Wat zou jij denken als iemand zijn of haar middelvinger naar je opsteekt? En als het in het bijzonder je eigen partner doet?
Als iemand het doet dan denk ik dat ik wellicht iets heb gedaan wat diegene irriteert en dat hij/zij een slechte dag+geen manieren heeft Als mijn partner het serieus doet dan denk ik dat hij niet goed snik is
Is eigelijk nogal een lang verhaal. Om het in het kort te zeggen. We hebben samen een dochter van 6 weken. Hij is nog gehuwd, wil niet scheiden en bedenkt de stomste excuses. Heeft dan weken zijn trouwring niet meer aan en komt dan ineens doodleuk voor de 2de keer met zijn trouwring bij mij binnen. Ik wil duidelijkheid, heeft mij al meerdere malen gekwetst en zet hem dus buiten en toen deed hij dit. Hoef ik dit te tolereren?
Ik vind een middelvinger echt zo ontzettend kinderachtig. Als mijn man dat deed zou ik m vierkant uitlachen. Als hij weer volwassen kan doen dan kan er gepraat worden.
Wel, ik ben daar voor het grootste deel zelf in de fout gegaan. Hij is vreemdgegaan met mij, maar zegt al maanden dat hij voor mij kiest en wil scheiden, maar doet niks en doet dan zijn trouwring weer aan als hij bij zijn vrouw gaat
Je maakt je druk om een middelvinger...terwijl je een kind hebt met een man die met jou een affaire heeft
Door die middelvinger vraag ik mij dus af of hij het echt met mij meent, daarom maak ik er mij druk in
Precies wat ik denk... Damn, als hij dergelijk gedrag naar jou vertoont, wat maakt dat je nog een "relatie" met hem hebt?
Meid, als ie het met jou meent, was ie wel respectvoller met je omgegaan en was ie al bij z'n vrouw weg..
Tja, als mijn vriend boos is heeft hij zo'n domme lompe boosheid en steekt hij wel eens zijn middelvinger op. Moet hij lekker zelf weten, ik vind het een beetje kinderachtig en word er niet warm of koud van. Maar jij hebt dus een dochter met een man die nog getrouwd is en zijn vrouw weet het niet? Als hij zijn vrouw zo behandelt zou ik hem niet vertrouwen, want dan is de kans groot dat hij het bij jou ook doet. Ik vind het van jou ook echt een rotstreek. En ik heb vooral heel veel medelijden met jullie dochter.
Dat dacht ik ook ja. Zou verder gaan met je eigen leven en je kind en hem geen aandacht meer schenken. Als ie zo graag bij jou had willen zijn was ie al gescheiden en bij jou en je kind.
Mijn Man zegt net dat hij wel erger met mij meegemaakt heeft dan een middelvinger XD Nu serieus on topic ... wat een puinhoop is jou leven zeg en daar heb je gewoon een babietje in gebracht... Nu kies je voor je kind, je stopt met hem zien en zorgt dat je je leven voor jou en je kind op de rails krijgt. Die middelvinger zou ik mezelf niet druk over maken, je hebt echte problemen nml.
Even hoor....Serieus? Jij maakt een kind met iemand die nog getrouwd is? Ja dan kan je naar mijn mening rare dingen verwachten.
Is er sprake van een open relatie bij hun? Dat zou mijn mening nog enigszins kunnen veranderen, maar los daarvan hangen je berichten aan elkaar van respectloos gedrag en de middelvinger vind ik daarin nog de minst erge.