Serieus?!

Discussie in 'Over deze site' gestart door paula1984, 1 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ja, ik kan daar eerlijk gezegd geen zinnige reactie op geven, want ik lees lang niet alles hier. Dus dat heb ik ook allemaal gemist. Maar als ik wat lees zie ik vooral een mammalizzy die wordt aangevallen door een half forum, terwijl ik op dat moment dan niet echt hele rare reacties van haar zie.
    En dan wordt er weer een topic geopend om haar weg te krijgen enzo..komt zo "kinderachtig" over, vind ik.

MyMiracle, Dettol en Bloem2310 vinden dit leuk.
  2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ja vooral dit valt mij ook op idd

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Dan zou het lonen om ook de andere kant te zien over waarom diverse zo over haar vallen.

Happyhope, hummeltje5 en wishfulthinking vinden dit leuk.
  4. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ja sorry maar als iemand zulke opmerkingen maakt zal er vanuit mijn kant weinig respect komen naar diegene. Volwassen? Vast niet. Er zijn vast 100 andere manieren om hiermee om te gaan. En dit is de mijne in deze situatie. Ze heeft zoveel nare dingen gezegd en dat vergeet ik niet zomaar.

5. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Ik snap dat ze je gekwetst heeft met haar opmerkingen.

Maar toch zou ik dan de verstandigste zijn en haar op negeer zetten en laten staan. Zodat je niet in die "verleiding" komt om haar elke keer weer een halt toe te roepen want dat loopt tot nu toe elke keer uit op discussies en slotjesm

Lisa2 en Soturi vinden dit leuk.
  6. Lisa280887

Lisa280887 VIP lid

13 jan 2019
    5.072
    5.826
    113
    Vrouw
    Ik heb al vaker gezegd: ze gaat niet op negeer. Ten eerste wil ik de topics gewoon kunnen lezen zoals ze zijn. Ten tweede vind in niet dat we haar ongestoord haar gang moeten laten gaan.

Mensen kunnen haar leuk gaan negeren maar dat neemt het probleem niet weg he;)

hummeltje5, Louise11110 en Thirza78 vinden dit leuk.
  7. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.539
    1.551
    113
    Ik ga dat niet allemaal zitten opzoeken. Ik ga er bij het plaatsen van m'n eerste post gewoon vanuit dat ze dan idd hele vervelende dingen heeft gezegd in het begin, want het is vast niet voor niks dat iedereen zo over d'r valt. En dan snap ik dat daar reacties op komen. Maar het blijft nu maar doorgaan, ook als ze niet hele vreemde dingen zegt. En dan met z'n allen 1 persoon wegpesten, er topics over openen enzo.
    Zelf ook hele lelijke reacties naar haar plaatsen. Haar kinderachtig behandelen in de zin van; ze is te stom, ze begrijpt niks, ze krijgt een natte poes van deze reacties enzo. En dan ook steeds zeggen dat ze weg moet gaan, maar wel steeds op haar reageren.

NiVa0230 en KleineLai vinden dit leuk.
  8. Mamav6

Mamav6 Actief lid

28 mrt 2020
    106
    100
    28
    Vrouw
    Wat mij vooral opvalt bij haar,is dat het erop lijkt dat ze alleen haar mening wil laten tellen.
    Daarin blijft ze echt hangen vindt ik.
    Waardoor je dus eindeloze discussie krijgt.
    Ook komt er iedere keer hetzelfde onderwerp naar boven.
    Zo komt er irritatie bij verschillende mensen,loopt alles door elkaar,worden er mensen erbij gehaald die er niks mee te maken hebben.
    En zo is het cirkeltje weer rond.

Syane, GossipGirlxoxo en KleineLai vinden dit leuk.
  9. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    Dat neemt het probleem wel weg lijkt me.

En ongestoord haar gang laten gaan? Alsof ze een halve crimineel is.
    Wat doet ze precies verkeerd? Ik heb alle topics gelezen (ook die over donorschap en IVF) en ik zie oprecht niet wat ze verkeerd doet. Ze scheld niet, ze dreigt niet, ze trolt niet. Ze geeft haar mening (in haar eigen topic) welke bij sommigen een (begrijpelijk) gevoelige snaar raken.
    Ik kan me voorstellen waarom ze vervelend kan zijn in de manier waarop ze discussies aangaat, maar sinds wanneer is dat een reden dat iemand moet vertrekken van het forum?

Je zegt ook elke keer dat haar opmerkingen je niet raken maar elke keer begin je er weer over dat ze weg moet want ze kwetst.

Jouw keuze om haar niet op de negeer te zetten natuurlijk maar als ze je zo ontzettend irriteert, waarom niet? Dat zal echt veel schelen.
    Ik heb ook iemand op de negeer staan, soms werken discussies dan niet zoals je zegt, maar die wil ik dan toch niet echt lezen want Mijn Negeer doet eraan mee :p De manier waarop zij discusseert is juist de reden waarom ik haar op de geneer heb staan.

MyMiracle, Lafelife, leentje86 en 11 anderen vinden dit leuk.
  10. Mamav6

Mamav6 Actief lid

28 mrt 2020
    106
    100
    28
    Vrouw
    Iedereen mag zijn mening geven.
    Iedere zijn mening is even belangrijk als je eigen mening.
    Ook al deel je deze mening niet.
    Geef gewoon 1 keer je mening,en laat het daarbij.
    Hou de eer aan jezelf,en ga geen discussie aan met andere.
    Dit is mij tip voor jouw mamalizzy.
    Denk als je dit zou proberen jij het veel beter naar je zin gaat hebben,en mensen zich niet meer zo aan jouw irriteren.

Syane en Soturi vinden dit leuk.
  11. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

Maar goed dat is jouw keuze. Dan vind ik ook dat je niet bij elke scheet die ze laat er boven op moet gaan vliegen. Uiteindelijk komt zo'n discussie van 2 kanten (hier mee bedoel ik niet jou persoonlijk overigens hoor) en niet van 1.

chrystel73, Aszz, NiVa0230 en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Wat een moeilijke mensen allemaal hier zeg. Negeer elkaar gewoon, en dooooor :roflmao: tis maar een forum:rolleyes:

Vero0504, citroenrasp, djennes en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.173
    35.837
    113
    Heb ik ook al een keer wat over gezegd. Prima als iemand je stoort, maar dan spreek je eerst diegene daarop aan en dan ga je niet stiekem een topic openen om haar weg te krijgen.

chrystel73, Lisa2 en Bloem2310 vinden dit leuk.
  14. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Echt he, ze voert gewoon een discussie. Is dat zo erg? Vind dat mensen ook echt wel debiel op haar reageren. En nu ga ik weer weg uit dit stomme topic en ga weer verder leven. :roflmao::roflmao:

Bloem2310 vindt dit leuk.
  15. Junirose

Junirose Bekend lid

29 apr 2019
    835
    693
    93
    Vrouw
    Owja nog 1 toevoeging. Degene die zo op haar zitten te zeiken zijn echt geen haar beter.
    Dit was eeeecht het laatste :D:D

16. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Oh. Is onze forumgek weer bezig?

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ga ik even naar de kapper, bam! 8 pagina's :p mijn hemel..
    Ik doe er zelf ook aan mee nu, dat snap ik. Lekker kinderachtig he? Maar ik ben voor het eerst sinds de lockdown helenaal alleen (yesssss) en heb opeens zeeën van tijd!

JosjeM, hummeltje5, Maev en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    ❤️❤️❤️Van harte gefeliciteerd lieve @Killy88 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Killy88 vindt dit leuk.
  19. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.228
    113
    doe eens normaal zeg

MyMiracle vindt dit leuk.
  20. Thirza78

Thirza78 Fanatiek lid

15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Ha, heeft ze tegenwoordig een fan base? Ach ja, de meest rare mensen met de meest idiote meningen hebben tegenwoordig volgers dus waarom niet hè?

Killy88 en paula1984 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina