Heerlijk dat het weer begonnen is. Ik mag er altijd graag naar kijken. Vorig jaar was Noor ruim 4 maanden en lag ze op haar speelkleedje. Ze rolde nog niet. En nu? Nu kijken we samen en loopt ze vrolijk de kamer door.
wij willen ook kijken maar kunnen het niet we wonen in duitsland en hebben dus gewoon een schotel met canaldigitaal. beetje jammer dus want zelfs via pc kan het niet. mogen we ook niet kijken gemeen hoor. dus jah hier hebben we dan de radio maar an net als anders op 3fm
Hier staat t ook op, heerlijk! Misschien dat we van de week nog ff gaan kijken bij het glazen huis, heb er nu al zin in!
Wij hebben ook schotel van canaldigital en daar kunnen we het de hele dag kijken. bij ons staat hij op nr 11 op etalage canal. Dus misschien dat je daar eens kan kijken.
Nou, ik heb een ZP-actie aangemaakt meiden. Wat mij betreft: storten maar! Ik ben alvast begonnen. De link voor de actie van ZP
Hij doet het hoor, en ik heb gedoneerd. En welk nummer wordt er eigenlijk voor aangevraagd????? Stevie Wonder --> Isn't she lovely Deep purple --> child in time Elbow --> Newborn
Wat goed! Ik vind het persoonlijk alleen jammer dat naam en hoeveelheid bedrag openbaar staat. Ik doe mee, maar dan op mijn eigen manier Kwebbel
Nou, ik heb niet zoveel te besteden hoor, dus het wordt iig minder dan de 15 euro, dus meiden. Schaam je niet. Alle beetjes helpen. Of je doet het idd op je eigen manier. Dat is toch ook prima.
Leuke actie! Vind alleen die Gerard Ekdom echt vreselijk irritant. Kan die vent echt niet uitstaan. (wanneer gaat ie slapen ) Giel vind ik altijd wel leuk!