Donderdag 2 oktober om 14.47 is geboren onze mooie lieve kleine meid Yelena Roza Katharina. Ze woog bij de geboorte 4060 gram. Het was geen gemakkelijke bevalling, vandaar dat ik ook een aantal dagen niet op het forum ben geweest. Ik ben uiteindelijk in het ziekenhuis bevallen met behulp van de vacuümpomp. Er is ook een knip gezet en daardoor ben ik veel bloed verloren, zo'n 1,3 litr. Ik heb 2 zakken bloed gehad en na 2 nachtjes ziekenhuis dan eindelijk ontslagen en lekker naar huis. Ik voel me nog behoorlijk slap maar elke dag gaat het ietsjes beter en krijg ik meer energie. Lang leve de Floradix en staaltabletten Met de kleine dame gaat het allemaal hartstikke goed. Het drinken wil nog niet heel erg goed lukken maar mede door mijn bloedverlies en haar best wel traumatische geboorte is dat ook niet zo gek. We komen er wel! Nou ik pas even mijn banner aan en ga weer verder met genieten en uitrusten
Gefeliciteerd meid! Geniet van je dochtertje! Maar euh.. één klein vraagje Hoe kan je nu zoveel bloed verliezen door een knip? Heb vroedkunde gedaan en dus veel knippen gezien en die bloeden meestal niet zo hard hoor, ze worden ook direct gehecht dus ik snap het niet?
Gefeliciteerd ! Mooie naam heeft ze ! Veel plezier met je dochtertje zelf veel succes met je herstel !
Dankjulliewel! Ik krijg meer complimentjes over de namen echt leuk Ach ik weet het niet, die knip is wat ze mij vertelden, misschien in combi met de vacuüm? Het boeit me ook allemaal niet, ik hoop snel weer op de been te zijn
nogmaals gefeliciteerd van ons en probeer lekker uit te rusten he......je hebt het verdiend na die zware opgave.... xxx
lief lief, dank jullie nou nog even over die knip....ik weet niet welke muts dat heeft gezegd. want gister vroeg ik het na bij de VK en bleek toch door de baarmoeder te komen, dat bloedverlies. inmiddels de kraamweek al weer ten einde en we genieten nu lekker met z'n 3-en !
Hey, heb je hier nog niet gefeliciteerd. Bij deze nogmaals 'Geinig', onze dochters bijna de zelfde naam, -trouwens erg gaaf dat 'Roza'!- allebei nu al even eigenwijs en allebei een mama in de kreukels, haha. Komt helemaal goed hoor Geniet er van meid, leuk dat je er weer bent en succes met de bv!
gefeliciteerd! heel apparte naam hoor klinkt heel romatisch als je het zo achter elkaar zegt! ze heeft al een artiesten naam naar dus dat moet goed komen!