RTL Nieuws - Kinderopvang dicht na hardhandig optreden Je kind zal er maar zitten zeg!!! er werd tegen de kindjes geschreeuwd en ze werden opgesloten op de toilet enz.... staat niet in het bericht, maar werd net op tv wel gemeld
Pff ben je mooi klaar mee als je je kindjes daar hebt zitten. Denk je ze op een goed plekje te hebben, hoor je dit ineens, daar ben je als ouder dan mooi klaar mee....
Wij twijfelen nog tussen kdv of gastouder. Zag dit bericht net langskomen op tv...brrr... je moet er niet aan denken. Mijn schoonmoeder werkt op het kdv, dat voelt wel veilig.
wij zijn net overgestapt na gastouder naar kdv, tot nu toe bevalt kdv heel goed. Je hoort regelmatig van verhalen over kdv of gastouder of andere opvang waar het niet goed gaat. Vreselijk. Maar het lijkt mij dat als je je kind ergens hebt ondergebracht je al vrij snel wel aanvoelt of het goed gaat of niet.
Hoewel je nooit garanties hebt zijn deze dingen voor ons een reden geweest om voor een kdv te kiezen. Deze kdv vind ik echter op het randje, totaal 14 kinderen in de opvang en maar 2 mw's kun je haast geen kdv noemen. Maar gelukkig had deze vrouw werknemers, anders kon ze nog steeds haar gang gaan en was er niemand acht erg komen.
Hoor zojuist op t nieuws dat de kinderen ook werden geslagen en het eten in de mond werden gepropt! Je zou dat mens toch wat!!
Ik hoorde dat ze niet strafrechtelijk vervolgd gaat worden. Daar snap ik echt helemaal niks van. Ze heeft die kinderen gewoon geestelijk en lichamelijk mishandeld.