Serieuze vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 18 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. louan

louan Niet meer actief

Oh wauw echt! 96 likes:eek::eek::eek:

Bubblez vindt dit leuk.
  2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    #262 Nic1976, 19 nov 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2018
    verwijderd

3. Friesin

Friesin Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.260
    721
    113
    Nee hoor, je bent niet de enige..
    Vind sommige reactie's ook erg hard en gemeen terwijl ze ts niet eens persoonlijk kennen! Maar ja, forums he:rolleyes:

YellowEyes, peque, Hopsatee en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Iedereen heeft recht op zijn of haar mening. Ik weet dat ik fout ben geweest. Ik begrijp de reacties wel. En inderdaad, jullie kennen mij niet persoonlijk, daarom ook dat ik de reacties begrijp

Huismuisie vindt dit leuk.
  5. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Mee eens! Via je schermpje is t makkelijk oordelen enzo ;)

Een mening is iets anders dan iemand die t al moeilijk heeft nog even naar te schoppen. Tuurlijk hebben mensen er hun mening over en dat mag ook. Maar t kan best op een normale manier..

YellowEyes en Huismuisie vinden dit leuk.
  6. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Mag ik bij deze even zeggen dat ik vind dat je met je reacties laat zien dat je wel over een mooi paar ballen beschikt?
    Iemand uitschelden, veroordelen, denigreren, belachelijk maken en noem maar op is oh zo ontzettend makkelijk, vooral vanachter een veilig computerscheempje. Helemaal niet bijzonder.
    Maar zoals jij je staande weet te houden terwijl de stenen je om de oren vliegen vind ik echt bewonderenswaardig.
    Ja je hebt het allemaal niet heel handig aangepakt, dat besef je jezelf ook wel. Je bent gevallen voor de verkeerde man, dat maakt je niet slecht of walgelijk maar menselijk. Iedereen maakt fouten, echt iedereen, ook degene die op dit moment met modder naar je gooien, maar niet iedereen is in staat om die fouten ook te erkennen zoals jij dat duidelijk wel doet en dat geeft jou weer een voorsprong op al die mensen die zo druk met hun vinger naar je aan het wijzen zijn dat ze vergeten te zien dat er nog drie vingers naar hunzelf wijzen.

Krabje, Kukido, fafa en 46 anderen vinden dit leuk.
  7. Duma

Duma Fanatiek lid

13 sep 2007
    1.085
    1.069
    113
    Niet echt eigenlijk.

Je hebt gelijk, niets opbouwends aan mijn bericht.

peque vindt dit leuk.
  8. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat de situatie niet ideaal is lijkt me duidelijk maar waarom zo veroordelen? Dit meisje was toch door beide ouders gewenst en geen ongelukje. Dat het niet de beste situatie is om een kind in te verwekken snapt de TO geloof ik wel, maar als ze het vanaf nu anders aan gaat pakken dan zal het allemaal wel loslopen.

YellowEyes en Phoebe vinden dit leuk.
  9. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Dank je wel voor je reactie. Doet me heel goed zoiets te lezen

Kukido, YellowEyes, jessy77 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  10. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Heb je hier al hulp voor gezocht? En dan doel ik niet op het naïeve. Maar gewoon, allround. Ik heb dus niet alle 13 paginas geleden, en gemist dat je een pnd hebt. Excuus daarvoor. Maar echt... Kies voor jezelf. En voor je dochter in dit geval.

11. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ja hoor, ik ben in begeleiding bij psych.

12. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    En van dit hele verhaal is de middelvinger je grootste issue?

Wellicht moster inmiddels, maar:
    - waarschijnlijk wil hij ook gewoon niet scheiden, zoek niet naar excuses;
    - wat betekent het afdoen van de trouwring? Hij blijft dan gewoon getrouwd, die ring maakt zijn huwelijk niet meer of minder reëel.

13. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Ik heb tot nu toe nog niet gereageerd.
    Je hebt een behoorlijke lading shit hier over je heen gekregen, maar gelukkig ook wel wat posts waar je wel wat aan hebt.
    Ik hoop ten eerste dat je zo gauw mogelijk je pnd te boven komt, dat lijkt me voor nu prioriteit nr 1.
    Ik hoop dat je daarnaast zodra daar ruimte voor is met de psych aan de gang kan gaan om na te gaan hoe t nou komt dat je dit soort keuzes maakt (dan grijp ik ook even terug naar eerdere posts van je op het forum die in dit topic genoemd zijn). En dat je er zodanig wat aan zult hebben dat je voor de toekomst minder naief en wat steviger in je schoenen zal staan.
    Daarnaast hoop ik dat je nu je deze vent opzij hebt gezet je rust gaat ervaren en stabiliteit voor je kinderen. Focus je op jezelf en je kinderen. En ik kan je enkel adviseren om voorlopig vrijgezel te blijven tot je alles helemaal goed op orde hebt en je meer inzicht hebt in jezelf.

Als laatste hoop ik dat die man niet daadwerkelijk agressief naar jou toe zal gaan worden, maar dat ie t bij loze dreigementen houdt en aftaait als reacties van jouw kant uitblijven. Zodra hij er als een volwassene over kan praten kunnen jullie altijd kijken hoe de omgang te regelen, maar daarvoor moeten sowieso eerst de dreigementen van tafel zijn.

Hou vol, je komt er wel

YellowEyes, MyMiracle, Bailey07 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    #274 Nic1976, 19 nov 2018
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 nov 2018
    verwijderd

15. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    De TS heeft niet zo heel veel aan jouw gevoel hoe rot je persoonlijke omstandigheden ook zijn (geweest). Uiteraard mag je roepen wat je wil maar als je dan toch iets nuttigs wil bijdragen kan je haar misschien wijzen op valkuilen die ze in de toekomst tegen zou kunnen komen.

16. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hij stopt niet met berichten sturen. Pfff

17. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Blijven negeren.

Syane vindt dit leuk.
  18. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik zou serieus wel alle berichten bewaren. Je weet maar nooit.

Wat stuurt hij?

19. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Idd gewoon negeren en pas om tafel gaan als de gemoederen een beetje gedaald zijn. Het liefst met iemand erbij.

Heb je toevallig al melding gedaan bij de politie/ wijkagent? Misschien is het fijn dat die snel kunnen schakelen mocht het nodig zijn.

20. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Geen dreigementen. Dat ik zijn nummer 1 ben en hij met mij een gezin wil vormen. Dat hij mij heel graag ziet

Deel Deze Pagina