Dankjewel Spankelkind! Ga dan toch maar stoppen met sudocrem/zinkzalf, kijk nog wel een paar dagen aan, door te smeren met cardiflor, anders toch maar ff naar HA voor zalfje. Pfff, heb zo'n rugpijn, niet normaal meer... vandaag heel veel gelopen, daar zal het wel aan liggen. Ben aan het rekenen geweest, ga morgen nog een CB doe, als die 3+ aangeeft, ga ik uit dat ik dan 5 weken 5 dagen ben (zo niet, dan moet het morgen 4 weken en 6 dagen zijn). Liefs,
Fijn die CB testen die niet goed zijn!!! Had eergisteren er één die flipte, bij het in de urine houden (15 seconden van de 20 pas, en toen begon ie helemaal te knipperen), en nu wéér!!! Dat stomme ding heeft geen goede batterij! Heb 20 seconden erin gehouden, deed helemaal niets, zelfs geen foutmelding, nog een paar seconden nog niets.... ding gesloopt, andere batterij erin gedaan, en toen begon ie ineens te flippen... *grom, dat is wel mooi 26 (!) euro weggegooit! *VL was ook zo teleurgesteld, toen heb ik nog maar een dipstickje gepakt, die ging wel goed. Teststreep zelfs donkerder dan controlestreep. Liefs,
als je al 2x zo'n onding hebt gehad, zou ik ze echt mee terug nemen naar de winkel =/ is wel erg veel geld dat ze door je neus boren nu Nog maar 6 dagen tot de echo
Ja, echt hé! Schijttesten... Maarja, terug ga ik ook niet.... heb geen zin in een discussie in m'n eigen dorp hier... Kan hooguit een andere KV proberen, maar heb de testen ook niet meer, nog wel één bon... Ga het niet nóg een keer proberen, misschien is het gewoon 'zo'. Zit het goed en vind de natuur dat ik nu moet ophouden met 'zeuren'. *hihi En inderdaad, nog maar ... 6 dagen!! Liefs,
Vanmiddag geweest! Ben echt nét zwanger, gyn gaat uit van 25/10 positief testen, dat ik dan ook echt nét pas zwanger was. Eidooier (?) zakje gezien, en een rondje, maar het was te vroeg. Maandag 18/11 terug voor 2e (uitgebreidere) echo! Ik houd het nu op 5 weken en 4 dagen! Liefs,
Over die CB testen, als het om de digital met conceptie indicator gaat; Mijne deed het helemaal niet, begon zelfs niet te knipperen. Ik had geen bonnetje meer, dus heb ik CB gebeld. Dan moet je de code doorgeven die op de verpakking staat en krijg je gewoon gratis een nieuwe opgestuurd. Ik vond het wel de moeite waard gezien die testen nou niet de goedkoopste zijn die er zijn..
Bedankt iedereen! Mrsp: heb helaas beide verpakkingen niet meer. toch bedankt voor het meedenken. We gaan het deze week vertellen aan mijn ouders, zondag denk ik. Moeder van vl vrijdagavond is de planning. Nu ben ik nog aan het denken en opzoeken hier, naar ideeën om dat een beetje origineel te kunnen doen! Begin een heeeeel klein beetje te 'wennen' aan het idee, hihihi. Kleintje is nu 3 millimeter. Nog helemaal niets eigenlijk maar toch ook weer zo 'groot' voor ons. Liefs,