Sequel Babyboom deze zomer

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lia, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    is ze nu al weer zwanger (Quintus & Anoeska)

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ja, dat staat op de site van babyboom, maar dat zeiden ze gister niet in de aflevering volgens mij. Wel jammer eigenlijk (maar ook wel logisch) dat het programma achterloopt. Diana is tenslotte afgelopen week al bevallen, maar in de aflevering van volgende week gaat Caroline met haar naar zwangerschapsgym?! :rolleyes:

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Heb ik het idd wel goed gelezen.... Maar in de uitzendig zei ze dat ze niet zwanger was.

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Uitzendig loopt ook heel wat weken achter.. dus wellicht wist ze toen nog niet dat ze zwanger was. Vond het wel opvallend dat ze zeiden dat ze nog even wilde wachten met een tweede omdat ze nog last had van die whiplash. Terwijl de kijker dus wist dat ze alweer zwanger is nu :D

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Maar dit is niet zo heel lang geleden op genomen denk? het was mooi weer die dag.
    In feb is ze uit gerekend. In juni/juli is ze zwanger geraakt. Net dus. Nog geen 2 maanden zwanger als ikhet goed uit rekend

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Volgens mij las ik op de site dat ze iets voor mij uitgerekend was, dus dan is ze nu een week of 10. Ach ja, we zullen het nooit weten of ze het al wel of niet wisten die dag, haha.. Maar vanuit Babyboom hadden ze bijvoorbeeld wel de voice-over kunnen laten vertellen 'inmiddels is Anoeska ruim 2 maanden zwanger' oid..

7. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Hmm, ik denk dat ook de babyboomstellen het recht hebben dit nieuws nog éven voor zichzelf te houden, hoewel je jezelf dat erg moeilijk maakt als je meedoet aan zo'n programma en wss ook niet de bedoeling van een dergelijk programma is.
    Maar wat gek zou zijn is idd dat ze zeiden nog even te willen wachten terwijl ze misschien al wel zwanger was? Het kan zijn dat ze echt wilden wachten en daarom een zwangerschap nog niet verwachtten?

Hoever loopt babyboom eigenlijk achter bij de werkelijkheid, of verschild dat ook per stel?

Wat een mooi meisje trouwens hè, van Marco en Vivian?

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Dat is zo, maar ze meldden het wel al weken geleden zelf op de site van babyboom in hun blog, dus volgens mij zijn ze er heel erg open over, anders maak je het niet al na een paar weken wereldkundig lijkt me.

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    hoe ver het achter loopt geen idee eigenlijk... Maar het kindje van marco en vivian was nu rond 4 maanden en is in december geboren. Dus denk dat het in april/mei van hun is opgenomen.

Van het ajax stel ze loopt nu op het einde volgens de tv zeg maar he maar is nu al 1 week kersverse moeder van een meid.

10. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Hier nog een trouwe Babyboom kijker, super leuk programma.

Ik heb me een paar weken geleden aangemald als Babyboom fan, en heb meteen betaald. Ik heb helaas het boek nog niet ontvangen. Weet iemand hoelang het duurt voor je die toegestuurd krijgt?

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    daar ben ik ook benieuwd naar! (hoe lang het duurt voordat je het boek krijgt)

vond het verhaal van natasha en maurits naar. hoeveel tegenslag kun je hebben zeg!

en ook de pech van dat andere stel dat alle embryo's zijn ziekte bleken te hebben.

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Vond het mooi om te horen hoe zij, als christelijk stel, tegenover embryoselectie staan.

13. kaboutertje

kaboutertje VIP lid

10 jul 2008
    5.651
    0
    36
    in mijn droompaleis
    Juist daar kan de regering nog wat van leren!

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    mariska, heb jij het boek al gekregen?

freewilly, hoe lang duurde het voor jij het boek kreeg?

ik vind het wel lang duren zeg!

15. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Ik wacht ook al 2 weken op het boek! Brief al wel gehad.

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    eindelijk net het boek gekregen!

17. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

Yup bij mij ook binnen! Duurde in totaal 2 weekjes denk ik dus valt mee :D

18. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Ik heb het boek nog niet gekregen, de brief staat gedateerd op 15 juli geloof ik. Het boek zal dan deze week wel binnen komen.

19. Mariska121

Mariska121 Actief lid

2 jul 2007
    415
    0
    0
    Boek is vrijdag binnen gekomen, heb em ook al uit :)

20. valhalla

valhalla Niet meer actief

Dat was echt lelijk trouwens zeg van die Tensen. Voice - over: Carolien gaat langs bij Natasha en Maurits om ze een hart onder de riem te steken....

Vervolgens vraagt ze aan die Natasha "Doet het nu veel pijn, als je al die zwangere buiken en kleine babietjes ziet?" :confused: Nu is dat mens vaker niet echt tactvol maar deze opmerking steekt er bovenuit!

Ik hoop wel dat het toch nog op een of andere manier goed komt voor ze hoor, echt zielig :(

Deel Deze Pagina