Serienummer checken. (Bugaboo Frog)

Discussion in 'De babyuitzet' started by BabyAngel, Nov 26, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Wat schandalig joh! :$
    Bel naar bugaboo en neem het gesprek op met een voice recorder app van je iPad en mail haar vervolgens het geluidsfragment!

Maar ze weet heus wel dat ze heeft gelogen lijkt mij zo :(

2. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Ben ik nu de enige die vind dat je best waar voor je geld hebt gekregen :). Oke het is niet netjes om je voor te liegen over het bouwjaar, maar dat doet toch niets af aan de wagen, die heb je toch gekozen omdat je hem zo mooi vond en vanwege alle acc. Moet wel zeggen dat ik niks weet van wat een Bugaboo tegenwoordig doet op Mp.

3. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ik vind dat je vooraf onderzoek had moeten doen en niet achteraf... Het is niet netjes van die vrouw ben ik het mee eens maar jij hebt hem gekocht en garantie geven ze niet via MP. Je was eerst zo blij met je wagen anders had je hem ook niet gekocht.

ik zou het naast je neerleggen en de volgende keer eerst op onderzoek gaan en dan pas iets kopen om dit soort dingen te voorkomen.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Nou het gaat mij om het hele verhaal..en NEE..ik vind niet dat de wagen 175,- waard is als hij 5jaar oud is.
    Daarbij vermoed ik dat zij hem dus ook 2de hands gekocht heeft.
    Ik had Mss inderdaad beter mijn "huiswerk" moeten doen,maar heb er niet om gevraagd zo bedonderd te worden...is voor mij en voor ieder ander ook veel geld.

Ze stuurde nog dat ze me wel geloofde en of ik haar het serienummer kon geven zodat zij ook kon bellen morgen om dit uit te zoeken...
    Heb toen ook terug gemaild dat als ze me 50,- terug stort het ook goed is en ik er vrede mee heb.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Bedankt voor die tip;) wist niet dat dat kon.

6. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63

Ik ben het hier wel mee eens hoor. Kijk het is zeker niet netjes dat ze gelogen heeft maar dat is wel het risico van marktplaats. Je vond hem prachtig en was super blij er mee dan maakt het toch niet uit dat hij eventueel 3e hands is of uit welk jaartal hij komt. Dat je er te veel voor hebt betaald (dat vind je zelf en dat vind ik ook want voor iets meer geld had je inderdaad een nieuwere wagen gehad) is heel klote maar ligt ook in dit geval ook aan jezelf. Als jij zelf niet te overhaast/te enthousiast was dan had je de dingen wat beter uitgezocht en had je hem waarschijnlijk niet gekocht of voor minder.

Ik heb mijn joolz ook van marktplaats vandaan maar ben zeker niet over 1 nacht ijs gegaan. Heb goed rondgekeken, ingelezen, marktplaatsadvertenties en prijzen met elkaar vergeleken. Heb mijne helemaal compleet voor 350, een koopje vind ik zelf. Als ik gelijk enthousiast de 1e die ik op marktplaats tegen was gekomen had genomen was ik het dubbele kwijt geweest.

Ik probeer te zeggen dat ik persoonlijk vind dat hier de 'schuld' zeker
    niet alleen bij haar ligt al is liegen zeker niet netjes. Dat je roept dat je weet waar ze woont en als ze niet de gewenste reactie geeft je wel even langs gaat vind ik ook wel ver gaan al is dat waarschijnlijk de toon waarop jouw geschreven woord op mij overkomt. Als zij een deel van het geld niet terug gaat storten of de wagen niet terug wilt nemen dan denk ik echt dat je op de blaren moet zitten en hier van moet leren.
    Al hoop ik natuurlijk van harte dat jullie wel tot een oplossing komen en dat uiteindelijk iedereen tevreden is.

7. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Riverr, ik had al eerder gezegt dat het inderdaad stom is van mij om meteen die wagen te kopen.
    Overigens is dit niet meteen de eerste beste wagen Wagen die ik gekocht heb..
    Maar nogmaals..zij vertelde me dat deze wagen pas van 2010 was en alleen bij haar dochtertje is gebruikt.
    Als ik had geweten dat dienden ouder was had ik hem Mss ook genomen maar niet oor dat geld.
    Plus ik had hem zeker niet gekocht als hij 3de hands zou zijn.
    En jah ik weet dat dit risico bestaat via marktplaats,maar als je aan huis iets verkoopt denk je toch wel dat de mensen eerlijk zijn.

Over het adres hebben,ja...dan mag ik toch zeker langs gaan.
    Ik weet niet waar jij hierop uit maakt wat ik dan zou gaan doen???
    Ik ben een hoogzwangere vrouw en een bedreiging zeker???
    Kop op he!!

MAAR mocht ik iemand voor die reden langs sturen (als jij dat denkt) zou ik zeker niet zelf gaan;)

8. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

Feb 13, 2012
    2,787
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jeetje Melanie wat een verhaal!!!! Wat jij anders had kunnen doen weet je inmiddels zelf wel, maar blijft van haar kant natuurlijk absoluut niet netjes!!!!
    En dan benoemen dat jij een Ipad hebt en dat zij weinig geld hebben raakt kant noch wal... Al heb je 10 Ipads en deel je ze gratis uit op straat aan iedereen die je tegen komt.

Hopelijk komen jullie er nog uit, krijg jij een beetje geld terug (of mag je de hele wagen terugbrengen). Succes!!

9. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hoe is het afgelopen Melanie? Hopelijk zijn jullie er samen uitgekomen!

10. Riverr

Riverr Fanatiek lid

Aug 27, 2012
    2,019
    172
    63
    Jou letterlijke woorden zijn; ik hoop dat we tot een oplossing kunnen komen anders moet ik zelf maatregelen gaan treffen, ik weet namelijk waar ze woont en ergens anders zeg je letterlijk; ik weet waar ze wonen ik ben er zeker niet klaar mee.

Die zinnen in de context van de rest van je bericht en de daarbij gebruikte smilies geven mij het idee dat jij of wie dan ook daar niet heen gaat voor kopje koffie.
    Je reageert redelijk fel terwijl ik het zo helemaal niet bedoel. In een ander topic reageerde je ook al zo fel. Mensen bedoelen het niet altijd maar slecht, ik snap ook heus wel dat jij niet hoogzwanger mensen gaat staan bedreigen.
    Zoals ik al zei hoop ik echt oprecht dat jullie tot een oplossing komen en vraag mij daarom ook af of je al wat van haar gehoord hebt?

11. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    hé meis, hoe is het afgelopen?

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ze stuurde gisteren een mail dat ze wel babyplanet had gebelt en dat die meneer er niets van snapte.
    Morgen zouden die terug Bellen.

Heb terug gemaild dat ik het wel hoor maar dat ik uit een ander bericht heb vernomen dat de wagen bij babydump is gekocht en niet bij babyplanet.
    Wel vermelde ze in eerdere berichten dat ze kappen had gekocht bij babyplanet.
    Snap er zelf ook af en toe niks meer van:(
    Maar goed,ik zal het wel horen als ze meer weten maar ze denkt zelf dat zij ook opgelicht is dan...al lijkt me dat sterk als je een wagen nieuw koopt in een baby winkel.

En Riverr, je moet niet altijd van smilies uit gaan he;)
    En als ik aan de deur zou gaan ga ik zeker niet alleen en waarschijnlijk krijg ik ook geen koffie:p

13. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Jeetje Melanie het verhaal wordt steeds raarder. Bedankt voor de op date en ik hoop dat je een beetje van je geld terug kan krijgen of dat je hem terug kan geven.

En anders zou ik gewoon de kappen los verkopen die je toch niet mooi vindt. Want als die nog op de huidige cameleon passen kan je daar vast nog wel wat voor krijgen en dan valt de schade wellicht toch nog mee.

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Het verhaal wordt inderdaad steeds waziger en heb vanmiddag de klantenservice nogmaals gebelt.
    Nu vertelde de klantenservice van Bugaboo mij dat de wagen gekocht is geworden bij Prenatal.
    Hahahaha JA die winkel had ze nog niet opgenoemd.
    Heb haar dus een mail gestuurd met deze info en dat ik er niks meer van snap wat zij allemaal bezuind.
    Toen kreeg ik een mail terug dat ze een sterfgeval heeft binnen haar schoonfamilie en dat haar hoofd er nu niet na staat.
    Ze heeft alle accessoires bij elkaar geteld en dat was ookal voor 180,- dus zij vonden het wel een goede deal en ze was er nu klaar mee!
    Ik ben er nu ook klaar mee en hoop niks aan mijn wagen ze krijgen..anders heb ik een probleem:(
    Heb wel nog 1 laatste mail gestuurd..en dan is het voor mij ook klaar!!
    (Dat stukje over tattoo's en laptops heb ik geschreven omdat zij stuurde dat ik niet moet liggen te zeuren over 175.- omdat ik een iPad heb en zij rond moeten komen van 70,- in de week met 3 kinderen. ..zij zitten onder de tatoos en hebben 2 laptops.:D kon het niet laten. Hahaha):p

Als eerste sterkte voor jou en je man.
    Dat er iemand in de familie is gestorven vind ik erg triest voor jullie en kan begrijpen dat je hoofd er even niet na staat.
    Aan de andere kant is mensen bedonderen ook een trieste aangelegenheid en waren er geen problemen geweest als er een eerlijke verkoop had plaats gevonden.
    Waarom zouden mensen van een klantenservice liegen en dingen verzinnen??
    Dat de extra accessoires erbij zitten compenseert niet een wagen die ipv 2 jaar 5jaar oud is.
    Net als dat iemand die een iPad bezit even arm of rijk kan zijn als iemand die tattoo's op zijn lichaam kan laten zetten of 2 laptops bezit!!
    Ik vind het een vaag verhaal.
    Ik hoop dat jullie gelukkig worden met die 175,- en dat ik geen problemen krijg met de kinderwagen!!

Verder wil ik jullie oprecht wel veel sterkte wensen,dit staat hier los van!

Groetjes Melanie

15. MMM74

MMM74 Fanatiek lid

Oct 18, 2011
    1,054
    0
    0
    Doktersassistente
    We gaan verhuizen!
    Pfff tja dat is het vervelende aan mp dat als koper aan het kortste eind trekt.

16. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Nette, duidelijke mail! Goed gedaan!

17. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Dankje vind ik ook:D

18. xaar

xaar Actief lid

Jul 31, 2008
    398
    0
    0
    helemaal losstaand van de geschiedenis;
    Wij hebben ook de Frog en het zijn hele goeie degelijke wagens.
    Die van ons is 8 jaar oud en 2x 3 jaar gebruikt en gaat straks voor nr3 weer mee. Alles is zo goed als nieuw, alleen de voorwieltjes vervangen (voor 2e hands cameleon wieltjes, we hebben er echt heeeeeeeel veel mee gelopen) Verder heb ik ook aanvullende bekleding laten maken. Cameleon kappen passen ook perfect op de frog.(net als de wielen, adapters etc)
    Hoop dat je er ondanks je dubbele gevoel veel plezier van zal hebben.

19. Mamabram

Mamabram Niet meer actief

Hoi!

Heb even het hele topic gelezen, ik heb zelf heel lang in een Kinderwinkel gewerkt waar we ook Bugaboo verkochten, bij Bugaboo krijg je papieren waarmee je je inschrijft zodat zij weten wie de eerste koper is. De garantie vervalt namelijk meteen bij koper 2 of 3. Daarmee kunnen zij ook in hun systeem zien wie koper 1 is.

De cameleon en frog verschillen wel wat van elkaar... De kap van de cameleon zal waarschijnlijk iets te groot zijn. Verder kun je bijna alle accessoires van de cameleon op de frog gebruiken. Dus mocht er iets mee gebeuren ga dan naar een goeie behulpzame Kinderwinkel. Zij kunnen je dan echt wel helpen!

Liefs

20. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik heb niet alles gelezen maar in 2005 hadden wij het nieuwe model frog, even daarna is de cameleon uitgekomen. In 2007 hebben wij voor onze jongste een cameleon gekocht, frog was kapot en de meeste dingen niet meer te krijgen. Ik weet dus zeker dat in 2007 frog al niet meer te krijgen was maar volgens mij was het zelfs al een jaar eerder. Niet netjes daarover te liegen maar volgens mij doet iedereen dat op mp, maar voor 1 kindje gebruikt, zgan enz. Ik zie dat vaak voorbij komen waardoor ik denk, even nakijken. Zeker in dit geval was het erg makkelijk van te voren te checken want de frog is er echt al lange tijd niet meer. maar eerlijk gezegd vind ik 175 euro met extra's voor een bugaboo nog niet zo gek.

Share This Page