Serieus. Juist nu...?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Patchwork, 31 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MirW

MirW Fanatiek lid

20 apr 2017
    1.748
    555
    113
    Ik snap nooit zo goed waarom die testen uit elkaar gehaald worden. Dan weet je toch helemaal niet meer waar je moet kijken?
    Maar behalve de (denk ik) controlestreep zie ik niets.

Draaikont en Marinda83 vinden dit leuk.
  2. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Die van de action zijn ruk met die venstertjes en dat glimmende Plastic, zijn veel duidelijker zonder omhulsel

3. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik zie alleen iets op je test na 20 minuten maar volgens mij staat die streep te ver naar links.

4. Lightblue

Lightblue Bekend lid

5 mei 2017
    894
    669
    93
    Vrouw
    Omdat de action een glimmend plasticje er voor heeft en met tuur dus lastig af te lezen is

5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Ik lijkt iets vaag te zien maar wel op de verkeerde plek.

6. Maddie

Maddie Fanatiek lid

15 sep 2009
    1.391
    184
    63
    Het hoge Noorden.
    De streepjes van action staan sws meer naar de zijkant. Ik zie wel wat

Izzie7676 vindt dit leuk.
  7. Fijnedag

Fijnedag Bekend lid

5 sep 2017
    743
    541
    93
    Vrouw
    Ik zie hem hoor. En action staan inderdaad meer naar de zijkant

8. Saaaraaa

Saaaraaa Niet meer actief

Ik zie wat je bedoeld.... Juist nu, bizar!
    Wanneer ga je weer gesten?

9. louan

louan Niet meer actief

Bij mij stond ie ook niet op de juiste plek. Toevallig wel zwanger!

10. Patchwork

Patchwork Niet meer actief

Hij klopt wel met het venstertje. Krijg idd alleen de test met omhulsel gewoon niet goed op de foto.

Dit is de beste die ik kon maken mét. Ook na 20 min.

In mijn berichtengeschiedenis is de uitleg te vinden waarom m’n partner de handdoek in de ring gegooid heeft. Pijnlijke situatie, het gaat momenteel dus ook niet goed met me.

Ik deed deze test nota bene om het uit m’n hoofd te kunnen zetten. Helpt dus niet echt, dit.

11. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Hoe reageerde hij??

12. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Nee die is ook licht positief. Ik kenner geschiedenis niet maar toch veel sterkte gewenst

13. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Gek genoeg zie ik m nu met venster ineens ook, op je andere testen eigenlijk niet echt.
    Ik heb je berichten gelezen en ik kan me goed voorstellen dat je helemaal van de kaart bent. Hoop dat jij en je partner er samen uit komen, of je nou wel of niet zwanger bent.

Je hebt zelf nog steeds wel hoop ook een zwangerschap denk ik, ondanks de situatie?

14. Patchwork

Met heel m’n hart. Omdat ik ook heus weet (en dat is ook besproken) dat hij heus niet ineens wegrent als ik nu toch zwanger blijk. Hij kon er zelfs wel om lachen. “Dan heeft het echt zo moeten zijn”. Maar hij hoopt nu natuurlijk van niet, en dat begrijp ik.

Tijd zal het leren, denk ik.

Hij ziet overigens het streepje wel degelijk maar neemt het (oh hoe mannelijk) niet zo serieus (nog).

15. Lies1988

Lies1988 Fanatiek lid

18 dec 2012
    2.332
    116
    63
    Vrouw
    Werken als verpleegkundige en moederen;)
    Omgeving Utrecht
    Oh ja dat ken, mijn man vertrouwde alleen een digitale test waarbij echt het woord zwanger in het scherm stond:p

Ik hoop voor jou dat je zwanger bent, maar stel dat je dat echt bent dan lijkt het me wel een lastige situatie wetende dat je partner er niet dolgelukkig mee is.

Ik herken je situatie een beetje, ik wil graag een derde maar mijn man absoluut niet helaas:(

Sterkte hoor en succes met afwachten tot je volgende testmoment!

16. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

13 nov 2009
    462
    383
    63
    Vrouw

Hier zie ik hem wel

17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.272
    28.348
    113
    Met venster zie ik hem wel, maar na 10 minuten mag je hem niet meer aflezen dus aan deze test heb je niets eigenlijk. Ik zou morgen een nieuwe doen.
    Sterkte met de situatie!

18. Evi88

Evi88 Niet meer actief

Nu zie ik het streepje duidelijker inderdaad.

19. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.480
    5.839
    113
    Ik zie met het omhulsel je streepje heel duidelijk! Dus mijn eerste reactie klopte niet, sorry.

Wat moet dit een verwarrende en vooral lastige situatie voor je zijn. Niet helemaal te vergelijken maar toen ons in 2014 werd verteld dat ik geen kinderen kon krijgen besloot mijn partner ook dat het goed zo was. We zouden geen medische molen in gaan en genieten van het leven samen. Het kostte mij erg veel moeite en tranen om mij hierbij neer te leggen. Maar in 2015 was ik ineens onverwachts zwanger. Ik was enorm blij maar hij helaas niet. Hij wist niet wat hij er mee aan moest want voor zichzelf had hij al een toekomst uitgestippeld zonder kindje van ons samen.

Helaas is die zwangerschap misgegaan. Pas toen hij zag hoeveel verdriet ik er van had kon hij weer bij zijn eigen gevoel en de wens die hij toen we er aan begonnen ook had. Nu inmiddels een tijdje verder en een tweede kindje op komst.

Niets is zo veranderlijk als de mens! Ik hoop dat hij bijdraait en eerlijk gezegd hoop ik stiekem dat je over een paar dagen een knaller van een test hebt & jullie samen kunnen genieten van een prachtige zwangerschap ❤

Theprinces vindt dit leuk.
  20. Patchwork

Maar na 5 min was ‘ie net zo...

Thanks voor het hart onder de riem @bozoe <3

Deel Deze Pagina