serie van god los...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door bezigbijtje, 22 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik vond het weer een mooie aflevering. Het is inderdaad vreselijk wat er allemaal in NL gebeurd, maar om er dan maar je ogen voor te sluiten vind ik niet kunnen. Ik vind het dus heel goed dat deze serie er is.

Maar ik moest er wel heel erg aan wennen, vooral die met die zwangere meid vond ik echt een vreselijke aflevering.

2. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik wilde het eigenlijk gaan kijken maar het leek me toch te eng en heb 'Shawshank Redemption' gekeken. (film) Nu ben ik blij dat ik niet gekeken heb!

3. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    ik heb ze allemaal gezien en vind het een heel mooie serie. Die van gisteren vond ik echt heel verdrietig al zijn ze natuurlijk allemaal bizar omdat je beseft dat het echt gebeurd is.... brrr

4. Heftige aflevering weer...

5. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Nou zekers.... Onbegrijpelijk dat er echt mensen zijn die zo leven en zo met elkaar om gaan...

6. Ja idd, en die broer ook.. Wat een creep!!

7. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Zo zie je maar dat kinderen toch wel dergelijk gedrag kopieeren van hun ouders.

8. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Je moet niet iedereen op dezelfde hoop gooien want volgens jouw zou ik dus crimineel moeten zijn, mijn kind verwaarlozen/mishandelen en misbruiken wat ik niet doe omdat ik 360 graden anders ben dan de volwassenen in mijn leven die zich mijn (pleeg)ouders noemde.

Ik weet dat er heel veel zijn die hetzelfde weer doen bij hun kroost maar zeer zeker niet iedereen!!!!

On topic

Ik vind deze serie juist goed.

9. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Amanthis: ? Ik mag toch hopen dat jij je kinderen niet opvoedt met je hand omhoog en Heil Hitler te zeggen???

10. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0
    Daar heb ik het niet over, ik heb het over jouw opmerking dat veel kinderen het gedrag overnemen van hun ouders ( dan heb ik het niet over het inhoudelijke aspect).

11. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38

Sorry Amanthis, ik geloof dat ik je niet helemaal kan volgens. Verklaar je nader.

12. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Hoe je het ook went of keert,toch gebeurd het vaak dat kinderen het gedrag overnemen van de ouders.

Mooie aflevering in ieder geval! Heb medelijden met Danielle. Wel fijn dat ze haar kindje heeft kunnen houden. Vond het wel gaar dat daar een gore luier lag bij dat kindje en dat die mensen er lekker gebak bij aten,brrr:)

13. MHMW

MHMW Niet meer actief

We gaan het dadelijk terug kijken op de laptop.

14. Amanthis

Amanthis Fanatiek lid

7 aug 2006
    2.015
    0
    0

Ik zeg ook niet dat het in vele gevallen niet zo is maar dat ik nog niet in alle gevallen, je hebt 90% of 100% is een verschil, klein misschien maar toch een verschil.

Maar dit is uiteraard of topic, dus ga ik weer on topic:)

15. Tuana

Tuana Actief lid

10 aug 2010
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zeker een heftige aflevering. Wel goed dat ze deze serie uitzenden. Ik vind het maar een eng idee dat er van zulke mensen rondlopen. En dan ook nog zo racistisch en haatdragend. Beangstigend hoor.

Het is me alleen niet duidelijk geworden of die jongen nou is overleden of niet? Volgens mij wel he?

16. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Ja die jongen was overleden.....
    Tygo Gernandt had wel weer een rol die voor hem weggelegd was vonden jullie niet? ;)

17. Vlinder1987

Vlinder1987 Fanatiek lid

14 dec 2010
    1.795
    0
    0
    Tygo deed inderdaad weer een rol die bij hem past!!

Vond het een heftige aflevering... Maar mensen,mensen, waar ik absoluut niet tegen kan is het volgende; Die mensen in deze aflevering hebben geen CENT om boodschappen te doen... Maar ze kunnen wel flink drinken en roken!! Bah.. Word ik altijd beetje naar van... Zorg verdorie dat je kids fatsoenlijk te eten krijgen en niet een klein stukje pizza!!
    Maar helaas zie je dat veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vaker.... I know...

En ik ben het er wel mee eens dat kinderen het gedrag kopieren van ouders... Dat doen kinderen nou eenmaal... Als de kinderen oud genoeg zijn om te beseffen dat het ook anders kan (of in sommige gevallen anders MOET) leren ze dat aan te passen...
    Er zullen hier en daar natuurlijk uitzonderingen zijn, van kinderen die het gedrag NIET kopieëren, maar over het algemeen wel...

18. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ik heb deze aflevering bewust gekeken in de jongerenopvang waar ik werk. Zeer herkenbaar voor veel van de jongeren. Was geen verplichting om te kijken overigens. Het was muisstil tijdens de uitzending en natijd veel gespreksstof. Ik krijg met dit soort gezinnen iets te vaak te maken waardoor ik er niet meer van opkijk.....

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Was wel benieuwd wie z'n kind hiervoor laat lenen (dat kleine meisjes).

20. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam

daar zat ik ook aan te denken...vooral met dat roken en vreselijke gedrag...zielig!

Deel Deze Pagina