Wie gaat dit ook weer volgen? Hier staat de zender er al weer op (101 tv) en om 17:50 uur worden de 3 dj's Giel, Gerard en Coen welkom gegeten en om 20:45 uur zullen ze opgesloten worden in het Glazen Huis van Eindhoven door Prinses Margriet. Hier kun je lezen waar 3FM Serious Request actie voor voert: Achtergronden Kinderen en HIV - 3FM Serious Request Hier kun je alles kwijt over de actie!
Hier staat hij ook alweer op 101. Heerlijke televisie met een goede boodschap. Vorig jaar zat ik met een bolle buik zowat aan de buis geplakt. (Kon nergens heen door de sneeuw.) En dit jaar kijk ik als ik niet met de kleine bezig ben
Haha, ik zie nu op de tv dat ze vanmorgen al heel vroeg wakker werden gemaakt door een fanfare. Je schrikt je toch lam als je lekker ligt te slapen.
hier zitten we ook weer lekker met serious reQuest op! vind het zulke leuke goeie gezellige tv! en wij bescheuren ons altijd om gerard Ekdom!!! hij is te leuk!!
Hoi hoi, Hier staat de tv ook weer op 101 of op 14 Heel de dag weer gezellig de tv aan Mijn verlof is dit weekend in gegaan beter kan het niet. 3 jaar geleden zat ik ook in verlof maar had al mijn mooie mannetje in mijn armen De smsjes vliegen de telefoon weer uit naar 3333
Hier staat hij de komende dagen ook aan... Morgen ochtend vroeg moet ik werken waarschijnlijk zit ik lang in de auto omdat er nu in een half uur al weer een dik pak op mijn auto ligt (terwijl we hem vanmorgen helemaal sneeuw vrij gemaakt hadden) En ondertussen heerlijk 3fm luisteren geniet er echt van
Heeft iemand al ontdekt hoe we weer een ZP-donatiebox kunnen maken? Voorgaande jaren ging dat altijd, maar ik ben denk ik kippig... zie die mogelijkheid niet meer op de site .