Sequel Babyboom deze zomer

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lia, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik vind 6 weken naar thailand ook vreemd ja mag niks zegggen ben zelf ook een maand in nl geweest toen yorgos net 3 maand was maar was familie bezoek.. als je dan niet in nl wil zijn waarom dan niet naar spanje ofzo weetje wel maarja...

en dat koppel marinjo en kitty.. vind ze maar raar hoor.. de kabs dat een meisje mer barbies speelt is groot joh echt waar... vind dat best lullig de een kan geen kinderen krijgen en hun zeggen even dat ze liever een jongen hebben :confused:

en marije vind i ook zo sneu net als debby... wat denken die mannen wel niet op zon moment he?

maar marje heeft nu wel meer kans op eigen kinderen

2. tanna

tanna Bekend lid

26 mei 2008
    685
    0
    0
    Ik neem aan dat magreet niet bedoelde dat ze daad werkelijk op de skies gaat met twee kinderen.
    Maar lekker sneeuw pret. Lijkt ze me veel te verstandig voor.
    Kijk uit naar de volgende aflevering. Waar kan je fan worden?

Annemarie

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    op babyboom.nl

4. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb enorme respect voor alle stellen die mee doen, ze gooien toch maar even hun hele hebben en houden op de buis. Wij genieten daar van en kunnen het zo mooi beoordelen of wij het wel of niet zo doen.

Ik persoonlijk zou nooit aan zo´n programma mee doen omdat ik mijn priveleven liever prive houd. Daarom respect voor de mensen die mee doen en ons in hun leven laten kijken.

5. Beate

Beate Fanatiek lid

13 apr 2007
    2.202
    0
    0
    Lees net op de babyboom site dat Quintus en ANouska weer in blijde verwachting zijn! Vond dat zo'n leuk stel in de uitzendingen...

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik wist helemaal niet dat dit was...wordt dus van de week even terugkijken via internet....

7. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik geloof dat volgende week Colette en haar man aan bod komen, ik bedoel die oudere man met 6 dochters. Ben benieuwd hoe het met ze gaat,ondanks dat ik het een beetje vreemd vind dat een man op zijn 60e nog een kind wil.

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Arnoud en Coretty bedoel je denk ik. Zij hebben al heel veel commentaar over hun heen gehad geloof ik ;)
    Ieder zn ding, maar ik ben blij dat mijn mannetje pas 27 is :)

Moest trouwens wel lachen om dat Ajax stel hoor, een hele Ajax-babykamer, hoe kom je erop? En dan wordt het kindje later vast voor FC Utrecht, PSV of Feyenoord :)

9. Ellenk

Ellenk VIP lid

hahaha Mariedgirl, ik denk dat dat kind het niet in zijn hoofd haalt om voor een andere voetbalploeg te zijn of het moet wel heel sterk in de schoenen staan ;) Het blijft een leuk stel. Je gunt het ze echt. Net als Fanny ze is zo lief... vind het trouwens zo knap dat ze steeds hun verhaal doen. En ook heel nuttig want veel mensen hebben niet in de gaten hoeveel leed er schuil kan gaan achter een deur ...

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dat vind ik idd ook.. dat Ajax-stel is zoo apart, maar ook weer zo leuk. :)
    En Fanny en Olaf gun ik het zeker weten (wie niet he?), vind het superknap van ze dat ze hun verhaal zo openlijk doen. Petje af.
    Ik vind Babyboom sowieso wel een goed programma, het belicht de positieve, maar ook de negatieve kanten van het zwanger worden en zwanger zijn. Het is helaas allemaal niet altijd zo vanzelfsprekend, dat maakt dit programma wel duidelijk.

11. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ja die bedoel ik ;) Ik lees wel es op babyboom.nl en ze hebben idd veel commentaar gehad,ook wel weer zielig eigenlijk..Mijn man is 35,en ik ben er blij om ook,lijkt me erg als mijn man al oud is en ik hem waarschijnlijk snel kwijt zal zijn :(

Dat Ajax stel vind ik helemaal geweldig! Ik moet niets van Ajax hebben maar ze komen zo sympathiek over 8)

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    idd diana en jeroen geweldig stel en jawel hie rook ajax fan :) vond die kamer ook echt super bedacht zeg.. zeker als het een jongen word haha marja dat was t everwachten he zon kamer. ben benieuwd wat de naam gaat zijn voor hun kindje

13. Juul76

Juul76 Bekend lid

20 nov 2006
    768
    297
    63
    Sara Irene heet het dochtertje van Jeroen en Diana!

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ik vind Fanny en Olaf het leukste stel... ik hoop dat zij gelukkig zullen worden met een adoptie of pleegkindje en het liefste dat ze zelf een kindje mogen krijgen.

15. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    fanny zit nu in de pleegzorg en ik kan zeggen dat ze het supergoed doet als mama. met heel veel liefde brengt ze die kleine groot.

als er ooit iets met mij gebeurd zal ze ook voor mijn kinderen gaan zorgen en ik weet dat ze dat met alle liefde van de wereld zou doen.

ze is consequent en heel lief.

mijn kids vinden tante fanny wel een beetje streng,maar ja dat komt waarschijnlijk omdat hier veel mag en kan.

16. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    :thumup:

ik vind ze ook het liefste stel :-$

17. pina123

pina123 Bekend lid

30 jun 2008
    598
    0
    0
    YEeeeeeaahhh, Diana en Jeroen hebben een dochter! Wat hartstikke leuk! Wel met een heel bevallingsverhaal las ik.. Dat is ook geen pretje geweest, maar ik gun ze alle geluk van de wereld!

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Als iemand streng is vinden kinderen dat vaak ook wel prettig. Ze weten precies waar ze aan toe zijn.
    Geef haar maar een dikke knuffel!
    Wij hebben echt geluk gehad met Ruben (in de MMM) en dat beseffen wij heel goed.

Elmo

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ow wat leuk zeg! Irene was toch de eiceldonor? leuk dat ze haar hebben vernoemd!

20. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Aflevering 3 bekeken, wat lijkt het me vreselijk om je kindje zo te zien liggen, aan al die apparaten en slangen... Pfff...
    Gelukkig gaat 't goed met de kleine Timo!

Ik heb ook het BabyBoom Zap boek ontvangen. 't Lag op de tafel toen we thuiskwamen van vakantie :D , heb ik mooi weer een boek om te lezen ;)
    't Ziet er mooi uit en ik ben d'r al in begonnen.

Deel Deze Pagina