Gezien je lijstje denk ik dat je 'in the flesh' ook leuk gaat vinden. Mindhunter is ook supergoed en ben bezig met Hannibal. Heb je Westworld al gezien? Aanrader. Dexter!
Exorcist is ook leuk!! En van een hele andere orde: Gran hotel en Velvet, vond ik helemaal geweldig. (wel Spaanstalig)
Ik heb niet alles gelezen, maar series waar ik met veel plezier naar kijk/keek: Friends House Bones Lost Modern Family Grace and Frankie Will&Grace (hoewel beetje flauw op een gegeven moment) Jane the Virgin Call the Midwife The Good Place
Ik heb onlangs 12 Monkeys ontdekt en ben daar nu lichtelijk aan verslaafd, hele leuke serie! Andere favorieten die nog niet op jouw lijstje staan: Breaking bad Fargo Better call Saul Outlander Travellers The last kingdom Mad men Westworld The knick The missing The killing Dexter (al werd dat na een paar seizoenen vreselijk slecht, maar het begon heel leuk) The Americans Handmaid’s tale Sherlock
Ik ben nu bijna klaar met seizoen 2 van outlander, blijf geboeid maar echt 'spannend' is het niet haha.