Al een tijdje probeer ik mij te verdiepen in de werking van edelstenen. Ik zou ze graag willen gaan gebruiken voor mijn dochters. Mijn idee is om hen een keer mee te nemen naar een winkel waar ze advies geven over edelstenen en deze ook verkopen natuurlijk en de meiden zelf een steen uit te laten kiezen. Het schijnt dat de kinderen de energie van de stenen echt aanvoelen. Wie gebruikt er edelstenen en waarvoor? Heb je het idee dat dit daadwerkelijk werkt voor het doel dat je voor ogen had? Zijn er nog tips voor winkels in Leiden of Zwolle? Denk dat voor een eerste keer het ervaren in een winkel beter is dan lukraak iets online bestellen.
Dankjewel voor het meedenken! Emmeloord is dan nog ruim 3 kwartier rijden van waar wij dan zitten. Maar wie weet!
Hier op een laag pitje, in dit huis nog niet echt behoefte aan gehad maar een aardige ervaring ermee. Klein winkeltje kiezen. Afhankelijk van de leeftijd van je kinderen balletje balletje doen desnoods en ogen dicht de goede zoeken op afstand als ze er een paar hebben gevonden die ze aanspreken. Die met een stukje afstand van elkaar op een tafel en dan omwisselen en laten kiezen. Niet makkelijk maar mijn dochter zou bijv. roze boven paars verkiezen terwijl een goede amethyst beter geschikt is dan rosekwarts. Gewoon voor t kleurtje, beiden zijn prima stenen overigens. Dingen als agaat of olivijn periodoot zou ik terughoudend mee zijn. Zijn geen stenen die ze snel zouden kiezen overigens.
Dankjewel! Balletje balletje zo prima werken bij de oudste. Die is 5, maar zou ook voor de roze gaan. De jongste is 2, dus dat is een ander verhaal en zie ik daar wel weer.
De kids hebben rozenkwarts en ik een compleet zwarte steen. Ik heb graag iets vast als ik stress heb De zwarte steen is compleet glad gewreven, voelt heerlijk Ze mogen altijd alles zelf kiezen en elk kind wil altijd rozenkwarts hier
Mocht je ooit een keer in Giethoorn zijn https://deoudeaarde.nl/winkel/ Echt zo fantastisch om doorheen te lopen. Kinderen kunnen daar een steen kraken waar dus mooie edelstenen in kunnen zitten.. echt leuk om met ze te doen. Er zit ook een museum bij maar dat hebben wij niet gedaan. Echt even puur de winkel in geweest.
Jaa ik heb ze op de slaapkamers liggen. En dragen doe ik niet zoveel, ik raak steeds die steentjes kwijt. Dus moet nog opzoek naar mooie sieraden. Inderdaad ze zelf laten voelen, je hebt ook verschillende testjes ervoor of een edelsteen bij je past of niet. Heel interessant!