Serious Request 2010 van 3FM

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dahlia, 18 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

Idd
    In nederland kom je nooit zonder geld te zitten, er zijn altijd mogelijkheden om aan eten te komen....leef je op straat kies je er zelf voor....krijg je aids heb je er ook zelf voor gekozen...die arme kinderen worden gewoon verkracht of hun ouders geven het door...
    Ik weet niet of je die filmpjes wel eens kijkt van serious request...te erg gewoon:(

Soms snap ik maar niet waarom mensen dit altijd zeggen..."in ned zijn er ook genoeg die hulp nodig hebben" wij hebben het zo goed hier dat we het niet eens beseffen;)

2. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Nederland is inderdaad super verwend.
    Ik snap best wel dat er ook veel mensen zijn die het niet breed hebben, maar we hebben hier wel de juiste zorg kinderen kunnen naar school en er is altijd eten.
    Als ik die filmpjes zie, wordt ik helemaal verdrietig.
    Die kinderen hebben echt helemaal niks meer.
    Verschrikkelijk :(

Miss montreal is nu te gast want een raar iemand is dat zeg.
    Wat een verschrikkelijk lomp figuur.

3. Alita

Alita Niet meer actief

ja erg is het he.....je kunt het helemaal niet voorstellen vindt ik altijd...
    Heb het zelf van dichtbij meegemaakt en dan denk je wel even anders over sommige dingen;)

Hhaha ja ze is een beetje vreemd maar kan wel super zingen!!
    Ze zijn al over vorig jaar heen nu he...ik ben eens benieuwd!!
    Vindt wel dat de artiesten van ned iets meer kunnen doen...het zijn altijd dezelfde die komen, ik bedoel er zijn er veel meer en ze hebben best wel wat om te geven;)

4. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Die miss montreal stottert in het echt toch ook. Wel gek dat ze dat de ene keer wel doet en de andere keer niet.

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    er zijn echt wel mensen hier in Nl die het ook erg slecht hebben gezinnen en alles, wij hebben 5000 zwerfjongeren hier in nl.... hier kan ik uren lang over discussieren......Mijn punt...Dat we eens geld gaan inzamelen voor onze eigen mensen....

Daarbij vind ik 3fm hele goede actie hebben hoor! en heb zelf ook gedoneert....maar veel gezinnen/mensen komen ook hier in ons verwend landje zwaar tekort..en niet altijd omdat ze daar zelf voor gekozen hebben...

6. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113

Onze eigen mensen :(

Word altijd naar van zo'n uitspraak.

Ik zie mezelf als wereldburger en dus ieder mens is belangrijk.

Niet te vergelijken met de ellende in Afrika. Natuurlijk ook heel schrijnend maar we hebben hier in elk geval te eten.

( vaak is het de eigen schuld van de mensen hier dat ze "het moeilijk" hebben)

7. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    en dat weet jij?? je zegt zelf ieder mens is belangrijk, dus ook de mensen en de 5000 zwerfjongeren hier in nederland...Maar ik heb geen zin in een discussie.....jij hebt te eten ja, maar heel veel mensen in nederland hebben ook niks te eten.... ;)......hier kun je uren op doorgaan en daar heb ik geen zin in.....jij hebt jou mening, en ik de mijne....

8. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Toevallig vandaag met mijn collega ook nog de 'wat zeuren we hier toch soms'-discussie gehad. Onze conclusie: natuurlijk zijn er hier in NL ook mensen die door alle vangnetten heen glippen en er echt niets aan kunnen doen en het echt slecht hebben. Geen twijfel mogelijk. Toch is het in de meeste gevallen wel gedeeltelijk keus. Je kunt wel gaan zitten janken dat je te weinig krijgt, maar ieder ander moet er ook gewoon zelf voor werken, dus wat dacht je ervan...?
    En dat gepiep over bijvoorbeeld geen geld hebben voor kerst-cadeaus (ken er een paar in mijn omgeving - echt eigen schuld)... Tja, moet ik het echt zeggen..? Nou, ik doe het gewoon: zeik niet zo! Wees blij dat je onderdak hebt, gezond bent en je niet je hele leven in de brandende zon hoeft af te beulen voor 50 cent per dag. Bah, soms vind ik een deel van 'onze mensen' zo verschrikkelijk naar en verwend...

9. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ja, daar heb je zeker gelijk in.....

10. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Whaaaaaaaaaaaa! Wat goed!!!!! :D :D :D
    Ruim 7 miljoen!!!!

11. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    WOEIIII helemaal TOP!!! Ruim 7 miljoen!!

Toppie!

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Jeee wat goed zeg!! Super!

En aub even niet klagen over hoe ´slecht´wij we het hier in Nederland hebben.. bah. Ja heel klote, zwerfjongeren of de economische crisis maar er word nu geld ingezameld voor kinderen in Afrika die hun ouders hebben verloren aan Aids, zelf Hiv positief zijn en de samenleving ´uitgekotst´ worden.. 1 van de allerbeste doelen als je het mij vraagt!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

7,1 miljoen euro. Bizar gewoon, zo veel geld :$. Echt fantastisch. Ik kijk nu alweer uit naar Het Glazen Huis 2011 :D.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    me 2, zal wel ff afkicken worden komende dagen.

15. Rosado

Rosado Niet meer actief

Nou idd. Maar nu de Top2000 op radio 2, ook altijd leuk. Veel mooie nummers, zulke muziek maken ze tegenwoordig niet meer (klink wel als een oud wijf zo hè :p).

16. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Super dat die 7 miljoen is behaald :D Vanmiddag over de 4,1 en binnen de laatste uren 3 miljoen extra!! GEWELDIG!!!

17. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113

Ja dat weet ik..

Maar verder inderdaad geen discussie.

18. zustertje

zustertje Niet meer actief

Super dat er zoveel geld is opgehaald! Wat erg hoe die kindjes daar moeten leven en ZOVEEL....
    Regelmatig zat ik met tranen in mijn ogen als Eric aan het vertellen was wat hij daar mee maakte echt zo erg!

Ben blij dat dit gedaan wordt voor de medemens. Net zoals er hulp is voor ieder mens in Nederland.

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    #79 Daan78, 25 dec 2010
    Laatst bewerkt: 25 dec 2010
    Wilde het toch even met jullie delen. (nee hij is niet boos, dit was vannacht :p)

DJ Rolf, voor al uw feesten en partijen ;)

20. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Geweldig dat er zoveel is opgehaald zeg. Ruim 7 miljoen! :$
    Fantastisch!!

Deel Deze Pagina