Heel goed. Probeer hem echt aan de kant te zetten. Hij heeft dit vaker geroepen en heeft daarna notabene gesmeekt of zijn vrouw bij hem bleef. Geloof dus niets van wat hij zegt en kies voor jezelf nu.
Goed zo! Probeer je eigen draad op te pakken, ook voor je kind(eren). Dag voor dag, drie stappen vooruit en er 2 achteruit.
Ik heb je topic wel gelezen, maar nog niet gereageerd. In reacties lees ik dat je al heel wat jaren in nare situaties zit, maar wat er ook is gebeurd, nú heb je de kans om er verandering in te brengen. Zie de afgelopen jaren als een megagrote levensles en leer hier van. Jij bent het waard en je kind(eren) ook! Een tip: ga schrijven. Schrijf alles wat je je maar kan bedenken, hoe dingen zijn gegaan, wat er is gezegd en wanneer. Probeer de situaties weer voor je te halen. Ervaring leert dat je patronen gaat merken, waardoor je die patronen voor jezelf kunt doorbreken. Dat hij nu aangeeft dat hij je terug wil, is 'gewoon' weer een vaste fase in dit patroon. Lees je in; lees boeken, artikelen op het internet etc. Er is heel veel informatie zo voor je beschikbaar die je helpen om die mist voor je ogen weg te trekken. Echt waar, stukje bij beetje ga je sterker in je schoenen staan waardoor je je niet of in ieder geval minder, door hem laat beïnvloeden en weer dichter bij jezelf komt te staan. Sterkte!
zou kunnen maar is niet jouw probleem. Heeft hij jullie kindje erkent? Zo nee, voor nu even houden zo. Niet reageren op zijn berichtjes. Hij lult maar wat blijkt uit zijn recente gedrag. Jij bent niet zijn nummer 1, dat is zijn vrouw. Dat bedoel ik niet lullig maar zeg ik omdat dit een goed voorbeeld is van zijn leugens. Woorden zijn slechts woorden, het zijn de daden die tellen. Pas als hij je met respect behandeld kunnen jullie gaan praten over evt. omgang en/of welke positie hij krijgt in jouw leven. Voor nu verdient hij die niet. Jij verdient beter. Heel veel sterkte ook met de pnd! Uit ervaring kan ik je zeggen dat het echt beter wordt! Hou je sterk en negeer hem.
1. Hij is een onbetrouwbare oetlul. 2. Weet je wel wat jij die vrouw hebt aangedaan? Jij maakt je druk om een middelvinger van hem. Ik zou me druk maken om het feit dat hij het type man is dat zijn vrouw bedriegt en zijn minnares bezwangert. En ik zou me druk maken om het frit dat jij het type vrouw bent dat dat maar oke vindt! Ik zou zeggen: breken met hem, op je knieën je excuses aanbieden aan die vrouw en een beter voorbeeld worden voor je kind!
Vraagt hij überhaupt wel naar het welzijn van zijn dochter? Dit soort mannen proberen ook vrouwen te binden door het krijgen van kinderen om daardoor het kind te gebruiken als recht om contact met jou te houden. Pas goed op jezelf ts. Je acties verdienen geen schoonheidsprijs, maar sommige mannen weten heel goed misbruik te maken van kwetsbare vrouwen. Sterkte!
Meiden ze heeft inmiddels wel genoeg ellende over zich heen gehad denk. Zou zeggen zeg alleen nog iets als je wat zinnigs kan zeggen. Ze word hier niet beter van en ja ze weer dat ze mega fout was. Kan ze nu niet meer veranderen, maar heeft wel een kindje met die man en dat kindje heeft dr vader nodig ongeacht wat voor klootzak t ook is.
Wat ik me nog afvraag. Wat wil jij graag in dit alles? Ik heb het idee dat je hem best doorhebt, en zijn trekjes goed doorziet. Maar dat je de knoop niet kunt hakken. Wil je met hem door? Wil je zelf gelukkig worden met je dochter, en hopelijk liefde krijgen die écht is en iemand die écht voor jou gaat? Ik bedoel dit goed trouwens, weet niet goed hoe het te verwoorden.
Hoe sta je daar zelf tegenover? Is er iemand die er bij kan zijn als hij langs zou komen voor zn dochter?
Ik vind het sterk van je dat je blijft reageren en antwoorden hier, ondanks sommige reacties. Heb je zelf nog dingen waar je tegenaan loopt hierin of waar je advies in kunt gebruiken. Ik weet dat je een hoop ellende hebt gehad in de reacties maar ik zie ook een hoop meiden die met je mee willen denken. Ik zou zeggen maak daar gebruik van!
Het is echt niet erg hem even een paar dagen niet bij zn dochter te laten als hij zich zo appart opstelt. Voel je er vooral niet schuldig om voor nu. Rust is even het belangrijkste.