Serieus?!

Discussie in 'Over deze site' gestart door paula1984, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora92

Nora92 Fanatiek lid

17 dec 2018
    3.890
    4.900
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Oké maar wat is eerste, tweede en geen lijnse familie? o_O

Louise11110, Gewooniemand en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik vind, en ik realiseer me dat het waarschijnnlijk een vrij onpopulaire mening is:cool:, dat je echt niet moet zeuren dat iemand een ban moet krijgen of iets in die richting als je zelf continue op die persoon reageert (En bedoel dit algemeen, niet persoonlijk gericht op ts). Want dan is het toch vrij logisch dat iemand terug reageert. En als het allemaal zo irritant is moet je ook vooral dit soort topics openen ipv een pb naar beheer sturen, want dan krijg je opnieuw de discussie.

En dan zijn er ook nog mensen die allemaal dingen tegen haar zeggen en als ze dan erop reageert, vrij beleefd mijn inziens, moet ze weer d'r mond houden omdat ze er toch weer niks van begrijpt. Lekker openbaar neerhalen van iemand..Terwijl als je zelf zo slim was ..had je ook kunnen besluiten om gewoon niet te reageren of met wat meer respect ipv iemand zo neerhalen.

MyMiracle, Ansel, hummeltje5 en 17 anderen vinden dit leuk.
  3. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd @Killy88! Héérlijk genieten!

Aan alle anderen ladies: de troll is niet goed wijs en te dom om er één verhaal op na te houden. Eerst schrijft ze bijvoorbeeld dat ze ivf nodig heeft omdat haar gyn dat zegt en een week later schrijft ze dat ze al een paar jaar foliumzuur slikt voor het geval ze 'per ongeluk' zwanger zal worden van een liefdesbaby. Serieus dames, ze stond niet vooraan toen intelligentie werd uitgedeeld, het is geen helder lampje. Volgens mij hebben we hier te maken met iemand die iets te veel tijd heeft en geil wordt van discussies. Ik negeer haar tegenwoordig, werk niet mee aan haar natte poes:|

Sylva, Thirza78, Louise11110 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Je bent zelf geen haar beter als je dit soort posts schrijft.
    Misschien is ze een troll, maar misschien ook niet. En dan is zo'n post als deze nogal beledigend en respectloos.

Mamalizzy, Zwierezwaai, ellessinia en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. frummelke86

frummelke86 Fanatiek lid

17 feb 2017
    2.041
    2.727
    113
    Vrouw
    En zo hebben we allemaal een mening over elkaar. @Mamalizzy over anderen, die anderen over mamalizzy. Jij over de reageerders, ik weer over mamalizzy en jij weer over mij.....en uiteindelijk doet ieders mening er even veel of even weinig toe. Ook die van jou, net als die van mij:cool:

6. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Sorry, maar iemand die zo te werk gaat op het forum krijgt van mij geen respect.

En ja ik weet heus wel dat als niemand reageert dat ze vast ooit een keer stopt. Maar ik geloof niet dat dat werkt op zo’n groot forum als dit. Er zal altijd wel iemand reageren en dan begint het patroon weer opnieuw.

Ze heeft echt genoeg tips gehad om te verbeteren. Laat haar daar eens wat mee doen.

7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    Dit!

In haar eentje lukt MamaLizzy dit niet hoor. Het is telkens een wisselwerking. Ze schrijft onhandig, zuigt en filtert. Maar jullie duiken er elke keer ook direct op met 20 man. Dan voelt zij zich aangevallen en haar verdediging is om iedereen apart te quoten en keer op keer hetzelfde te herhalen want dat doen jullie ook. Daarna komen er standaard lullig opmerkingen vanuit oude topics en wordt het gewoon pesten.

We weten nu toch hoe ze schrijft? Dat ze dingen onhandig zegt? Dat ze zuigt? Ga dan ook niet over elk woordje zitten kutten , maar laat het gaat en pak het idee achter haar post. Basisinkomen bijvoorbeeld, of een speciaal inkomen voor alleenstaande ouder met een jong kind. Ik vond dat @Maslov dat gisteren goed had gedaan.

Ik lees nooit echt kwaad wil in haar post, vooral onhandigheid en soms kinderachtigheid. Ze is gewoon (nog) niet goed in forummen. In haar mening uitleggen.

En vind je haar echt vervelend , dat mag, maar zet haar dan op de negeer.

MyMiracle, Lafelife, Ansel en 22 anderen vinden dit leuk.
  8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    Er zijn topics waar het gewoon goed gaat , soms dan is iets heel gevoelig voor haar en valt ze terug. Maar ik vind dat het forummen echt wel is verbeterd. Ze komt soms echt wel met goede tips of ideeen.

MyMiracle, djennes, Mamalizzy en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Op zich eens en negeren is dan ook de volwassen reactie ook daar heb je gelijk in.
    Maar op het moment dat ze onwaarheden gaat verkondigen op het gebied van vruchtbaarheid en behandeling snap ik toch wel dat er leden zijn die daar na uitleg en vervolgens een botte reactie van mamalizzy finaal van ontploffen.

10. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    Gefeliciteerd!

Killy88 vindt dit leuk.
  11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    7 pagina's :o:

12. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Natuurlijk is het verbeterd. Haar eerste topics zijn uitlopen op flinke discussies en gesloten. Na dat is alles beter:o:

13. Summerbelle

Summerbelle Niet meer actief

In het begin had ik geen idee wie bedoeld werd met vervelende opmerkingen, omdat ik niet alles lees. Echter, 1 lid viel mij op als puberaal, irritant en onvolwassen en dat was @Mamalizzy.

Nu lees ik dat het inderdaad om haar gaat. Wat ik niet begrijp is dat mensen hier nog op reageren of op in gaan. Als iemand je stoort kun je diegene het beste links laten liggen. Ik denk dat het hier gaat om een (mentaal) onvolwassen persoon die niet voor rede vatbaar is. Hoe graag je ook wilt reageren op nare Posts, negeren is altijd het beste, voor je eigen bloeddruk en de gezelligheid op het forum.

Soturi en YaelStone vinden dit leuk.
  14. YaelStone

YaelStone Fanatiek lid

5 aug 2019
    2.439
    4.368
    113
    Waarschijnlijk is het gewoon een kerel die het leuk vind om allemaal vrouwen op stang te jagen.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  15. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dan is hij daar echt steengoed in :D

GossipGirlxoxo en YaelStone vinden dit leuk.
  16. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mee eens en op vetgedrukte wil ik graag aan toevoegen dat ze echt niet de enige is. Het lijkt we een kleuterschoolplein hier. Een groep volwassenen vrouwen die een welles nietes spel spelen dat is toch eigenlijk wel een beetje sneu.

MyMiracle, hummeltje5, chrystel73 en 8 anderen vinden dit leuk.
  17. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    En ook allemaal niet goed lezen, dingen verkeerd onthouden of voor het gemak in de verkeerde context plaatsen om je punt te maken of om te pesten.

MyMiracle, Lisa2, NiVa0230 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Soturi

Soturi Fanatiek lid

24 sep 2016
    3.622
    3.551
    113
    Vrouw
    Zo zeg. Hier valt mijn mond dan ook wel van open. Wat er hierboven ook al gezegd wordt.

Op deze manier snap ik heel goed dat @Mamalizzy het gevoel heeft dat haar best doen toch al geen zin meer heeft. Ze zegt zelf niks meer en toch komen er nog allemaal posts die er in mijn ogen vrij weinig toe doen.

Zelfs al zou ze die Cat2 zijn (daar heb ik toen het grootste deel van gemist denk ik, dus kan ik weinig over zeggen), dan kan het toch nog zijn dat ze ergens toch een helder moment heeft gehad en echt haar best probeert te doen? Ik zou ook niet bepaald gemotiveerd zijn als ik hoe dan ook weer de grond in word getrapt.

En mocht ze inderdaad niet verbeteren. Wees dan zelf ook de volwassene om daar boven te staan. Ook als het een verrotte opmerking is. We weten allemaal dan toch wie het zegt? En dat zij bewust of onbewust daar niet handig in is.

Geef haar ook de kans om zich te verbeteren dan. Als ze echt een troll zou zijn, dan houdt ze vanzelf wel op als ze niet meer gevoed wordt.

Ja tuurlijk zal er dan alsnog soms iemand op haar reageren. Maar als niet iedereen er vol meer in springt (toegegeven, daar heb ik me ook even schuldig aan gemaakt), dan waait dat ook veel sneller weer over.

MyMiracle, Ansel, djennes en 9 anderen vinden dit leuk.
  19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    5C9D19D8-CC1B-4523-A911-2FEBD2E9ED27.jpeg

hummeltje5 vindt dit leuk.
  20. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113

Ja, maar er zit ook nog wat tussen iemand respect geven of er respectloos mee omgaan.

Deel Deze Pagina