Hallo, Hopelijk zijn hier mensen die verstand hebben van abonnementen bij GSM's, want ik snap er niets van.. Op dit moment heb ik geen internet op mijn mobiel, ofja alleen via WIFI maak ik hier gebruik van. Nu wil ik in mijn volgende abonnement wel internet, zeker om te kunnen whatsappen. Maar ik gebruik internet op mijn mobiel alleen om Facebook en hotmail te checken en dus whatsappen. Heel af en toe zoek ik iets op, maar dat is meestal thuis en dan heb ik wifi. Mijn vraag is dus hoeveel MB ik nodig heb en of ik dit wel nodig heb. Want je hebt ook abonnementen zonder MB's, maar dan kun je wel internetten. Is dit dan gratis? Of komen hier nog kosten bij?? En wat vinden jullie een goede provider. Ik heb nu HI, maar vind die redelijk duur. T-mobile heeft geen goede dekking bij ons in de buurt, dan blijft volgens mij alleen Vodafone nog over.. Of heb je ook nog iets anders??
Hollands nieuwe is voornamelijk voor het tv kijken (rtl) toch? Ik heb Vodafone met 500 mb. Ik doe eigenlijk ook voornamelijk fb, whatsapp en heel af en toe wat opzoeken via wifi. Op het werk of als ik ergens ben via internet. Ik kom meestal rond de 200 mb dus ik wil bij mijn volgende minder mb's. Ik heb er trouwens nu 'zoveel' omdat het toen een aanbieding was voor E18,- Ik wil nu wel weer bij Vodafone omdat die een goede dekking heeft. KPN is hier wel iets beter qua dekking maar die vind ik zo duur.