.. HAha, ik heb me werkelijk bescheurd tijdens die uitzending... Was echt een knap staaltje van: "hoe zet ik mezelf voor schut op de nederlandse televisie"