Ik vind het tweede streepje best wel duidelijk zichtbaar, ik denk dat dit gewoon een positieve test is en geen indroger.
Tja. Ik heb met action nooit indrogers gehad,mijn test begon ook zo. Heftig zeg allemaal, wat een achtbaan. Ik weet niet of ik nou moet dijmen of niet Datie oploopt dus ik duim gewoon dat je je geluk vind!! X
Jeetje! Wat heftig allemaal voor je zeg. Ik zie wel een streepje op je test. Ben heel benieuwd of ie gaat oplopen. Ga je nog verder testen?
Jeetje Patchwork, wat een heftige tijd voor jou en emotionele rollercoaster! Ik wens je veel sterkte en duim heel hard dat je zwanger bent! Ik zie iig het streepje, zeker op de foto waar de test gewoon heel is zie ik ‘m goed.
Met venster zie ik hem idd ook itt wat ik eerder zei. Zit op dezelfde plek als de test die ik van deze zwangerschap heb bewaard. Ga je vandaag nog met een andere test testen? Sterkte, moeilijke situatie!
Ik heb de test weggegooid. Ook droog stond er een echt, roze tweede streepje op. Ik wéét gewoon dat dit een echt streepje is. Teveel witte testen gehad in een jaar. Ik weet te goed wat het verschil is. Zóveel rondes zó vurig een streepje als dit gewenst. En dan krijg ik ‘m nú. Nu ik niet meer kan juichen. Niet meer kan huilen van geluk, slechts van paniek. Ik ga ook niet meer testen nu, denk ik. Voor nu laat ik de wetenschap dat er werkelijk iets gaande is daar binnen even bezinken. En dan zie ik over een aantal dagen vanzelf wel of het bij een biochemische zwangerschap blijft en ik ga bloeden. Of dat het blijft. En dan wordt het nog enger. Want moeten we dan wéér omschakelen om vervolgens half oktober alsnog een prachtig blakend baby’tje te verwelkomen, of sluit ik mijn reis af met nog weer een miskraam? In het laatste geval denk ik dat de kans dat ik hier overheen ga komen van minimaal naar non-existent verkleint... Het is niet eerlijk.
Jeetje wat een rot tijd zeg! Ik denk dat ik toch voor je hoop dat ie blijft plakken. Als jullie al zo lang je best er voor hebben gedaan en het nu dan gelukt is, ook al is dit misschien niet het juiste moment, dat je partner toch nog bij draait en je uit kan gaan kijken naar een kleintje van jullie samen.
Op je 1e foto binnen de tijd zie ik geen streepje, je laatste foto wel! Zou toch nog een test doen, voordat je straks denkt een mk te hebben terwijl de test misschien wel vals positief is.. (voor je eigen gemoedsrust) voor nu in ieder geval hoop ik? Dat je test positief Is!
Ik hoop dat je over een paar dagen een knaller hebt!! Afgelopen maand had je de zelfde streepjes toch??
Jullie zijn lief. Thanks. Heb in drie cycli het afgelopen jaar op enkele testen een minimaal tuurlijntje gehad. Geen enkele zo helder als deze en ook zéker niet zo helder binnen afleestijd. Daarom twijfel ik eigenlijk ook niet...
Jeetje patchwork, na je verhaal op ons topic wist ik al niet goed wat ik moest zeggen, en nu al helemaal niet meer. Als dit een plakker is, hoop ik dat jullie er uiteindelijk toch blij mee kunnen zijn. Zoals je al zei, dit heeft zo moeten zijn denk ik.
Lieve Patchwork... Wat een verhaal... Ik zie idd ook een streepje, wat moet ik zeggen gefeliciteerd? Sterkte? Ik weet het niet... Wat ik wel denk is dat het zo heeft moeten zijn misschien... Ik hoop dat je alsnog straks kan genieten... Dikke knuffel!
Ik ben het hier wel mee eens. De laatste tijd komen hier zo vaak valse streepjes voorbij.... duim voor je dat het wel een positieve is en een plakker want geloof dat jouw wens voor een kindje wel aanwezig is!