serie van god los...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bezigbijtje, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Inderdaad!
    Toen ik ging kijken wist ik overigens niet eens dat het hierover zou gaan, dacht dat het een soort van spin-off van de film was. En na ongeveer een kwartiertje viel bij mij het kwartje.. :$

Vanavond is de dader inderdaad bij 'Moordvrouwen'. Dan wordt het volgens mij helemaal vanuit haar kant belicht. Heel bizar dat 2 omroepen er in dezelfde week een uitzending over maken. Misschien lijkt het alsof ik overdreven reageer, maar ik vind het gewoon heel moeilijk omdat ik het van behoorlijk dichtbij heb meegemaakt :(

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Ik heb het ook gezien!
    Vind het wel erg goed gespeeld.
    Maar wel erg dat het nog maar zo kort geleden is gebeurt...en dat het ook gewoon echt waar gebeurt is, ongeloofelijk!
    Ik kijk in iedergeval volgende week weer.

3. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ken je verhaal niet en ik weet niet wat je toen der tijd hebt meegemaakt. Het zal vast en zeker erg moeilijk zijn geweest en nog steeds zijn. Maar, om dan te zeggen dat ze zo´n serie niet mogen uitzenden of misselijk is. Ik ben van mening dat het juist goed is om te laten zien wat er is gebeurt. Heus niet alles zal op waarheid zijn berust. Laat maar zien wat voor gekken er in deze maatschappij rond lopen. Ik heb het uiteraard niet van dichtbij meegemaakt, kan er dus absoluut niet over meepraten. Ik vind het een goeie serie en kijk volgende week weer.

4. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    @Bbtje.... is idd naar aanleiding van een waargebeurd verhaal...

jammergenoeg weet ik er teveel van!
    de meid in kwestie die om is gebracht was een vriendin van mij :(
    waar ik vroeger veel mee omging... :(

5. dnise

dnise Fanatiek lid

16 feb 2010
    1.819
    0
    0
    regio rotterdam
    is nooit echt onderzocht! maar het vermoeden was er wel!...

6. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik vond het heel heftig om te zien!!!!!:(

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

ow bah bah, ik heb het niet gezien en hoef het zo te horen ook niet te zien. hoe ziek zeg. ik snap niet dat ze die troep allemaal op tv laten komen. leuke voorbeelden voor onze jeugd.

8. cherie

cherie VIP lid

18 okt 2009
    5.757
    0
    36
    t scheeld dat het op tijdstippen wordt uitgezonden dat kindjes normaliter op bed liggen. en die hoeven ook niet mee te kijken ;) (buiten dat om vind ik dat er genoeg zooi VOOR kinderen uitgezonden wordt. wat hier dus niet gekeken wordt)
    maar t gaat er niet heftiger aan toe dan een crime serie hoor. tis alleen waargebeurd. dat maakt het heftiger vooral voor degene die personen uit dit verhaal kennen.

9. Meta

Meta Bekend lid

8 okt 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het niet gezien, maar wat is dit voor een achterlijke vorm van ramptoerisme onder het mom van entertainment! (zowel moordvrouwen als Van God los (ik heb de film Van God los gezien en die was nog een soort van integer...)

10. Foxter

Foxter Niet meer actief

Helemaal mee eens.

11. MHMW

MHMW Niet meer actief

Voor de meiden die het niet willen zien. Het is echt een mooie serie ! Het is goed gefilmd, wordt goed in geacteerd en het heeft inhoud. Voor de dames die het verhaal echt mee hebben gemaakt, zal het inderdaad ontzettend moeilijk zijn :(

12. Yelice

Yelice Niet meer actief

Ik vond het ook een goeie aflevering.
    En het was idd gebasseerd op die troela die Joyce had vermoord dat was wel overduidelijk.

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

Wie is Joyce ?

14. de echte naam van het slachtoffer..

15. Yelice

Yelice Niet meer actief

en ik bedoelde natuurlijk troeta ipv troela :)

16. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Wie heeft er vanavond gekeken? Had echt kippenvel bij deze. Wat een goeie serie is dit zeg!

17. ziezo

ziezo Bekend lid

2 mrt 2007
    709
    39
    28
    ik heb het gezien,maar ik dacht dus dat het om homohaat ging ( dit maakte ik op uit de tv gids),maar het liep toch even anders

18. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.040
    1.859
    113
    Provincie Groningen
    Ik kijk elke week en vind het echt een super goede serie!
    De aflevering over eerwraak vond ik ook erg mooi.

19. Lovelyroses

22 mei 2011
    63
    0
    0
    Geen werk..
    Limburg
    Ik kan me heel goed begrijpen dat sommige dit te erg vinden voor de nabestaanden.. Maar aan de andere kant vind ik wel goed dat het word uitgezonden misschien doet het de ogen van de jeugd openen? Ik schrok er ook enorm van, ik kom zelf uit limburg en heb nooit geweten dat hier ook zo erg de criminaliteit is, dacht dat zoiets alleen voorkwam in Amsterdam.

20. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

de aflevering gister was ook goed ja.
    ik ben heel benieuwd naar die eigenaar van dat cafe
    hoe hij er nu over denkt, (misschien wist hij het al wel)
    maar dat die jongen die hij heeft 'dood'geslagen zo raar
    deed , omdat hij zich waarschijnlijk dus niet wist hoe te uiten omdat
    hij zelf ook homo was.

Het lijkt me ook wel zwaar voor de nabestaanden,
    maar ik denk dat het voor velen ook een goeie les is
    om dit te zien.

Deel Deze Pagina