Sequel Babyboom deze zomer

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Lia, 19 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Wat is daar nu mis mee? Of beter gezegd: had het beter geweest als ze daar aan voorbij gegaan was en het genegeerd had?
    Ik vond het juist goed dat daar bij stil gestaan werd, ik denk dat heel veel mensen daar totaal niet aan denken.

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Huh? Wat is er lelijk aan een hart onder de riem te steken? Ja je kan denken dat het iets zwangerschapsgerelateerd is, maar jeetje, het is ook maar een uitdrukking.... En deze twee mensen gaan er in mijn ogen waanzinnig sterk en goed mee om!

hetzelfde voor Natascha. Als die vraag verkeerd was opgevat, hadden ze het echt wel uit de montage gehaald. En trouwens, deze mensen hebben zich juist opgegeven om dat taboe van ontwijken nu eens te doorbreken! Ik heb respect, ook voor juist die directe aanpak van dit programma. Nu niet eens op eieren lopen, maar laten zien wat een impact niet zomaar zwanger kunnen worden nu werkelijk op mensen heeft!

Ik ben geen Tensen fan, absoluut niet, maar moet haar nageven dat ze dit programma toch wel goed doet...

En die Jeroen, niet mee naar pufles, hahaha, eigenwijs jong! Die zijn echt waanzinnig populair geworden, toch wel grappig.... Weet nog dat ik bijna werkelijk mee zat te juichen bij de uitzendig dat Diana echt zwanger bleek! De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Zoals zij donderdag in de uitzending ook zei "een onvruchtbare vrouw die zwanger is, wauw!" ;)

3. valhalla

valhalla Niet meer actief

Daar heb je op zich wel een punt, je doet zelf aan het programma mee en dan kan je het verwachten maar ik vond het gewoon een erg makkelijke en onnodige vraag, nogal een schot voor open doel zeg maar. Vond dat dan ook niet echt een hart onder de riem. Maar goed.

4. jingels

jingels VIP lid

8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik vond de vraag nodeloos hard, ze had hem op een heel andere toon en andere woorden kunnen stellen, in mijn optiek.

En elke keer als ze bij iemand op kraamvisite komt brengt ze een stoffen beest mee, ouders: oh, wat leuk; Carolien: ja, iedereen krijgt dezelfde hoor...... :( :(

5. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nou nu moet ik toch verplicht Babyboom gaan kijken, hihihi. Van de week werd ik gebeld door mijn dochtertje (die was bij mijn ouders aan het logeren): mamma zet snel de televisie op Babyboom, want juffrouw Kelly is op televisie ! Dus ik kijken, en ja hoor, juffrouw Kelly inderdaad op televisie, wat leuk zeg !

Ter info: juffrouw Kelly is één van de meiden die voor Amber zorgde op het KDV als ik aan het werk was, en Amber was altijd helemaal gek met haar.

6. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vanavond was de allerlaatste aflevering. Erg leuk en ook weer emotioneel hoor :cry:
    Ik vond het echt een geweldig programma!

7. Mvj

Mvj VIP lid

22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    die caroline is ook niet 1 van de slimste he ?
    zit ze bij die diana en jeroen en vraagt : is jeroen een beetje hadig met dr ? ( met de baby )
    hij werkt op een kinderdagverblijf .......dan mag je toch wel handig zijn of niet ?

8. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.024
    901
    113
    ik heb contact met haar via een ander forum en ze zijn aangewezen op icsi. als er nog eitjes over zijn...

9. Milla

Milla Niet meer actief

Pff ik heb het ook weer niet droog kunnen houden.. vooral toen Diana aan Irene vertelde hoe het kindje heet.. In het begin vond ik ze een beetje vreemd maar wat is het een lief stel. Het kindje is hen zo gegund.
    Hun allemaal trouwens! Jammer dat het sommigen nog steeds niet gegeven is :(

10. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    dat stel: quintus en ..? (weet het even niet) met hun dochtertje quincy,
    vertelden vandaag dat ze weer zwanger waren, ondertussen is dat uitgelopen
    tot een miskraam met 12 weken

11. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    o ja.... ze was 8 weken ( op de tv dan he) wel jammer voor ze.
    Staat dat op de site?

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Getver, echt waar zeg? Ze was ongeveer gelijk met mij uitgerekend.
    ...
    Heb het net op de Babyboomsite gelezen en ze had net als ik gister haar 12 weken echo. Bizar.
    Echt heel erg voor ze!

13. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Oooh sneu zeg dat ze een miskraam gehad hebben. Ze waren zo blij!

Ik hield het ook niet droog bij Diana en Jeroen.

Maar moest ook erg huilen bij het verhaal van de kleine Jacob. Wat triest zeg :(

14. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Hij werkt bij de naschoolse opvang (vanaf 4 jr). Das toch wat anders dan een kinderdagverblijf hoor ;)

15. Saaya

Saaya Niet meer actief

Wat een vechtertje was Jacob zeg! Erg triest dat hij het niet gehaald heeft.. :(

16. Fladdertje

Fladdertje Niet meer actief

De laatste??! Oh nee,wat jammer vond het zo een leuk programma!

17. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Jammer dat 't nu afgelopen is.

Caroline zei zelf af en toe ook dat ze niet zo goed wist wat ze moest zeggen, maar ik vond juist altijd dat ze erg meelevend was, juist helemaal niet ontactisch en goed dat ze stellen vroeg om te vertellen hoe zíj het ervaarden, dat ze niet voor hen ging zitten invullen, want dat is misschien wel nog ontactischer.

Anyway, ik heb genoten van de laatste aflevering. Ik hoop dat er volgend jaar een nieuwe babyboom komt.

Deel Deze Pagina