Duitse vrouw (65) zwanger van vierling

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Wijffie75, 12 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Duitse vrouw (65) zwanger van vierling

Een 65-jarige Duitse is 21 weken zwanger van een vierling.
    Dat vertelt de vrouw zondag in een interview met de Duitse krant Bild. Als de bevalling, die binnen enkele weken wordt verwacht, goed verloopt wordt de vrouw de oudste moeder van een vierling ter wereld.
    Volgens het artikel verloopt de zwangerschap tot nu toe voorspoedig en voelt het ''medische wonder'' Annegret zich goed. De vrouw is werkzaam in het onderwijs en gaat dit jaar met pensioen. Ze heeft al dertien kinderen, in leeftijd variƫrend van 9 tot 44 jaar.
    De zwangerschap is op kunstmatige manier tot stand gekomen. De vrouw heeft zich in het buitenland laten bevruchten.

Duitse vrouw (65) zwanger van vierling | NU - Het laatste nieuws het eerst op NU.nl

:$
    Ze heeft dus al 13 kinderen, waarvan de oudste al 44 is. En krijgt er daar op haar 65e nog 4 bij? Ik moet er niet aan denken!

2. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Mag van mij verboden zijn op die leeftijd. Kinderen zullen nu ws grotendeels opgroeien zonder moeder/ouders.
    Z3 heeft al zoveel kinderen. Maargoed, wie weet leeft ze nog heel lang en blijft ze vreselijk mobiel

3. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Ah ik zie dat precies tegelijkertijd hetzelfde bericht is geplaatst, dan kan deze wel dicht :)

4. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113
    Op verzoek gesloten.

Deel Deze Pagina