Ik ben ook een grote fan van SF, mijn favoriete zijn: Star Trek: 11 (bijna 12) films en 5 series met in totaal 27 seizoen. Dus ben je wel even zoet. Eureka Haven Stargate Atlantis en Stargate SG1: Laatste heb ik nog steeds niet helemaal gezien. (Stargate Universe raad ik niet aan, is echt een tegenvaller vergeleken met de rest) Continoom: Seizoen 2 begin binnenkort. Naast SF volg ik de volgende series: Grey's anatomy Bones Once Upon A Time: Online kan je seizoen 2 al zien, terwijl Net 5 nog bezig is met seizoen 1.
Ik kijk: - Being Human, maar dan wel de US versie, de UK versie is verschrikkelijk! Maar erg leuke serie. Ik heb mijn jongste vernoemd naar die vampier haha - True Blood (ook erg leuk, wel wat meer adult, dus ook veel seks en bloot) - Vampire Diaries keek je al, maar ook leuk idd - Once upon a time, ook leuk! - Legend of the seeker
leuk we houden echt van de zelde soort series, greys anatomy ga ik online ook eensopzoeken, rest kijk ik al of heb ik gekeken, Universe was inderdaad een stuk minden, maar goed heb het toch gekeken, atlantis vond ik zelf helemaal geweldig. startrek ook super, en gezien inderdaad. eureka ook leuk, en ook haven,zou daar nog een vervolg op komen haven, denk het niet he?
The Walking dead Breaking Bad Dallas Ringer homeland desperite housewives The oc 90210 24 Prison break Army wives Gossip girl Mcleods doughters Greys anotomy Ugly betty lipstick jungle Lieve lust Dexter hellcats Nashville Beauty and the beast The carrie diaries Good christian bitches supernatural One tree hill Pretty litlle liars the vampire diaries
scheelt meer als de helft ken ik al,maar staan ook weer namen bij die nieuw zijn voorals nog is het nu grimm, ben alweer aan aflevering 8,
Nou laatste weken de serie homeland gekeken, kon der moeilijk van loskomen af en toe, iemand enig idee of er een siezoen 3 komt,