Serignan plage

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Lojo, May 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lojo

Lojo Bekend lid

Dec 19, 2012
    612
    6
    18
    Dames,

Wij gaan aankomende zomer voor het eerst naar Camping Serignan Plage! Super veel zin in natuurlijk! En ik weet ook dat de ervaringen hier op zwp positief zijn. Nu wilde ik graag even gebruik maken van jullie kennis en ervaring :D Ik heb eigenlijk twee vragen. 1 weten jullie hoe de ligging is van de Roan caravans? Ik las dat je soms best veel moet lopen maar kan nergens vinden of dit ook voor deze caravans op gaat. 2 zijn er in juli veel muggen? ook hier las ik iets over op Zoover maar dan van mensen die er eind augustus waren. Mijn dochter en ik zijn namelijk allergisch en dan moet ik dus even wat extra maatregelingen treffen.

Leuke tips zijn natuurlijk ook welkom!

2. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    De stacaravans van Roan liggen prima! Ze liggen in een soort straatje,mwaarbij de caravans achter elkaar staan. Je bent in 5 minuten bij het zwembad en in 10 op het strand.
    Toch lig je rustig en heb je geen last van de animatie ofzo.
    Wij hadden in augustus wel wat muggen, maar vond het niet opmerkelijk. Het ligt wel aan het weer. In het midden van het park ligt een meertje. Als het slecht weer is, ligt dat vol en zullen er meer muggen zijn. Bij ons was het warm en droog en dan ligt het meertje droog.

3. Lojo

Lojo Bekend lid

Dec 19, 2012
    612
    6
    18
    Klinkt goed! Ik denk dat het allemaal prima gaat bevallen ;) Ik had ook het idee dat Roan wel een goede aanbieder was op dit park. '
    Iemand nog leuke tips? Al vermoed ik dat we bijna niet van het park afkomen haha.

4. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

Apr 10, 2009
    4,080
    65
    48
    Zoetermeer
    Waar houd je van? Aanrader is Carcassonne, het Middeleeuwse stadje en Gorge d'Heric,meen natuurgebied waar je door een kloof loopt.
    Ook leuk is om met het pontje naar Valras Plage te gaan. Beziers ligt valk in de buurt en daar heb je de 7 sluizen in de rivier het Canal ud Midi. Ook indrukwekkend. Veel plezier en ik hoor het wel als je nog vragen hebt!

5. Lojo

Lojo Bekend lid

Dec 19, 2012
    612
    6
    18
    Dit ga ik even onthouden! Ik vond Valras twee jaar geleden een leuke plaats. Toen waren we op Aloha maar ook echt niks in de buurt gedaan behalve dat etentje haha

6. aardbei1707

aardbei1707 Fanatiek lid

Aug 20, 2012
    4,245
    681
    113
    Wij zijn vorig jaar juni geweest (toen zaten we in huisje van park zelf en keken tegen de roan caravans aan) nu gaan we eind aug weer en hebben nu een Roan caravan geboekt.

Zoals al gezegd was liggen de Roan caravans in een straatje inderdaad. Zwembad is idd vlakbij maar Strand toch wel stukje lopen. toch wel 15 min... Bij de huisjes van de camping zelf hadden wij 2 fietsen erbij, ideaal vonden we dat. Helaas heeft Roan dat niet... Maar ja alles is wel lopend te doen hoor.

Kwa muggen ben ik ook wel bang. Ze moeten mij altijd hebben. Ik heb nu 2 klamboes gekocht (bij kruidvat voor heel weinig) die ga ik zeker gebruiken. Het ligt inderdaad aan het weer, maar als ze er zijn stikt het er van. helaas ook overdag :( Wij hadden vorig jaar geluk omdat het de 1e week hard waaiden waren er bijna geen muggen, toen de wind ging liggen, kwamen ze.. ik was toen wel blij dat we bijna naar huis gingen want ik had er al weer stik veel... vandaar nu ook de klamboe's (zou dat wel aanraden) en overdag goed smeren...

Share This Page