Beste VK Al vanaf week 11 heb ik geregeld bruin bloedverlies Gister werd dit echter helderrood en was het veel Direct de gyn opgebeld en mocht langskomen Met de echo konden ze niks ontdekken. Placenta ligt op de achterwand en ver genoeg van mijn baarmoedermond verwijdert Ook is mijn baarmoederhals opgemeten en die is rond de 3,8 cm, prima dus. De gyn denkt aan een zwak plekje in de baarmoedermond door bijv de lis excisie die ik in januari dit jaar heb gehad. Nu verloor ik vanmorgen een deel van de slijmprop. Kan de slijmprop terug aan groeien? Kan je wel een slijmprop verliezen als de baarmoedermond nog 3,8 cm lang is? Het waren echt grote klodders slijm met bloed en het leek net taai snot om het zo maar te noemen Ik ben erg onzeker, en best bang dat de baby eerder gaat komen Ik zou u kennis omtrent de slijmprop zeer op prijs stellen Groetjes Danielle
Hallo, Slijmprop groeit niet meer aan, maar het wil nu ook niet zeggen dat je te vroeg bevalt. Het verliezen van de slijmprop zegt (gelukkig) niks. Ja je kan de slijmprop verliezen bij een baarmoedermond van 3,8cm. Groetjes Ineke