Hier ook een groot fan! Ik had hier laatst al een topic over geopend dat ik echt weg ben van deze serie,jammer dat hij nu niet meer op tv is he...
Het gaat over een motorbende en alles eromheen. Dus ook drugs- en wapenhandel.. Verklikkers aan de politie.. Rivaliserende bendes etc.. Echt heel erg goed! Na elke aflevering kan je niet wachten tot de volgende! En niet onbelangrijk dat een van de hoofdpersonages er niet verkeerd uitziet Seizoen 5 loopt nu in Amerika.. Ik heb de eerste 8 afleveringen van dat seizoen al gezien.. en ik kan niet wachten op de volgende!
Hahaha ja idd .. Maar Opie heeft ook wel wat Oeeh veel kijkplezier dan! Af en toe is het echt hard.. maar ZO goed! Weet zeker dat je niet meer kan stoppen met kijken
Opie heeft ook zeker iets... We kunnen al niet meer stoppen met kijken... Elke avond 2 afleveringen.. Het weekend komt er weer bijna aan.. Denk dat t zaterdag tv dagje wordt..
Wij zijn bij Seizoen 5 wachten nog op de laatste afleveringen...hebben de eerste 3 gezien van dit seizoen. Wacht op mijn vriendin tot ze de rest heeft afgekeken en dan krijgen wij de DVD. Ik ben verslaafd! Wij hebben seizoen 1 t/m 4 binnen 2 weken gekeken. Elk vrije moment zaten we te kijken. Jax is gewoon fijn om naar te kijken!
haha inderdaad! Ben blij dat in seizoen 5 zijn haar weer wat langer wordt .. Wij zitten ook te wachten op de volgende dvd.. Hebben we weer 2 avonden wat te kijken
Nee ik vind het korte haar van Jax veel leuker, hou niet zo van mannen met lang haar namelijk! (al staat het hem wel hoor )
Oeh ja wij zijn ook helemaal verslaafd aan SOA We hebben seizoen 1 tot 4 nu, en kan indd niet wachten tot 5 uitkomt! Ik ben stiekum al wezen kijken op youtube voor kleine stukjes, want ik ben veeels te nieuwschierig, en ik weet dus al iets wat gaat gebeuren wat niet leuk is maar nou mag ik niks tegen mn vriend zeggen, haha dan word ie boos, maar ik kan mn b*k nooit houden ^^ En Jax is heel fijn om naar te kijken ja! Opie ook!
Ik had het dus wel al verteld aan mijn vriend voordat we aan seizoen 5 begonnen. Ik wist wel meer dingen door op internet te gaan speuren Maar ik word gek van het wachten tot mijn vriendin een keer klaar is met kijken....ik wil verder!!!!!!!!!!
Haha ja, ik ben beniewd hoelang ik het dit keer stil kan houden. Ik vertel altijd alles, ook cadeutjes voor verjaardag oid hij weet t altijd weken van te voren al ^^
Ik ben net zo hoor alleen is mijn vriend er ook nieuwsgierig naar! hahah Dus toen ik het vertelde bleef hij maar doorvragen
hahaha nou gelukkig gebeurd het dan niet pas in een van de laatste afleveringen.. misschien red je dit net
Haha indd dat scheelt n hoop. Verder als 'dat' heb ik nog niet gezien, maar ik hoop dat Clay dood gaat hihi
Clay is niet kapot te krijgen had ik ergens gelezen of die wordt bewust in leven gehouden nog ofzo!! Maar weet het niet zeker ik wacht nog op de volgende afleveringen..zuchtttttttttttt
haha nog even geduld! Nee de slechterik moet altijd zolang mogelijk blijven leven, ik hoop niet dat ze de serie helemaal gaan uitmelken, dat is altijd zo jammer (maar alsnog verslavend)