Leading the Blind: Is This Really What Our Society is Becoming? De brief is echt zo naar :x Haar blogbericht is een reactie op die nare brief.
Walgelijk he! Ik ben bang dat het geen zieke grap is, zie dit bericht: Family in shock after hate letter targets teen with autism | CityNews
Ja echt een smerige brief joh. Maar dat is niet gericht tegen het kindje in de OP maar tegen het jongetje in de link van MingMing. Echt walgelijk, hoop dat ze de schrijfster opsporen.
Dat hoop ik ook!! Die vrouw van het blog had de brief voorbij zien komen op facebook, en daar reageert zij op. Zij heeft zelf de brief niet gekregen. Zo triest ook die huilende moeder in het filmpje, bah geen woorden voor
Pff verschrikkelijk! Ik dacht (en hoopte) eerst dat het een of andere misselijke grap was... Maar helaas! Echt onvoorstelbaar dat er zulke mensen bestaan.
En dat mens mag moeder wezen? Die verdiend die naam niet eens! :x Had mijn buurvrouw moeten wezen, was er zo klaar mee geweest, alle takken nog an toe wat een takkenw**f!
Vreselijk... Ze schrijft echt verschrikkelijke dingen Wel goed dat het nu in het nieuws is geweest, die vrouw komt hier hopelijk niet zomaar mee weg. Als je zelf ook kinderen hebt dan kan je toch niet zoiets schrijven naar een andere moeder?? Dan weet je als het goed is dat die moeder daar vreselijk veel verdriet van zal hebben. Maar ik kan er sowieso niet bij met mijn verstand dat je zo'n haat kan hebben naar kinderen die iets anders zijn.