Serieuze vraag

Discussie in 'De lounge' gestart door Moedertjevj, 18 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Nog geen melding gedaan. Berichten zijn nog niet dreigend

2. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Ik zou er niet meer op reageren, zolang jij blijft reageren heeft hij je in zijn macht.

Syane vindt dit leuk.
  3. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik reageer op niks.

Manque en Syane vinden dit leuk.
  4. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Heel goed.
    Probeer hem echt aan de kant te zetten.
    Hij heeft dit vaker geroepen en heeft daarna notabene gesmeekt of zijn vrouw bij hem bleef.
    Geloof dus niets van wat hij zegt en kies voor jezelf nu.

littlemunchkin, Manque en Syane vinden dit leuk.
  5. lidu1

lidu1 Fanatiek lid

28 mei 2018
    1.623
    1.757
    113
    Vrouw
    Goed zo! Probeer je eigen draad op te pakken, ook voor je kind(eren). Dag voor dag, drie stappen vooruit en er 2 achteruit.

Syane vindt dit leuk.
  6. Picolientje

Picolientje Actief lid

14 mrt 2017
    301
    261
    63
    Ik heb je topic wel gelezen, maar nog niet gereageerd. In reacties lees ik dat je al heel wat jaren in nare situaties zit, maar wat er ook is gebeurd, nú heb je de kans om er verandering in te brengen. Zie de afgelopen jaren als een megagrote levensles en leer hier van. Jij bent het waard en je kind(eren) ook!
    Een tip: ga schrijven. Schrijf alles wat je je maar kan bedenken, hoe dingen zijn gegaan, wat er is gezegd en wanneer. Probeer de situaties weer voor je te halen. Ervaring leert dat je patronen gaat merken, waardoor je die patronen voor jezelf kunt doorbreken.
    Dat hij nu aangeeft dat hij je terug wil, is 'gewoon' weer een vaste fase in dit patroon.
    Lees je in; lees boeken, artikelen op het internet etc. Er is heel veel informatie zo voor je beschikbaar die je helpen om die mist voor je ogen weg te trekken. Echt waar, stukje bij beetje ga je sterker in je schoenen staan waardoor je je niet of in ieder geval minder, door hem laat beïnvloeden en weer dichter bij jezelf komt te staan. Sterkte!

Manque en Beebylove vinden dit leuk.
  7. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Hij heeft echt wel narcistische trekken

8. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.234
    28.227
    113
    zou kunnen maar is niet jouw probleem.
    Heeft hij jullie kindje erkent? Zo nee, voor nu even houden zo.
    Niet reageren op zijn berichtjes. Hij lult maar wat blijkt uit zijn recente gedrag. Jij bent niet zijn nummer 1, dat is zijn vrouw. Dat bedoel ik niet lullig maar zeg ik omdat dit een goed voorbeeld is van zijn leugens. Woorden zijn slechts woorden, het zijn de daden die tellen.
    Pas als hij je met respect behandeld kunnen jullie gaan praten over evt. omgang en/of welke positie hij krijgt in jouw leven. Voor nu verdient hij die niet. Jij verdient beter.
    Heel veel sterkte ook met de pnd! Uit ervaring kan ik je zeggen dat het echt beter wordt! :)
    Hou je sterk en negeer hem.

9. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ja, hij heeft onze dochter erkend.

10. MissMolly

MissMolly Lid

15 jun 2018
    92
    61
    18
    Vrouw
    1. Hij is een onbetrouwbare oetlul.
    2. Weet je wel wat jij die vrouw hebt aangedaan?
    Jij maakt je druk om een middelvinger van hem. Ik zou me druk maken om het feit dat hij het type man is dat zijn vrouw bedriegt en zijn minnares bezwangert. En ik zou me druk maken om het frit dat jij het type vrouw bent dat dat maar oke vindt!
    Ik zou zeggen: breken met hem, op je knieën je excuses aanbieden aan die vrouw en een beter voorbeeld worden voor je kind!

11. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Vraagt hij überhaupt wel naar het welzijn van zijn dochter? Dit soort mannen proberen ook vrouwen te binden door het krijgen van kinderen om daardoor het kind te gebruiken als recht om contact met jou te houden. Pas goed op jezelf ts. Je acties verdienen geen schoonheidsprijs, maar sommige mannen weten heel goed misbruik te maken van kwetsbare vrouwen. Sterkte!

12. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Heeft er 2 dagen niet naar gevraagd. Nu ineens wil hij ze zien

13. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik weet het

14. Beebylove

Beebylove Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.850
    644
    113
    Vrouw
    Meiden ze heeft inmiddels wel genoeg ellende over zich heen gehad denk. Zou zeggen zeg alleen nog iets als je wat zinnigs kan zeggen. Ze word hier niet beter van en ja ze weer dat ze mega fout was. Kan ze nu niet meer veranderen, maar heeft wel een kindje met die man en dat kindje heeft dr vader nodig ongeacht wat voor klootzak t ook is.

YellowEyes en troetjuh vinden dit leuk.
  15. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Wat ik me nog afvraag. Wat wil jij graag in dit alles? Ik heb het idee dat je hem best doorhebt, en zijn trekjes goed doorziet. Maar dat je de knoop niet kunt hakken.

Wil je met hem door? Wil je zelf gelukkig worden met je dochter, en hopelijk liefde krijgen die écht is en iemand die écht voor jou gaat?

Ik bedoel dit goed trouwens, weet niet goed hoe het te verwoorden.

In your eyes vindt dit leuk.
  16. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Hoe sta je daar zelf tegenover? Is er iemand die er bij kan zijn als hij langs zou komen voor zn dochter?

17. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Nee, wil absoluut niet met hem verder. Daarom negeer ik hem ook.

18. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Momenteel kan er nog niemand bij zijn

19. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Ik vind het sterk van je dat je blijft reageren en antwoorden hier, ondanks sommige reacties. Heb je zelf nog dingen waar je tegenaan loopt hierin of waar je advies in kunt gebruiken. Ik weet dat je een hoop ellende hebt gehad in de reacties maar ik zie ook een hoop meiden die met je mee willen denken. Ik zou zeggen maak daar gebruik van!

Syane vindt dit leuk.
  20. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Het is echt niet erg hem even een paar dagen niet bij zn dochter te laten als hij zich zo appart opstelt.
    Voel je er vooral niet schuldig om voor nu. Rust is even het belangrijkste.

Deel Deze Pagina