Indiase overlijdt als ze met behulp van YouTube probeert te bevallen

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Gymgirl, 13 mrt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.961
    932
    113
    Vrouw
    Een Indiase vrouw en haar baby zijn dood aangetroffen in een appartement nadat de bevalling helemaal fout was gegaan. Omdat de vrouw ongehuwd was, durfde ze uit schaamte voor haar zwangerschap niet naar het ziekenhuis te gaan. Daarom hoopte ze te bevallen met behulp van filmpjes op YouTube.

De 26-jarige vrouw had vier dagen voor haar bevalling een appartement gehuurd in de Indiase stad Gorakhpur, schrijft The Times of India. Buren van de vrouw zagen op maandag opeens bloed uit haar appartement komen, waarna ze de huisbaas alarmeerde.

Huisbaas vond haar
    "Hij heeft direct de deur opengemaakt en trof de dode vrouw en baby op de grond aan", vertelt Ravi Rai van de Indiase politie. "Hij heeft ons toen direct op de hoogte gebracht."

De politie startte een onderzoek om erachter te komen waaraan de vrouw en de baby waren overleden. "We vonden haar telefoon en zagen dat ze aan het kijken was naar een filmpje genaamd 'Hoe kun je zelf bevallen' en vonden ook soortgelijke zoekacties op YouTube."

Schaar, mes en draad gevonden
    De krant Hindustan Times schrijft dat er naast de vrouw een schaar, wat draad en een mes werd gevonden.

De familie van de vrouw werd ingelicht over de dood van haar en de baby. Zij bevestigden dat de vrouw ongehuwd was. Volgens de politie is dat vermoedelijk de reden geweest dat de vrouw niet naar een ziekenhuis is gegaan.

Bron: RTL nieuws
    https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/4640746/bevallen-youtube-overlijden-india-baby

2. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Wat ontzettend triest. Wat zal die vrouw een eenzaamheid en angst gekend hebben.

3. lies276

lies276 Niet meer actief

Ind
    Inderdaad! Heel triest!

4. Glass

Glass Fanatiek lid

29 mei 2017
    2.192
    1.053
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig zeg.

5. kikker1

kikker1 Fanatiek lid

22 jan 2011
    2.078
    879
    113
    Vrouw
    Jeetje... wat verdrietig...

6. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.495
    2.948
    113
    Wat verschrikkelijk :(

7. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Verdrietig dit...

8. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.565
    1.866
    113
    Vrouw
    Wat verdrietig..

9. Mybrand2018

Mybrand2018 Fanatiek lid

22 apr 2018
    1.751
    883
    113
    De cultuur soms kan je gekke dingen laten doen

Dat zei niet heeft gedurfd dit tegen haar moeder te zeggen verschrikkelijk

Ik zou willen welke fout me dochter ooit zal maken mij in vetrouwen zou nemen
    En dan zoeken we samen naar een oplossing

Ik weet dat het in vele culturen en geloven niet is toegestaan aan sexuele gemeenschap te doen voor het huwlijk daar ben ik zelf ook een voorstander van

Maar als het dan toch zou gebeuren dan vind ik dat je je dochter dan ook moet begeleiden helpen erin ookal keur je hét niet goed

Wat zal ze eenzaam gestorven zijn vreselijk

Deel Deze Pagina