Nod / bloedverlies

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chantie87, 16 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantie87

Chantie87 Nieuw lid

16 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal!

Ik heb een vraagje.. Ik zou over 3 dgn mijn nod hebben... Nu heb ik 10 dgn voor mijn nod alleen bij het afvegen lichtroze afscheiding gehad, 2 á 3 dgn...
    Nu (3 dgn voor mijn nod) heb ik bloed verloren en er leek een prop in te zitten... :( kan iemand mij hier iets over vertellen?
    Ik ben al 1,5 jr van de pil af en heb nu pas 2x een cyclus gehad, loopt dus allemaal niet zoals het zou moeten en word er erg ongeduldig van!

2. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    wat voor een prop? nou je maakt het wel spanned hoor! :)

3. Chantie87

Chantie87 Nieuw lid

16 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, ben vandaag bij de fertiliteitsarts geweest en kwam door een echoscopie die ik vorige maand heb gehad... Helaas is mijn menstruatie ook doorgebroken vandaag :(
    Op naar de volgende ronde!

Jij zit op dag 4 zie ik? Spannend ook!!

4. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    he jammer, maa je weet iig waar het vandaan komt.
    En ja deze ronde ff proberen te kijken of ik wel goed zit met me ei. Lang leve de ovu testen! :) geen idee hoe het werkt... maar gaat vast lukken:D

5. Chantie87

Chantie87 Nieuw lid

16 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat kreeg ik ook nog als advies mee, haha die ovu testen... Maar ik ben daar niet zo zeker van....
    Hoe lang zijn jullie al bezig? Of nog maar net?

6. hartje82

hartje82 Actief lid

6 apr 2011
    117
    4
    18
    Wordt de 3e ronde, dus nog maar net. Spannend allemaal en erg leuk om er mee bezig te zijn. Jullie dan?
    Liefs

7. Chantie87

Chantie87 Nieuw lid

16 mei 2011
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben in nov. 2009 al gestopt met de pil... Hadden toen zoiets van ach, het komt wel... Maar menstruatie bleef maar uit. Uiteindelijk de hele medische molen in gegaan en een aantal kuurtjes gehad om bloedingen en eisprong op te wekken, elke x niet gelukt! :(
    Nu heb ik 2x uit mezelf een cyclus gehad dus dat is een goed teken! We zijn nu (voorlopig) even gestopt met de onderzoeken, vandaag was de laatste keer.. Nu pas weer over een mnd of 5 ongeveer! :)
    Dussss hopen dat het goed / snel mag komen!!!
    Wat kan een maand dan lang duren zeg, pfff! ;)

8. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.278
    2.978
    113
    Verplaatst naar 'zwanger worden'.

Deel Deze Pagina