Hier helaas al 8 jaar niet, maar daar staat wel een mooie nachtmis tegenover. Meiden, heel veel plezier met kijken ben wel een beetje jaloers, hihi.
Ikke ga ook kijken!! Met een vriendin. Heerlijk met warme chocomelk met slagroom en de houtkachel aan
Yes Ik ga ook kijken. Zo'n mooi romantisch programma. De liefde is mooi. Kijken of ik nu wat merk van hormonen, of ik ook zakdoekjes nodig heb.
Jaaaah ik wil ook kijken maar weet niet of mn vriend dat wil..anders ga ik denk ik lekker in bed op de slaapkamer kijken Hou wel van dat romantische gezwijmel....
Helaas in België kan ik het niet zien. Maar vind het een geweldig programma. Had er zelf 7 jaar geleden bijna ingezeten ( niet verder door de voorronde ) Maar vind het zoiets emotioneels. En dat gevoel is zooooooooooo geweldig
Ik zit al klaar op de bank: volle buik van het gourmetten, huispak aan en lekker liggend tegen m'n mannetje aan! Denk wel dat het janken wordt dit jaar, tissues liggen al klaar. Iedereen veel plezier vanavond!
Wij kijken ook! En ik vraag me soms af waarom samen. Net zit ik met tranen in mijn ogen bij de eerste fam , ik zit te snikken en mn vriend zit naast me : PFFFFFF, NOu snik. En net bij het voorstukje voor na de reclame met een zingende Gordon: ooh nee hé. Gezellig!
LOL zo zit ik ook; gelijk helemaal te janken en mn man zit stiekem te kijken met een blik; 'Ja hoor, gaat ze weer' Oh, t gaat verder, doeiii
Me moeder die belde.... waar zit je naar te kijken zegt ze snikkend... ik zeg snikkend terug all you need is love...