Serieuze vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 18 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat is dan in elk geval nog positief.

Maar pfoe wat een bende zeg. :(
    Ik vind het echt goed dat je met jezelf aan de slag gaat want dit slag man heeft een neus voor kwetsbare vrouwen.
    Natuurlijk had je beter moeten weten maar soms wil je te graag geloven dat het goedkomt.

Ik heb na mijn zoon bewust ruim 3 jaar geen relatie gehad om vooral eens heel erg aan mijzelf te werken, want hoe had ik dit niet kunnen zien terwijl er best signalen waren achteraf. Nu wel een hele lieve vriend waar het heel rustig mee gaat allemaal. Heel fijn en heel respectvol. Ze bestaan echt maar zo’n man zoekt natuurlijk wel leuke stabiele vrouw ipv een wrak. ;) anders ga je ze echt niet vinden.

Syane en 2kanjertjes vinden dit leuk.
  2. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Haha ik dacht ook Surinaams of Antilliaans. Mijn man is ook Surinaams trouwens maar totaal niet zo. Ben in alles zijn eerste dus wat vreselijk veroordelend eigenlijk wat wij denken..

Rosa5, conejita, Huismuisie en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  3. 2kanjertjes

2kanjertjes Actief lid

15 jan 2012
    238
    128
    43
    Eigenlijk wel ja...

Niveah vindt dit leuk.
  4. louan

louan Niet meer actief

#244 louan, 18 nov 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 18 nov 2018
    Zo zijn ze ook zeker niet allemaal gelukkig!!! Mn vader heeft ook maar 4 kinderen (3 om 1) van 2 vrouwen:p. Maar een oom van mij, geloof 10 kinderen bij 6 vrouwen ofzo:eek::eek:.

conejita, Niveah en Huismuisie vinden dit leuk.
  5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wel gezellig tijdens het kerstdiner:D:roflmao:

LolaBloem, Beertje8, Shay25 en 9 anderen vinden dit leuk.
  6. 2kanjertjes

2kanjertjes Actief lid

15 jan 2012
    238
    128
    43
    Ik mijn familie ( Antilliaans) hebben veel mannen meerdere kinderen bij verschillende vrouwen. Maar daar is het niet zo'n ding.. Alleen maar gezellig!!!!

1 persoon vindt dit leuk.
  7. louan

louan Niet meer actief

:roflmao::roflmao:je komt kerstdagen tekort:roflmao::roflmao:

Tuttebelleke, Raaf92, 1981Mama en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    #248 Phoebe, 18 nov 2018
    Laatst bewerkt: 18 nov 2018
    ...

9. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.953
    33.623
    113
    Nou, nou, nou...
    Misschien mag ik het niet zeggen hoor, maar betrek geen emoties uit je eigen persoonlijke situatie erbij. Volgens mij heeft het er namelijk iets van weg, maar de ene situatie is de andere niet hè.
    En daarbij zeg ik niet dat ik dit goedkeur!

brownielover en Elisje vinden dit leuk.
  10. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Als hij met andere dingen gaat dreigen (bv geweld?), bewaar die berichten dan en print ze uit.
    Je hebt een paar zeer slechte keuzes gemaakt voor jezelf en voor de baby.
    Kies nu voor HAAR en wat goed voor HAAR is.
    Je "vriend" is toch de vader en je dochter heeft recht op twee ouders.

11. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Als je duidelijkheid wilt; hij wil je niet echt l, anders was hij allang bij zijn vrouw weg. Dus laat hem lekker in zn sop gaar koken.

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Muhahhaha meest gelikede bericht van zp ever denk ik :D

Nou exact dit dus. Wat een idioot verhaal

dreumesje, consider en Olifantje vinden dit leuk.
  13. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    Bizar dit! :eek:

14. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Ik kan echt maar een ding bedenken.. Wat ben jij ongelofelijk naïef. Meerdere kinderen, meerdere vrouwen... En maar hoop houden dat hij z'n vrouw voor jou verlaat haha. Sorry, schuif maar achteraan in de rij.

regenboogworst, Jessi79 en Marchella vinden dit leuk.
  15. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Bijna 13 pagina's vol met alleen maar commentaar en reacties hoe slecht TS wel niet is.. ja tuurlijk is wat ze gedaan heeft alles behalve handig.. maar ben ik nu serieus de enige die zich af vraagt of er niet een hele achterliggende reden is waarom zei het zover heeft laten komen en überhaupt zover in is mee gegaan..

Mannen kunnen soms zo goed praten en beïnvloeden dat een vrouw dit gewoon blindelings aanneemt een ander kan dan denken joh kom op dit kan je toch niet serieus nemen maar dat is van een afstand makkelijk roepen niemand kent haar of weet hoe zei zich voelt of mee gemaakt heeft in haar leven.

Misschien is TS in haar jeugd wel slecht behandeld ofzo en heeft hier nooit hulp voor gehad waardoor ze nu opzoek is naar elk vorm van "liefde" die er maar is en daarbij alles aanziet voor echte liefde terwijl dit niet het geval is maar zei er toch enorm in vast klampt omdat ze niets anders heeft of wat dan ook.

Ze zit ook nog eens in een postnatale depressie en toch vind iedereen t nodig om ( ookal is t al tig keer geschreven ) te zeggen hoe slecht t allemaal wel niet is. Die boodschap heeft ze onderhand wel begrepen denk ik. En ja met zo'n topic kun je indd zulke reacties verwachten maar is t echt nodig of heeft ook maar enige toegevoegde waarde om iemand die al depressief is keer op keer te zeggen hoe slecht ze is? Nogmaals misschien zit hier wel een veel groter issue achter waardoor t überhaupt zover gekomen is..

Wilt trouwens niet zeggen dat ik de situatie goed praat of t normaal vind wat er aan de hand is of gebeurt is.

soovi, Ctje1987, YellowEyes en 11 anderen vinden dit leuk.
  16. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik weet dat ik naïef ben, ik ga er aan werken

17. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    Maar dat is dus bij jou niet het geval toch?

Marchella en Snoepjes vinden dit leuk.
  18. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Nu niet meer nee

19. Schuurpapier

Schuurpapier Niet meer actief

Ik denk dat het voor TS nu ook wel duidelijk is wat wij ervan vinden.

Schrijnende situatie waar je in zit.. Ik wens je veel sterkte en wijsheid, en rust & stabiliteit voor jou en je dochter. Hoop voor je kinderen dat je goed met jezelf aan de slag kunt, zodat dit in de toekomst niet meer gebeurt.

Hopsatee vindt dit leuk.
  20. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Voelt het goed om nog een trap na te geven? Krijg je het er lekker warm van van binnen?

sleutelbloem, Ctje1987 en Hopsatee vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina