ik wil al heel lang een mooi persoonlijk schilderij!! ik ben dan ook opzoek naar iemand die dat voor mij kan maken. ik vind het heel mooi als er een verhaal achter zit, en dat het dus symbool staat voor mijn gezinnetje!! ben erg benieuwd of er hier iemand mij opweg kan helpen. als je zelf zo'n soort schilderij hebt mag je als je wil het ook hier plaatsen, want dan kan ik een beetje de stijl van de schilder bekijken. ik weet ook nog niet zo goed in welke stijl ik het graag wil, dus als er hier mensen zijn die mij willen inspireren, of door kunnen sturen naar een website ben ik ontzettend blij!! alvast bedankt
Op de zwarte markt in beverwijk zit een man die zoooooooooo goed kan tekenen he miss moet je daar is langs gaan?
He, Ik teken portretten, ook op canvas doeken enzo. En van verschillende foto's ed... Miss vind je het wat? Bekijk bijlage 170991
Wij hebben dit schilderij in de kamer hangen. Onze zoon met een liefdevolle blik naar zijn zusje. Dit was een foto, waar een kennis van ons een schilderij van heeft gemaakt. Ik ben er nog steeds verliefd op... Bekijk bijlage 170994
Persoonlijk vind ik deze erg goed en waarschijnlijk gaat zij ook onze dochters tekenen. Anne-Baukje :: Tekeningen en Schilderijen
Ik vind het werk van Tinus Teder erg mooi maar goed smaken verschillen natuurlijk. Tinus Teder - home
Mijn schoonvader tekent portretten, maar we kunnen hem helaas niet overhalen om in opdracht te tekenen. Toch plaats ik wat foto's omdat ik zo trots ben
Ik vind het zelf ook helemaal geweldig. Het lijken echt net foto's. Hij is ook wel een paar maanden met één tekening bezig.
Ja, en dat zijn alleen zijn tekeningen nog maar. Hij maakt echt de mooiste kunst met hout, ijzer, zand, leem, plastic, ijs... eigenlijk met alles