Vandaag heb ik de instapkaart uitgeprint maar nu neem ik alles goed door, en heb ik van alle gezinsleden incl de kids alle doopnamen niet op de tickets doorgegeven, terwijl ze wel op id kaart of paspoort staan. we gaan op een korte vlucht naar zuid Frankrijk Stress nu volop. wat kan ik nu doen?
Wil je niet verder bang maken... Maar op de tickets moet exact hetzelfde staan als op de paspoorten.. Anders accepteren ze het niet. .. Heb op een reisbureau gewerkt.. Met wie vlieg je?
Alleen de achternaam en eerste voornaam wordt vermeld op een vliegticket. En deze moeten dan exact overeenkomen met de achternaam en eerste voornaam in het paspoort/ op het ID bewijs. (heb ook bij een reisorganisatie gewerkt en boek nu veel zakenreizen...)
Klm is wel streng.. Maar wat staat er op je tickets en wat op de paspoorten? Heb je al gebeld met klm?
de doopnamen staan er niet op. op de tickets op mijn ticket staat mijn getrouwde naam en mijn meisjes naam er achter.... kost ons 200 euro
Dat valt me dan nog mee... Maar goed.. 200 is altijd teveel! Hopelijk toch nog een fijne vakantie gewenst morgen..
Ooh meid wat balen.. dat is ook wat zeg.. Kun je dit niet verhalen? Heeft het reisburo die fout gemaakt?
Ja toch!? Ik heb vorige week geboekt (corendon) en tijdens het boeken moest ik de EERSTE naam invullen die op het paspoort staat. Oftewel mn voornaam en achternaam. Voor vriendlief en kind was het gemakkelijker want die hebben beiden geen doopnamen
Hmn ik vloog met KLM naar Parijs CDG en had geen problemen met een verkeerde naam. Ik had voor mijn man zijn roepnaam ingevuld en niet zijn naam. Deden ze niet moeilijk om. Ze vroegen alleen waarom het niet overeen kwam.
Heb jaren in de reisbranche gewerkt en heb nog nooit tickets gezien waarop alle doopnamen stonden, alleen de eerste voornaam volgens paspoort moeten op het ticket. Bij de dames moet dan de meisjesnaam staan en niet de getrouwde naam.