Serieuze vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 18 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deliana

Deliana Niet meer actief

Een familielid van mij zit in een soortgelijke situatie.... ook getrouwd en kinderen met de één en nog een kind bij een ander (familielid). TS komt nu over als een ontzettend naïef meisje, dat bewust de man van een ander afpakt. Was het maar zo 'simpel'. Er komt heel, heel veel liegen, bedriegen en manipulatie bij kijken. Familielid was/is bekeerd (liefde maakt blind) en vanuit haar omgeving is er ook veel druk. Niet simpel om uit de situatie te stappen....

Ik wil niets goedpraten, maar om nou zo aan de schandpaal genageld te worden in een aantal reacties. Wilde dus toch even een 'andere kant' belichten. Er worden hier 2 vrouwen bedrogen door één man...

TS, ik hoop dat je daad bij woord voegt en hem echt even in zijn sop gaar laat koken. Zorg dat je alles op een rijtje krijgt, mbv de psych, voor jezelf en voor je kinderen.

Sterkte!

Brinta, jessy77, Juul75 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Mijn ervaring is dat de rechter kijkt naar wat het belang van het kind is. Is er een bepaalde periode van familylife geweest bijvoorbeeld. Hoe is de ouder in die tijd met het kind omgegaan? Keek hij/zij er naar om? Hoe was de band? Hoe was de verzorging? Kan deze ouder het aan om alleen het kind te verzorgen/ op te voeden? Mijn ervaring is ook dat de meeste rechters wel kijken hoe de ene ouder met de andere ouder omgaat. Als hij bijv. de moeder zwart maakt, dan is de kans dat hij recht krijgt op omgang kleiner. Want dat is schadelijk voor het kind.
    Veiligheid is een ruim begrip waar meer onder valt dan alleen fysieke veiligheid.

3. 2kanjertjes

2kanjertjes Actief lid

15 jan 2012
    238
    128
    43
    Het feit dat hij een eikel is, staat natuurlijk los van zijn vaderschap. Belang van het kind staat altijd voorop. Zolang hij geen bedreiging voor haar vormt moet je hun band niet in de weg staan. Het zal een ander ding zijn als h8j gewelddadig is, of verslaafd etc.
    Ik heb ook een ex die ik niet uit kan staan, ik kan zijn bloed wel drinken. Maar nog NOOIT heb ik mijn zoon bij hem weggehouden. Ik gun mij kind een goede band met zijn vader. Sterker nog ik doe er alles aan om die band te stimuleren! Het zijn geen pionnen he. Daarbij geloof ik ook dat kinderen je dat altijd gaan verwijten.

4. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Zijn vrouw aan doe. Ik heb er zo n hekel aan, aan iemand die met een ander gaat die getrouwd is. Je wist het, je duikt met hem het bed in en je hebt nu een kind met hem. Arm kind en arme vrouw.. Of je nou depressief bent of niet, je snapt toch zeker wel dat je hartstikke fout bezig ben..

Ik wens je heel veel succes en wijsheid!

Popidepi vindt dit leuk.
  5. Izzie7676

Izzie7676 VIP lid

18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Had gelezen en verkeerd gezien, ik veronderstelde dat jij op zoek was naar of je dochter bij haar vader moest zijn of niet, maar het bleek iemand anders te zijn die informatie wilde verstrekken. Mijn foute veronderstelling, sorry

6. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Zij heeft het belang van haar dochter te behartigen. Ze is een baby van 6 weken dus rust in de tent lijkt me voor nu het aller belangrijkste. Gelukkig staat geen enkele rechter een omgangsregeling toe waarbij de baby nu al een aantal uur of dagen bij de moeder weg moet. Dit is namelijk niet in het belang van de baby.

Daarnaast staat @Moedertjevj open voor omgang maar heeft ze wel een soort angst voor de man omdat hij aldoor dreigt het meisje van haar weg te nemen. Als die angst reëel is MOET ze haar dochter daar tegen beschermen. Dus wie ben jij om haar zo te veroordelen?

De TS moet er alles aan doen om te zorgen dat haar kinderen zo min mogelijk kinderen vd rekening worden.

@Moedertjevj ik heb helaas ook een kind van een gehuwde man. In tegenstelling tot jou wist ik dit helaas pas ver in mijn zwangerschap en was hij een ongelukje ipv geplant. Zijn familie is niet op de hoogte maar er is wel omgang met zoon. Hij ziet zijn vader eens per 2 weken een aantal uur vanaf dat hij geboren is. Maar geen erkenning dus hij krijgt hem niet alleen mee omdat ik vind dat zijn omgeving dan op zn minst op de hoogte moet zijn.

Het is zeker niet gemakkelijk geweest om alles boosheid aan de kan te zetten ten gunste van mijn zoontje. Maar we kunnen hier verder als twee volwassen mensen mee omgaan. We gedagen ons als vrienden, praten over koetjes en kalfjes als hij bij ons is. Maar de grens is voor zoon wel heel duidelijk. Ik heb totaal geen behoefte aan lichamelijk contact met mijn ex. Zijn vader is dus zijn vader maar geen partner voor mij.

Mocht je behoefte hebben om erover te praten mag je een pb sturen.

Brinta, sprits, cosdy en 8 anderen vinden dit leuk.
  7. 2kanjertjes

2kanjertjes Actief lid

15 jan 2012
    238
    128
    43
    Je hebt gelijk!

Huismuisie vindt dit leuk.
  8. 2kanjertjes

2kanjertjes Actief lid

15 jan 2012
    238
    128
    43
    Maar hoe reageerde hij toen je zei dat je zwanger was? Heeft hij met zijn vrouw ook kinderen?

9. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hij was blij. Ja, met 2 vrouwen nog

10. Syane

Syane VIP lid

21 aug 2013
    12.243
    11.823
    113
    Owwwwwww My ........ :eek::confused::(

LolaBloem, Jessi79 en Kimmetjuh90 vinden dit leuk.
  11. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Excuses aanvaard :)

12. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.007
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jij zegt wat ik denk...

Syane vindt dit leuk.
  13. louan

louan Niet meer actief

Een Surinaamse man:roflmao::D (ikmaghetzeggen)enneuh grapjeeee

LolaBloem, Rosa5, Shay25 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik heb dit topic gelezen en denk alleen maar “ what the fuck!”

Ts ik heb je in het verleden al vaker geadviseerd eens goed aan jezelf te werken. De situaties waarin hij terecht komt zijn verre van gezond. Niet voor jou en niet voor je kinderen!

15. 2kanjertjes

2kanjertjes Actief lid

15 jan 2012
    238
    128
    43
    Tjeetje.. Hij verslijt hem niet met plassen.
    Maar hij keek dus wel gewoon naar je dochtertje om? Ze was in ieder geval niet ongewenst..

K00, Shay25, Bailey07 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  16. 2kanjertjes

2kanjertjes Actief lid

15 jan 2012
    238
    128
    43
    Dat dacht ik ook :)

louan vindt dit leuk.
  17. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Nee, zeker niet ongewenst

18. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.285
    17.171
    113
    Ik lees dit als dat jij de 4e vrouw met kind voor hem bent? :eek:

19. 2kanjertjes

2kanjertjes Actief lid

15 jan 2012
    238
    128
    43
    Ja meid.. Voor je eigen geluk gewoon kappen met die vent! Als hij gewoon een vader voor je dochter wilt zijn dan is dat alleen maar mooi voor haar! Ik hoop dat je snel uit deze shit komt. Werk aan jezelf, gaan van jezelf houden! Maak goede keuzes naar eer en geweten. En zet je kids en jezelf op de 1ste plaats. De rest komt vanzelf

20. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Al zou ik hier mijn hele hebben en houwen neergooien dan nog hoef je me niet op te zoeken op Fb. Waarom zou je dat überhaupt willen? Over normen en waarden gesproken. Je doet het maar met de informatie die ik je hier verschaf en als dat niet genoeg voor je is dan vraag je om meer en wellicht krijg je er nog antwoord op ook maar me speciaal ergens gaan opzoeken waar je verder niets te zoeken hebt is gewoon belachelijk.

Deel Deze Pagina