Serienummer checken. (Bugaboo Frog)

Discussion in 'De babyuitzet' started by BabyAngel, Nov 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Het gaat mij er nu om dat ze de wagen verkoopt en zegt dat hij van 2010 is.
    En dat als er iets kapot gaat ik dit niet kan bestellen omdat er niets meer gemaakt wordt voor de Frog.
    En dat ze me 175,- heeft laten betalen..wat de wagen dus eigenlijk niet waard is...als ik 100,- had betaald dan had ik me minder druk gemaakt:x

Heb een mail gestuurd maar haar en Hopenlijk reageerd ze en komen we tot een oplossing..anders moet ik zelf maatregelen gaan nemen:cool:
    Ik weet namelijk waar ze woont.

2. sylvia90

sylvia90 Bekend lid

Jan 23, 2012
    634
    1
    0
    NULL
    NULL
    En heeft ze al gereageerd? Wat een lef zeg.. Toch vind ik de prijs wel redelijk als ik op marktplaats kijk maar toch.. op z'n manier zou ik die wagen ook niet meer willen!

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Balen dat je je zo opgelicht voelt... Ik denk niet dat je hier iets aan kan doen dat is het risico van 2de hands spullen kopen.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Op internet staan de Cameleons al vanaf 250,00
    Dat is in principe maar 75,00 meer.
    Mijn wagen staat ook op mp met veel meer accessoires en vraag maar 100,00.
    De wagen is dan wel ook van 2005 maar is maar 1jaar gebruikt.
    Ik denk dus dat zij die wagen ook van mp heeft gekocht.

Ik weet dat kopen via mp een risico is daarom zou ik ook nooit geld overmaken enzo een dingen.
    Maar ben bij hun in huis geweest en heb die mensen in de ogen aangekeken.
    Ze weten dat ik 15min van hun vandaan woon,ik zou dat echt niet durven hoor.

5. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Is wel niet netjes idd... Als iemand aangeeft wanneer ze hem heeft gekocht zou ze hier idd eerlijk over moeten zijn, maar helaas blijft het internet.... Heb je ondertussen al iets gehoord? Zou of de kinderwagen terugbrengen of een korting eisen...

Ook gek trouwens dat er van alles van de cameleon bij zit...

Hopelijk kom je eruit met verkoopster!

6. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Jeetje wat naar zeg, dat mensen je zo bedonderen. Echt te erg. Hopelijk kom je er uit, en gelukkig weet je waar ze wonen.

7. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Begrijp dat je je opgelicht voelt als de verkoopster heeft gezegd dat ze hem nieuw heeft gekocht in 2010!

Dat er geen onderdelen meer gemaakt worden voor een wagen die niet meer gemaakt wordt vind ik niet zo vreemd eigenlijk, dat was ook wel na te gaan en daar kan de verkoopster niets aan doen.

Los daarvan is het natuurlijk wel enorm onbeschoft dat ze niet eerlijk is geweest over de aankoopdatum van de wagen.

Ik hoop dat je eruit komt met de verkoopster en anders zou ik zeker voor een gesprek langsgaan.

8. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Pfffff wat een verhaal! Bij de volgende dus eerst het serienummer vragen en de k-service bellen en vragen van wanneer die is!

Hoop dat je eruit komt, maar ben bang dat dit een geen gehoor meer gevalletje word. Gelukkig heb je de wagen gehaald en weet je waar ze woont!

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Nee ze vertelde juist dat je die wel opnieuw kon bestellen.
    Ook gewoon dom van mij want dan ben ik blij met iets wat ik gezien heb en dan moet dat gewoon weer snel en meteen:) slechte eigenschap van mij.

Ze heeft wel terug gemaild dat ze de bon niet meer had maar dat ze haar man straks zal vragen of hij Mss weet waar de bon ligt;) ook een beetje raar dus.
    Heb toen terug gemaild dat ik babydump gebeld heb en dat zij die wagen NOOIT verkocht hebben.
    Hun eerste wagen in de verkoop van Bugaboo was de Cameleon.
    Dus ook dat is gelogen.
    Denk dat ze straks wel nog zal mailen maar natuurlijk eerst haar man erbij wil betrekken.

Sterker nog,mijn man weet nog van niks..die zal laaiend worden:x en niet alleen op hun:)

10. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hopelijk wordt het gewoon alsnog netjes opgelost en krijg je je geld terug.

Kan ook een mooie eigenschap zijn om in het goede van mensen te geloven. Je wilde het eenmaal graag dus je enthousiasme is begrijpelijk. Waarschijnlijk overkomt het je niet nog een keer ;).
    Als je een bugaboo op mp ziet kun je aan de verkopers dus ook het serienummer vragen zodat je eerst kunt checken een volgende keer als je dat meer gerust zou stellen.

11. aappie20

aappie20 Fanatiek lid

Feb 19, 2012
    3,224
    525
    113
    Jeeje zeg wat een verhaal!!!

12. Roxyroxx

Nouja zeg, het verhaal wordt steeds spannender zo....

Eerst liegen over datum aankoop (verschilletje van 3 jaar?????) en dan ook aangeven dat ie van babydump komt terwijl ze hem daar nooit hebben verkocht...

Wel een tip voor iedereen dus die zo'n dingen op mp koopt om het toch ff goed van te voren te checken.....

13. Saga

Saga Fanatiek lid

Jul 10, 2012
    1,472
    0
    0
    N-Nederland
    Hoop dat je hem terug kan brengen naar die mensen en gewoon je geld terug geven. Kunnen ze hem zelf wel weer voor 50 euro verkopen!

14. Ranu

Ranu Actief lid

Aug 23, 2012
    339
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat is niet zo heel erg netjes van ze. Hoop dat je jullie tot een oplossing komen.
    Dit is wel een extra waarschuwing voor mij. Ik zit zelf ook te kijken op mp voor een kinderwagen en ik heb namelijk ook de neiging om, als ik iets leuks zie, het gelijk te kopen:).
    Succes en hoop dat ze je wel tegemoet willen komen!

15. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Zeker een les, gelukkig hebben alle wagens een serienummer en soms staat er zelfs een productiedatum op. Die dus goed checken. Jeetje je wordt bedrogen waar je bij staat.

16. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Pfff kreeg een mail dat ik niet zo zielig moest doen want ik mailde vanaf een I-pad dus wat is 175,- dan.
    Daarbij moeten hun van 70,- p week rond komen met 3kinderen:$

Wat heeft dat ermee te maken zeg!
    Ze stuurde iniedergeval dat ze zeker wist dat deze wagen nieuw van 2010 was en dat als ik kan bewijzen dat dat niet zo is ik mijn geld terug krijg.
    Verder schreef ze ook nog "Mss wil jij mij wel oplichten en met een oude wagen aan komen zetten":$
    Sorry hoor,

Heb terug gemaild of ik Mss haar nummer mag zodat we het erover kunnen hebben dat dit niet makkelijk praten is zo.
    En dat ik e.v.t morgen langs kan komen en nogmaals bel naar Bugaboo en babydump zodat ze het zelf kan horen.

17. Roxyroxx

Nouja zeg! Ik zou wel een recensie bij haar schrijven hoor... Echt een slecht verhaal! Ik zou die wagen gewoon hoe dan ook terugbrengen, gewoon ff verder zoeken...

18. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

Jan 11, 2012
    3,530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat zegt je man/vriend ervan, of weet hij het nog niet?

Waar zij van rond moeten komen staat helemaal los van wat er gebeurd is.

19. Roxyroxx

Precies... Ze heeft jou in principe opgelicht... Ha toch? Ik vind t gewoon vorm van oplichting.

20. Linana

Linana Niet meer actief

Wat een gek joh!
    Lekker boeiend dat ze van 70,- per week moet rondkomen met dr kids... hoe kan zij nou bepalen hoeveel 175,- voor jou is?!
    En wat doet die ipad er in vredesnaam toe?? Onwetende trol....

Zou er gwn werk van blijven maken hoor tot ze je of een deel teruggeeft of de complete wagen en jij je geld terug.
    Lekker makkelijk geld verdienen op die manier.....
    Ben benieuwd hoe dit afloopt

Share This Page