Ik heb de eerste aflevering gezien, vond het erg spannend en ben stiekem ook wel benieuwd naar de rest. Helaas een show waarbij ik moet wachten tot zoonlief slaapt.
Ik vind 'm ook wel leuk, maar heb weer een andere serie ontdekt tussendoor, die ik ook overdag kan kijken als zoonlief hier rondloopt haha, dus heb al even niet gekeken.
Waar gaat hij precies over? Is een thriller serie toch? Nu nog andere series op Netflix aan het kijken maar als hij aanspreekt en niet te eng is wil ik hem wel gaan kijken.
ja helemaal geweldig!! Helaas hebben ik het eerste seizoen helemaal uitgekeken. Volgens internet komt het 2de seizoen pas volgend jaar
ik heb hem gedownload de hele seizoen dus ben benieuwd voor filmpje was geweldig vind je vast ook hemlock grove leuk
leuke serie! eerste seizoen heb ik net afgekeken.. jammer dat er maar 8 afleveringen zijn en het volgende seizoen volgend jaar pas komt..
Ik had ook begrepen dat er volgend jaar pas een 2e sezoen komt. Wij zijn nu bij afl 7, we doen het rustig aan haha.
Hele goede serie! Echt binnen een week gekeken ofzo haha ik vind Eva green een hele goede rol spelen! Kan niet wachten tot seizoen 2
Had iemand mij niet even kunnen informeren dat Josh Hartnett hier in meespeelt? Man o man, wat een leuke vent! Zal mijn vriend even vragen om t via popcorn op te zoeken.
jaaaaaaaaaaaaaa, uberamerikaanse Josh, heerlijk! heb het seizoen in 4 dagen gekeken whahaha, maar 8 afleveringen, jammer... maar wel weer goed idd! ook beetje vaag, maar ik houd er wel van! al die characters en het einde van aflevering 8, zag ik ECHT niet aankomen!!!
ik moet zeggen dat ik door mijn zwangerschap ook niet meer zo scherp ben in dat soort dingen whahahaha, nu, na de tijd.... de manier waarop hij ernaar keek, dat raam en muur en bloed, en die twee vrouwen die naar hem keken denk ik... ja..... dus...........whahaha
hahaha ja die hormonen zijn rare dingen hoor. Naja, toen ik zwanger was kon ik niet eens meer naar dat soort films/series kijken brrr Gelukkig nu weer wel Verder als aanwijzing kon je ook duidelijk in opmaken dat ie zo feilloos kon schieten. Verder in de serie dat ie geen bloedtransfusie wilde geven. Toen ie op de kade wakker werd en die nagelafdrukken in zn handpalmen had.