Serieus?!

Discussie in 'Over deze site' gestart door paula1984, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Maar kom op het zijn allemaal vrouwen die jou niet kennen. Waar maak je je toch druk om?
     
  2. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Ja daar heb je gelijk in. Maar t onderwerp ligt zo gevoelig
     
  3. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Juist dan kun je het beste negeren. Andere mensen zien ook wel wat er gezegd wordt op het forum. Wat ergens op slaat en wat niet. Die zien het dus ook wel als het niet klopt wat er gezegd wordt.

    Toevoeging:
    Volgens mij gaat het juist mis omdat je dat dan probeert te verdedigen en daardoor (onbewust?) net weer wat onhandigs zegt. Waar mensen weer op reageren
     
    Mamalizzy vindt dit leuk.
  4. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Waar zeg ik dat het een steek naar mij was? Ik nam het in die post op voor diegene tegen wie je het had.
     
  5. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Precies de reden waarom anderen jou niet negeren. En reageren op de dingen die je zegt.
     
  6. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    O ok maar ik herhaalde t alleen ff
     
  7. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Ja das wel n ding
     
  8. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Daarbij komt dat ik al een aantal keer hele reacties geef en je vervolgens maar 1 ding eruit pikt, het verdraaid en dat dan neerzet hier. Lees eens de hele reacties. Van iedereen. Laat dit even bezinken voor je reageert.
     
    Mamav6, Syane en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  9. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    En dat is niet altijd erg. Iedereen heeft dat wel eens. Het verschil zit hem in dat veel mensen er dan toch voor kiezen om het even te laten voor wat het is. Of ze nu verkeerd worden neergezet of niet.

    Ik doe het zelf ook. Als ik merk dat ik niet constructief ergens op kan reageren omdat het onderwerp me te gevoelig ligt om wat voor reden dan ook, dan kies ik ervoor om niet te reageren (in de meeste gevallen).
    Omdat ik weet dat juist door mijn emoties mijn reacties er enorm onhandig uit kunnen komen.

    Soms kies ik er dan alsnog voor om op een later moment erop terug te komen. Op een moment dat mijn emoties gezakt zijn en ik óók kritisch naar mijn eigen aandeel kan kijken in waarom het uit de hand liep. Want het blijft toch vaak dat waar er twee vechten er twee schuld hebben.

    Soms kies ik er ook voor om het te laten voor wat het is, ondanks dat ik op dat moment voor mijn gevoel compleet verkeerd neergezet word. Dat is soms enorm moeilijk, maar werkt vaak wel het beste. Mensen kunnen vaak toch wel langs enkele onhandige opmerkingen kijken. Maar niet meer wanneer het 95% onhandige opmerkingen zijn.
     
    Ansel, Roanna, Gewooniemand en 5 anderen vinden dit leuk.
  10. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Ja dat klopt. Alleen heb ik t idee dat ik t hoe dan ookniet meer goed kan doen
     
  11. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Dat vind ik erg jammer om te lezen. Misschien voor enkele mensen. Maar ik denk echt dat als je je best doet, dat mensen dat heus wel zien. Het zal wat moeite kosten om mensen op dit moment te overtuigen. Maar het feit alleen al hoe je wat met mijn posts probeert te doen zonder in de aanval te gaan, zegt voor mij dat het echt kan.

    Mensen reageren heftig op je vanwege sommige uitspraken, waarbij ik in grote lijnen het eens ben met de mensen die zo heftig op je reageren. Maar buiten die uitspraken om geloof ik echt dat ook jij een nuttige bijdrage hier op het forum kan leveren. Je post niet álleen maar onzin.
     
    NiVa0230 vindt dit leuk.
  12. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Das lief van je
     
    Soturi vindt dit leuk.
  13. Soturi

    Soturi Fanatiek lid

    24 sep 2016
    3.621
    3.550
    113
    Vrouw
    Ik denk echt dat soms op je handen zitten een hoop voor je kan opleveren. :)
     
    Mamalizzy vindt dit leuk.
  14. Vaasje

    Vaasje Niet meer actief

    Hier ben ik het helemaal mee eens!
     
    Mamalizzy en Soturi vinden dit leuk.
  15. Kleintjuh85

    Kleintjuh85 Fanatiek lid

    5 feb 2014
    3.985
    2.280
    113
    Noord-Brabant
    Blijkbaar is ze dit "gedoe" nog niet beu en zal ze niet uit haar zelf weggaan van dit forum. Ik denk dat er dan niks anders op zit dan haar te negeren als je haar beu bent.

    En nee ik neem het niet voor haar op. Maar we zijn wel allemaal volwassene mensen toch? (Denk ik). We zitten niet met zijn alle op een of ander tienerforun. Al lijkt het er soms wel op.;):oops:
     
    Bloem2310 vindt dit leuk.
  16. Lisa2

    Lisa2 Fanatiek lid

    21 apr 2013
    3.532
    1.550
    113
    Zij begon er niet over ...
     
  17. Maev

    Maev VIP lid

    4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Laten we wel wezen je beschuldigde er vervolgens eerst ook heel iemand anders van het geschreven te hebben en ging daar vrolijk op door met beschuldigen tot je de post vond. Had dan ook excuus gemaakt naar diegene die je vals beschuldigde. En wat anderen ook al aangeven het verdraaien van dingen, het bewust 1 ding uit een reactie eruit pikken en ga zo nog maar even door. Hetgeen neuzeke aangaf kwam immers ook niet overheen met hoe jij het vervolgens weergaf en verkondigde alsof het van een ander kwam. Sorrie maar ik vind dat geen 'ik wil mijzelf verdedigen meer' maar eerder een manier voor 'kijk eens hoe ze me allemaal behandelen, ik doe het nooit goed'. Daarbij heb ik eerder het idee dat je bewust tegen schenen aan schopt in topics om felle reacties uit te lokken om wanneer daarop gereageerd wordt de uitleg te geven dat er zo op je gereageerd wordt door het donortopic. Waar je overigens toch echt iets anders over weergeeft dan dat er gebeurt is.
     
    Mamav6, Syane, Louise11110 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. wishfulthinking

    wishfulthinking Fanatiek lid

    7 aug 2012
    4.798
    2.481
    113
    Vrouw
    De tekst: ik heb het gevoel dat ik het toch niet meer goed kan doen..
    heb ik ook al in verschillende topics door jou voorbij zien komen als het weer eens uit de hand liep

    Dan neemt iemand het voor je op en geeft advies
    en vervolgens doe je met het advies zoals elke keer weer niets

    Dit is gewoon trekken aan een dood paard
     
    Mamav6, Syane, Gewooniemand en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Juul75

    Juul75 VIP lid

    8 apr 2010
    11.900
    7.617
    113
    727f23f26e82898d96e23616e823df58.jpg
     
    TotalBella, Picaris, Louise11110 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. GossipGirlxoxo

    GossipGirlxoxo VIP lid

    7 okt 2019
    22.123
    32.348
    113
    Er zijn je heel veel tips gegeven om prettig te forummen zodat je niet het grote irritatie punt van velen bent en blijft. Het lijkt er echt op dat je bewust niets daarmee doet en expres door gaat met irriteren om reacties uit te lokken. En in dat geval verdien je een applaus, want je bent erg goed in irritant doen!
     
    Syane en Gewooniemand vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina