99 jaar geëist voor mishandelen 2-jarige dochter

Discussion in 'Films, televisie en nieuws' started by SushiLover123, Oct 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

Jul 22, 2008
    18,631
    31
    48
    Video: Moeder Krijgt 99 Jaar Voor Vastlijmen Dochter - Algemeen - Video - Zie.nl

Berouw komt na de zonde... Deze 'moeder' kreeg een eis van 99 jaar te horen voor het mishandelen van jaar 2-jarige dochtertje.

Ze dumpte haar 2 oudste kids bij haar moeder en verhuisde met vriend naar Mexico. Daar kreeg ze haar derde kind. Die liet ze daar weer achter, om later te proberen het kindje Amerika weer in te krijgen. Ze kreeg ook nog een vierde kindje. De combinatie van 4 kinderen onder één dak en drugsgebruik hebben geleid tot de mishandeling van haar 2-jarige dochter. Ze sloeg en schopte het meisje en lijmde haar met haar handen aan een muur vast. Waarom? Omdat het meisje niet snel genoeg zindelijk werd.

En maar janken in de rechtbank... Maar waarom? Zou ze oprecht spijt hebben van de dingen, die ze gedaan heeft? Of is het zelfmedelijden, omdat ze nu moet brommen?

Arme kinders...

2. Purk

Purk Niet meer actief

Ik vrees allemaal zelfmedelijden. In de Usa krijg je vaak strafvermindering als je maar spijt betuigt. Maar ach 99 jaar, die vrouw komt niet meer op vrije voeten

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik hoop dat dat kleine meisje er geen herinneringen aan over houdt en dat ze in ieder geval verder op kan groeien in een veilige omgeving vol liefde.
    Haar biologische moeder is een monster en ik hoop dat ze een echte mama mag treffen.

Die moeder mag 99 jaar lang haar zonder overdenken. Terecht.

4. Ytest

Ytest VIP lid

May 11, 2012
    13,444
    9
    38
    99 jaar maar?

5. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

Jan 13, 2007
    16,251
    790
    113
    tilburg
    Ik vind het wel erg hoog vergeleken met de mongolen die hun zoon vermoord en mishandeld hebben. Dat is vele Malen erger en kregen 6 maanden en die hadden ze er al op zitten. Geen bewijs wie van de 2 de fatale klap had gegeven.

Ze zal denk ik gewoon spijt betuigen in de hoop dat ze medelijden krijgen, waarschijnlijk heeft haar dochter ook lopen huilen en krijsen en toch ging ze door. Zo veel besef van emotie heb je niet als je het over je hard kunt verkrijgen.

6. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

Apr 17, 2010
    1,946
    54
    48
    99 jaar, en iedere dag 20 zweepslagen had ze moeten krijgen, bah bah... Op zo'n mensen zou ik m'n agressie goed kwijt kunnen! Misselijk mens..

7. Laika

Laika Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    2,334
    3
    38
    Ze moeten haar in ieder geval opsluiten tot ze niet meer vruchtbaar is! Arm kind...

8. Edge

Edge Fanatiek lid

Mar 30, 2009
    4,833
    478
    83
    Female
    Haarlemmermeer
    Ik las het ook, zo'n medelijden met de kindjes :( .

9. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ach arme meisje net 2 en dan zo worden behandeld

Share This Page